נגישות

  • הצהרת נגישות
Powered by ngsoft מעבר לאתר חיצוני
  • דלג לתפריט ראשי
  • דלג לתוכן
  • דלג לפוטר
קישור לדף הבית לוגו דסקטופ קישור לדף הבית לוגו מובייל
מכללת סמינר הקיבוצים
  • כניסה למערכות מידע
    • מייל מכללתי
    • מוודל
      • תשפ"ב
      • תשפ"א
      • שנים קודמות
    • למידה סינכרונית
      • TEAMS
      • ZOOM
    • איפוס סיסמא
    • חיפוש קורסים
    • כניסה למערכת ניהול בחינות
    • מרכז תמיכה מחשוב ומערכות מידע
    • חילן נט
    • כניסה מרחוק למערכת המכללה
    • כלים אקדמים ממוחשבים
  • סגל
    • מנהלי
    • אקדמי
  • סטודנטים
  • צרו קשר
  • עברית
    • En
    • عر
    • עב
  • עלינו
    • אודות המכללה
    • פרסומי המכללה
    • קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
  • תכניות לימוד
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • הסבה להוראה
    • לימודי תעודה
    גישה מהירה לתכניות הלימוד
  • הרשמה וקבלה ללימודים
    • מידע כללי למועמד
    • קבלה וחישוב ציונים
    • סדרי הרשמה
    • הרשמה באמצעות האתר
  • יחידות ומכונים
    • המכון לחינוך מתקדם
    • הרשות למחקר ולהערכה
    • המרכז לחדשנות ועיצוב למידה
    • היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
    • היחידה לקידום ההוראה
    • סטאז' - היחידה לכניסה להוראה
    • היחידה למעורבות חברתית
    • דיקנט הסטודנטים
    • מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
    • המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה
    • החממה ליזמות חינוכית חברתית
    • המרכז ליזמות
    • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
    • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
  • ספרייה
    • הספרייה לשרותך
    • שירותי השאלה ותקנון הספרייה
    • מאגרי מידע וכלי עזר למחקר
    • שירות למרצה
  • כניסה למערכות מידע
    • מייל מכללתי
    • מוודל
      • תשפ"ב
      • תשפ"א
      • שנים קודמות
    • למידה סינכרונית
      • TEAMS
      • ZOOM
    • איפוס סיסמא
    • חיפוש קורסים
    • כניסה למערכת ניהול בחינות
    • מרכז תמיכה מחשוב ומערכות מידע
    • חילן נט
    • כניסה מרחוק למערכת המכללה
    • כלים אקדמים ממוחשבים
  • סגל
    • מנהלי
    • אקדמי
  • סטודנטים
  • EN
  • عر
  • הצהרת נגישות
  • תקנון ותנאי שימוש
  • עלינו
    • פרסומי המכללה
      • בין המילים
        • גיליון 20- 2022
        • גיליון 19- 2021
        • גיליון 18 - 2021
        • גיליון 17 - 2020
        • גיליון 16 - 2019
        • גיליון 15 - 2018
        • גיליון 14 - 2018
          • ושוב להיפגש עם הצלילים, מאת דורית אמיר/ כתבה: אמירה אור
          • על יצירת דיוקן עצמי בעבודה קבוצתית / ד"ר מיכל בת אור, אוניברסיטת חיפה ומכללת סמינר הקיבוצים, ורינת צמח
          • אני כועס עלייך, אימא: הורים מרעילים בשירי ילדים בספרות העברית/ ד"ר ניצה דורי, המכללה האקדמית שאנן
          • איכויות העבודה הקבוצתית הפסיכודרמטית עם מאושפזים בבתי-חולים פסיכיאטריים / ד"ר יפתח רון
          • על הספר משחקי אדמה: יצירה, צמיחה וריפוי באדמה, מאת איתן שקד/ כתבה: ד"ר סמדר בן אשר
          • יצירתיות מוסיקלית הנובעת מדיסלקציה בקריאת תווים/ ד"ר שי כהן, אוניברסיטת בר אילן
        • גיליון 13 - 2017
          • נתיבי שיר - על ראשיתו של הריפוי בסיפור - ד"ר אפרת לוי
          • דבק, כחומר ביד היוצר - אתי בלומנפלד, מור מרים קדוש
          • מעשה בחמישה בלונים בחנות הקסמים: על הנכחה ושחזור של יחסי האובייקט הנעדר בטיפול בפסיכודרמה - מעיין חסידוב
          • התערבות טיפולית באמצעות משחקי וידאו - ניבי אלקלעי
          • מבט פסיכולוגי ויונגיאני בתערוכה של אגון שילה - רות נצר
          • תופעת הניתוק הגופני בטיפול בתנועה עם נפגעות גילוי עריות - ד"ר מייטרי שחם, לייה כהן
          • זהבה והדובים הולכים לבית הספר: שיעור בגישת הסמכות ההורית החדשה - ד"ר אורלי וקנין
          • על הספר "מזל קטן", מאת קלאודיה פיניירו / אורית גרוס
        • גיליון 12 - 2017
          • משענת מגן חיצונית - ל"פ כהן
          • להרגיש בגוף: דימוי גוף והפרעות בדימוי הגופני
          • על התרוקנות הגוף והיעלמותה של אם - אורית גרוס
          • פנים רבות לה, למיניות - ברכה הדר
          • מודל משולב (דיאדי וקבוצתי) לטיפול בתנועה במתבגרות עם הפרעות אכילה - מעין דור חיים
          • מיניות, היקשרות ואהבה - האם זה אפשרי? - מיכל שיוביץ
          • טיפול קצר מועד בפעוטה פוסט טראומטית עקב טיפול רפואי - נירה שחף
          • על תנועה ואל-תנועה במרחב הטיפולי עם מטופלים פוסט-טראומטיים - ד"ר מייטרי שחם
          • "גופי, ביתי, מבטחי" ואוצרות הגוף-נפש - ד"ר מירב טל-מרגלית
        • גיליון 11 - 2016
          • ליד הלוח המחיק: דמויות המורה והתלמידה כמרחב טקסטואלי בטיפול בילדת אומנה - חלי גוילי
          • על מציאות מעברית בפואטיקה של אבות ישורון - ד"ר נעמה לב ארי
          • נוכחות חסרה - אורית גרוס
          • תרפיית "המסע הפנימי": היומן הוויזואלי ככלי טיפולי / רקפת לינק-סקופ
          • מעברי סימבולים בטיפול באמנות: מסימבול הפינגווין לסימבול הדוב - רוני קוגן
          • חוויות ורשמים מהסדנאות בתנועה ביום העיון "גוף ותנועה, מיניות ואהבה" - שירה שטרנפלד, ליאת לידה-סנדומיר, גילת אמוץ
          • האם לפעמים הורה הוא רק הורה? תיאור מקרה בטיפול בדרמה תרפיה - ד"ר טל קנב
          • מודלים של כינון עצמי בדרמות של נסים אלוני - ד"ר ציקי כהן
        • גיליון 10 - 2016
          • מבט ספרותי על תפיסת העצמי של פרויד וקריסטבה - ד"ר רוני אלפנדרי
          • יצירת חיים בשדות הריקים של הנפש עבודה פסיכודרמטית עם חולי דיכאון - מירית ארזי
          • הטקסט כמְכל - ד"ר אבי באומן
          • דת, רוחניות ואמונה יהודית בטיפול במוזיקה: מחקר ראשוני ומחשבות - ד"ר אבי גלבוע ואילה הכהן
          • רווקה גוצה בת ארבעים ושלוש וחצי. סיפור טיפולי - ד"ר דנה חפץ
          • המסע לצד במבי: טיפול במשחק בחול - מיכל דן-גור
          • הדממה הריקה שבין אור לאור: קריאה בספרו של אברם קנטור "ואז הבליח אור" - אורית גרוס
          • "הקופסה": עבודה עם סיפור ריפוי בטיפול פרטני עם מבוגר- רות שטדלר
          • נשמת הקונכיות – על התערוכה של לינור שטיינהרדט: בין קו האופק לקו החוף, יוני 2014 - רות נצר
        • גיליון 9 - 2015
          • ממיזוג לנפרדות באמצעות בניית מְכל בטיפול באמנות - טלי חברוני
          • כשגשר הייצוג קורס: על הפער שבין החוויה הטראומתית וביטויה - לימור רביב
          • מעולמה של ביבליותרפיסטית מתחילה אבל לא צעירה קבוצת ביבליותרפיה במרכז לשיקום נשים מזנות - ענת רוטשילד (ירושלמי)
          • טקסט כקורא, קורא כטקסט: מבט אחר על המפגש הביבליותרפי
          • הבהוב המציאות בתוך המדומה": על הפואטיקה של אבות ישורון בהשראת הסזורה של ביון - ד"ר נעמה לב ארי"
          • לא קל, ולא לבד - אורית גרוס
          • בלי גיבורים מול הקיקלופים והטיטאנים - ד"ר אורלי וקנין
          • תחושות מוות נפשי ותהליכי חיים מבט על טיפול ביבליותרפי - רינה פפיש
          • נפש חיה: אגדת "היפה והחיה" הטיפול הפסיכודרמטי בנשים עם "הפרעות אכילה" - סיגל פלינט
          • מעגל - על קשר טיפולי - צורית בוסקילה
          • מאנונימיות לחשיפה: השפעת חשיפת הריון המטפלת באמנות על הטיפול ועל הקשר הטיפולי - יעל כהן פריגל
          • פנדורה: פנים וחוץ במרחב הטיפולי - יונת פישר
        • גיליון 8 - 2013
          • לחלום את גיל ההתבגרות - ד"ר עינת שופר אנגלהרד
          • החתול כסימבול במשחק בחול - ד"ר תהילה שוהם
          • הבישול כאמצעי נוסף בטיפול באמנות - מור דניאל
          • ריאיון עם ד"ר מירי רוזנבוים
          • הקולנוע מטפל בנו יחסי מטפל-מטופל בסרטים - רות נצר
          • על התערוכה 'ילדה צבע אדום!' של אדוה דרורי - רות נצר
          • להפוך למטפלת בארגז חול יונגיאנית - ג'ניס שפירא
          • יצירת קשרים חברתיים ויצירת העצמי במרחב מעברי של טיפול בקצב ותנועה
          • טיפול בווידיאו: הצצה לנפשם של קבוצת מתבגרים - ענבל כהן-רווה
          • "כולנו זקוקים לחסד" - ניר צור
          • כשגשר הייצוג קורס: על הפער שבין החוויה הטראומתית וביטויה - לימור רביב
        • גיליון 7 - 2012
          • הטיפול באמנות כחוויה הורית מיטיבה - רז סופר
          • גילוי וכיסוי בסיפור טיפולי - ד"ר נעמה לב ארי
          • ביטוי וחקירה של זהויות מגדר מגוונות דרך האמנות - דפנה רוזין
          • הקשבה לרחשי הגוף הפנימי - מירי עציון חיים
          • רשמי מסע מיפן - ד"ר שלומית ברסלר, ד"ר יהודית ריבקו
          • רשמים לכנס בנושא מחקר איכותני בתחום בריאות הנפש - דורון לווינשטיין ונטעלי שלוים
          • העכבר כסימבול רב משמעי בשימושיו בטיפול במשחק בחול בגישה יונגיאנית - חנה אקר
          • טיפול במוסיקה בנימה אישית - ראיון עם פרופ' דורית אמיר - אמירה אור
          • בין המילים - גיליון 7
          • "גריז" - הדיאלוג שלי עם ג'ון טרבולטה - עמי צביאלי
        • גיליון 6 - 2012
          • מסע לקראת עצמאות וייחודיות בטיפול באמנות - גלית קיציס ליבנה
          • טכניקת פיסול המשפחה מחיות צעצוע בטיפול פרטני בילדים - שירה הלמן
          • בין-סובייקטיביות ופסיכותרפיה באמצעות אמנות - השלכות אבחוניות וטיפוליות - דפנה מרקמן סימנס
          • על האוטוביוגרפיה המשפחתית : ההתחלה - נומה עמק - רות נצר
          • לרוקן בכפית - על ספרה של לידיה פלם: איך רוקנתי את בית הורי - אורית גרוס
          • זרה בין המילים - זיקה בין שפה, סכיזופרניה וביבליותרפיה - אנסמבל למטופלת ודמות - אורין שילה
          • בחזרה לטקס: הטקס ושילוב אמנויות כמסגרת וציר מרכזיים בטיפול יצירתי - ד"ר רונן ברגר
          • חימום בפעולה כמייצר רצף אצל חולים סכיזופרניים - מורן שירה פוגל
          • כחומר ביד היוצר - שימוש בחומרים בטיפול באמנות כביטוי וחיבור למצב רגשי - שמרית גרוס שטרית
          • עם ד"ר סוזן הוגן - מטפלת באמנות וחוקרת תרבות פמיניסטית - דפנה רחביה- הנאור
          • לימודי תרפיה במוסיקה ומשמעותם- נקודת המבט של הסטודנטים - ד"ר אבי גלבוע
        • גיליון 5 - 2011
          • איך מדברים עם ילד משרבט - אמירה אור
          • ביבליותרפיה כנסיעה משותפת של מטופל ומטפלת - נטע לי משיח
          • קתרזיס ונרטיבים של לבדיות ביומני מתבגרות - ד"ר בירי רוטנברג
          • על מסע הגיבור - מאת רות נצר
          • סינדרלה ברוח הפסיכותרפיה היונגיאנית - תרצה כהן
          • העצמת אימהות טרייה בקבוצת תנועה - אנה גוטקובסקי
          • על נהגה בחשכה - שיחות עם ילדים - אורית גרוס
          • על התנתקויות - קריאת טקסט בהשראה של ביון - ד"ר נעמה לב ארי
          • סיפורה של סופי - ד"ר פנינה שפי
          • אובדנות וביטוייה בטיפול באמנות - אביבית אביב
          • התנועה בין היחיד והיחד - מפגש עם ד"ר עיניה ארצי - ד"ר נעמה לב ארי ויעל ברקאי
          • טיפול ביצירה ובהבעה עם נוער בסיכון - יהודית סיאנו ונועה רבס
        • גיליון 4 - 2011
          • הטיפול באמנות כ"מכל פוטנציאלי" - יהודית הולר
          • והחיטה צומחת שוב - טבע תרפיה וטיפול בתנועה בזקנים המתמודדים עם דמנציה - ד"ר רונן ברגר ורונית שוורץ
          • מיכל פסיכודרמטי ככלי לבניית מציאות שלמה בעבודה עם ילדים להורים גרושים - מלי רז
          • התבוננות נפשית - פרק מספר של ד"ר עומר לאנס
          • להרגיש, לחוש, ללכת, לרוץ - על אנה הלפרין - מיכל שחק
          • על הספר- אדם הולך הביתה מאת יורם עשת-אלקלעי - אורית גרוס
          • רשמים מכנס מקצועי - ד"ר אורית ויסמן
          • רינה לרנר על לינור שטיינהרדט - בין אמנות לחול הים
          • מבט, תיעוד, בחירה: המפגש בין המטופל ליצירותיו עם סיום הטיפול באמנות - טליה קריגר
          • נולד לעוף - טיפול באמנות בנער עם תסמונת אשר - תרצה כהן
        • גיליון 3 - 2010
          • מודל נוירו פסיכולוגי לטיפול בדיכאון באמצעות פסיכודרמה - אלון ישראלי
          • מחלתו של ד"ר זאקס - ד"ר פנינה שפי וד"ר ליאורה בן ניסן
          • פשר הקשר - סיפורה של משפחה - חסידה עמיהוד ויעל רוזנברג
          • הקשבה בעיניים - על ספר בתחום הטיפול בתנועה - אורית גרוס
          • כשהמילה מוזמנת לבמה - על אותו הים - מחזה ובימוי חנן שניר, על פי עמוס עוז - ד"ר נעמה לב ארי
          • למידה במסגרת טיפול בתנועה בילדים עם הפרעות התנהגות - נטע הרן
          • קונכיות ים כסימבול בטיפול במשחק בחול - לינור שטיינהרדט
          • להצטרף לתנועה של האחר - מפגש עם יעל ברקאי - ד"ר נעמה לב ארי
        • גיליון 2 - 2010
          • פירוק מבוקר של תוקפנות במעבר לבגרות - אסנת זיו גזית
          • הצצה כפולה - על ספר תיאורי מקרה - אמירה אור
          • טרנספורמציות התפתחותיות - מודל טיפולי בדרמה תרפיה - גדעון זהבי ומיקי לבנה
          • ליצור את האהבה תחילה - שיחה עם ד"ר אליאב נהרין - ד"ר נעמה לב ארי
          • המעקב אחר דמות הדייג בטיפול משחק בחול - לינור שטיינהרדט
          • גבולות השימוש בטכניקת הכפיל בקבוצת ילדות בסיכון - מיה מורסיאנו
          • בית, ממלכה, גדר - אפיונים ייחודיים של הטיפול באמנות עם מפוני גוש קטיף - ליאת פרידמן וד"ר מיקי אשכר
          • ייצוגים של בית, אם וילד בטיפול באמנות במסגרת פנימייה - הדס אלול
          • בדידות פוגשת בדידות - בדידות כנקודת מפגש במערכת היחסים הטיפולית ובאמנות - איתן גילור
          • פסיכודרמה בקרב מתבגרים בפנימייה - דורון לוינשטיין וד"ר דן יניב
          • השלם ושברו כינוס מאמרים ממבט פסיכולוגיית המעמקים של יונג - רות נצר
        • גיליון 1 - 2009
          • אין מזכירים חבל בבית התלוי? פסיכודרמה בקבוצת חולות סרטן - ד"ר דן יניב
          • אנורקסיה נרבוזה - גישה פמיניסטית, חברתית ותרבותית, לטיפול באמנויות - דפנה רחביה הנאור
          • טכניקת השרבוט הצבעוני בשמונה משבצות - לינור שטיינהרדט
          • טכניקת חילוף התפקידים בפסיכודרמה כמקדם מתמודדים עם מחלה נפשית לעבר זוגיות - דנה מרמור
          • משחק בחומרי הנפש - הקשר בין משחק ויצירה אמנותית בטיפול באמנות - דניאלה פינקל
          • ציור בחפצים - מודל טיפולי לסדנה משותפת של אמן ומטפלות באמנויות - חנוך פיבן, שני טרייסמן, אורנה מגידס
          • סיפורים כגשר בין תרבויות - דפנה מילר, אסתר יאסו
          • מפגש חווייתי לצוות המטפלים באמנויות - לינור שטיינהרדט, רינה לרנר
          • לרקוד בין נופים שונים: הקשר שבין חוויית ההגירה לתהליכי גוף נפש בהתפתחות - גליה קרניאל
          • הבדידות מחליפה תפקיד - פסיכודרמה בקבוצת מתבגרים - איוויה סימון
          • להיות מתעניין, ולא מעניין - שיחה עם פרופ' מולי להד - ד"ר נעמה לב ארי
          • מפגש פסיכודרמה יום התנסות ועיון - רוזה שמש
          • היבטים טיפוליים בקבוצת פסיכודרמה עם מטופלים חרשים-עיוורים (תסמונת אשר) - ד"ר רותי שמש
          • מעבודתו הטיפולית ומן התיאוריה של ד"ר י.ל.מורנו - סקירת קלטות וידאו - רוזה שמש
          • ויקטוריה - בדידות, זקנה, יצריות ותקווה - פרק מהספר "לגעת בנפש - פסיכותרפיה באמצעות חומרים וצבעים"
      • גילוי דעת
        • "גילוי דעת" בתקשורת
        • רכישת גיליונות או מנוי
          • טופס תשלום לרכישת גיליון "גילוי דעת"
        • הנחיות להגשת מאמר
        • קול קורא להגשת מאמרים
        • גליון מספר 1
        • גליון מספר 2
        • גליון מספר 3
        • גליון מספר 4
        • גליון מספר 5
        • גליון מספר 6
        • גליון מספר 7
        • גליון מספר 8
        • גליון מספר 9
        • גליון מספר 10
        • גליון מספר 11
        • גליון מספר 12
        • גליון מספר 13
        • גליון מספר 14
        • גליון מספר 15
        • גליון מספר 16
        • גיליון מספר 17
        • גיליון מספר 18
        • גיליון מספר 19
        • אירוע השקת כתב העת
      • הוצאה לאור וקבוצות מחקר
        • קבוצות מחקר
          • שדה האוריינות החזותית, רכזת: ד"ר מלכה בן פשט
          • קיימות חברתית- סביבתית - ד"ר אילנה אבישר
          • חינוך לאמנות - ד"ר שי פרוגל
          • מזרחיות וחינוך - ד"ר מימי חסקין
          • חינוך ומגדר בהכשרת מורים של ד"ר טלילה קוש וד"ר דינה חרובי
          • למידה שיתופית בעולם גלובלי, רכזת: ד"ר מירי שיינפלד
          • ללמד שואה: לבטים, קשיים, דילמות - ד"ר שרון גבע
          • מדעי הרוח והוראתם בגישה רב תחומית - אוסנת זינגר
          • על הקשר בין תקשורת לחינוך - ד"ר תמר קטקו
          • הדרכה פדגוגית באמנות - ד"ר עדנה בר-רומי פרלמן
          • חינוך פוליטי - ד"ר ניר מיכאלי
          • מחקר איכותני וצמיחה מקצועית, רכזת: ד"ר יהודית וינברגר
          • הוראת המקרא ותרבות ישראל - חיים חיון
      • החינוך וסביבו
        • החינוך וסביבו תשפ"א
        • החינוך וסביבו תש"ף
        • החינוך וסביבו תשע"ט
        • החינוך וסביבו תשע"ח
        • החינוך וסביבו תשע"ז
        • החינוך וסביבו תשע"ו
        • החינוך וסביבו תשע"ה
        • חינוך וסביבו תשע"ד
        • החינוך וסביבו תשע"ג
        • החינוך וסביבו תשע"ב
        • החינוך וסביבו תשע"א
        • החינוך וסביבו תש"ע
        • החינוך וסביבו תשס"ט
        • קצרים
        • הנחיות להגשת מאמרים
      • מחשבה רב תחומית בחינוך ההומניסטי
      • ניירות עמדה
        • נייר עמדה: לפני שיהיה מאוחר
        • התנהלות הומנית בגן הילדים
        • אדם מחונך עוצר בזמן!
        • נייר עמדה: חינוך לאמנות
        • נייר עמדה: מכניסים את הקיימות לליבה
        • נייר עמדה: דור בסיכון: דו"ח מצב צעירי האומה
        • נייר עמדה: גבולות הלגיטימי בטלוויזיה המסחרית
        • למידה משמעותית
        • נייר עמדה: לקראת ריבונות חינוכית חדשה
        • מה נוריש לדור הבא ?
        • שומרים על צלם אנוש
        • נייר עמדה: אקו-הומניזם נוסח מורחב
        • נייר עמדה: ECOHUMANISM NOW
        • נייר עמדה: אקו-הומניזם-נוסח תמציתי
        • ניירות עמדה: תעודת זהות
        • נייר עמדה: שומרים על צלם אנוש
        • נייר עמדה: איזהו חכם הלומד מכל אדם
      • עלון יחידת המחקר "בעין חוקרת"
      • אבניים
        • המגזר הממלכתי דתי
          • זרמים וקהילות
          • לגשר על פני אלפיים שנה
          • עם חברים לא מדברים בעקרונות
          • אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
          • האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
          • תודעה פוליטית וחברתית
          • ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
          • למה שלא תדלגי על הפרק?
          • עולים ויורדים בסולם יעקב
          • האם נכון ללמד כתב רש”י?
          • תפילה
          • הוראת מקצועות הקודש
          • תכנית א”י
        • חינוך ודרכי הוראה
          • אחרי
          • שבירת מיתוסים
          • לגשר על פני אלפיים שנה
          • אבל אמא אמרה
          • הפרוייקט הקווקזי
          • טובת הילד
          • תעודה - התנגשות ציפיות
          • כתיבה יוצרת
          • החטא ועונשו
          • התמודדות עם בעיות התנהגות
          • עם חברים לא מדברים בעקרונות
          • אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
          • מורה נבוך
          • דו”ח ביקור בתערוכה
          • פני בית הספר כפני החברה
          • ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
          • מבחירה לבכי-רע
          • תרבות הדיון בכיתת מחוננים
          • מחונן וקשה לו
          • אני רק מורה מלווה
          • האני המורי מול האני הפנימי
          • ילדה לא אחראית
          • האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
          • תכנית א”י
          • זה לצד זה חיים יחד
          • חייבת להיות מושלמת
          • התלמיד שלי חכם מדי
          • לא מספיק טובה
          • זה לא היה בכוונה
          • תודעה פוליטית וחברתית
          • הריבוי הוא הקסם האמיתי‍‍
          • פרובוקציה או שאלה של ממש?
          • שיעור תנ”ך - כפיה דתית
          • לכאורה אין מה להפסיד
          • בין ספר שופטים לבין מלחמת לבנון השניה
          • סכנת החרם הוירטואלי-"שיימיניג" ברשת
          • למה שלא תדלגי על הפרק?
          • התלמידה שרוצה חיים אחרים
          • עולים ויורדים בסולם יעקב
          • האם נכון ללמד כתב רש”י?
          • עד הקצה
          • מתחת לכיסא
          • גם כשמתעללים בי - אני רוצה להיות שייך
          • זה היה חזק ממני
          • אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
          • איזו מין מורה אני
          • מה שבחוץ ומה שבפנים
          • מי הוא אלוהים?
          • בשמחה ובטוב לבב
          • מילה של כבוד
          • תקשורת עם הורים
          • משמעת וגבולות`
          • משוב, הערכה וציונים
          • מחוננים ומצטיינים
          • זהות ועמדות חינוכיות וחברתיות
          • דרכי הוראה
          • רב תרבותיות, הטרוגניות ושונות
          • הוראת מקצועות הקודש
          • זרמים וקהילות
          • להיות המורה של הבן של החברה שלי
          • ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
        • הוראת תחומי דעת
          • אזרחות היסטוריה והוראת השואה
          • כתיבה יוצרת
          • אבל אמא אמרה
          • מקרא ומחשבת ישראל
          • שבירת מיתוסים
          • מתמטיקה ומדעים
          • אוריינות ספרות ואמנות
          • דו”ח ביקור בתערוכה
          • פני בית הספר כפני החברה
          • ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
          • מבחירה לבכי-רע
          • אני רק מורה מלווה
          • האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
          • פרובוקציה או שאלה של ממש?
          • שיעור תנ”ך - כפיה דתית
          • למה שלא תדלגי על הפרק?
          • עולים ויורדים בסולם יעקב
          • האם נכון ללמד כתב רש”י?
          • מתחת לכיסא
          • מי הוא אלוהים?
          • בשמחה ובטוב לבב
          • מורה נבוך
        • ייעוץ והדרכה
          • קשר עם הורים
          • תהליכים בית ספריים
          • פגיעה מינית
          • השמה לחינוך המיוחד
          • תמיכה בתלמידים מתקשים
          • כשלילד אין אמון בהוריו
          • מה שילד יכול לעשות
          • גם כשמתעללים בי - אני רוצה להיות שייך
          • המילה האחרונה
          • תמיכה במורים מתקשים
          • התלמידה שרוצה חיים אחרים
          • סכנת החרם הוירטואלי-"שיימיניג" ברשת
          • לכאורה אין מה להפסיד
          • שיעור תנ”ך - כפיה דתית
          • ללא מוצא: התנגדות הורים להפניה לחינוך המיוחד
          • לא מספיק טובה
          • חייבת להיות מושלמת
          • אחרי
          • זה לצד זה חיים יחד
          • שעות פרטניות
          • המורה הוותיק בוריס
          • עד כמה להגן על מורה?
          • לגשר על פני אלפיים שנה
          • כמה רחוק ללכת בעזרה לתלמיד?
          • טיפול נחוץ או טיפול יתר
          • בעימות בין הצוות החינוכי להורים - טובת הילד נשמרת?
          • טובת הילד
          • מחונן וקשה לו
          • לתפקד בבית הספר עם הורה חולה
          • תעודה - התנגשות ציפיות
          • לפטר או לוותר
          • אבא נעלם. אנחנו נשארנו להתמודד
          • כשכבוד לערכי ההורים מתנגש עם זכויות הילד
          • דו”ח ביקור בתערוכה
          • מחלוקת בטיפול
          • כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
          • כתיבה יוצרת
          • התמודדות עם בעיות התנהגות
          • יום בלי הפסקה
        • חינוך מיוחד
          • הפרעה דו קטבית
          • לגשר על פני אלפיים שנה
          • טובת הילד
          • יום בלי הפסקה
          • אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
          • ועדת השמה וערר
          • אבחון ותכנון
        • ניהול בית ספר
          • תצפיות בכיתות והערכת מורים
          • סגנות
          • מנהיגות חינוכית ופיתוח צוות
          • הורים וקהילה
          • עבודה מול פיקוח, רשות מקומית וגופי מטה
          • אחרי
          • הפרוייקט הקווקזי
          • כשכבוד לערכי ההורים מתנגש עם זכויות הילד
          • יום בלי הפסקה
          • משוב הרסני
          • עם חברים לא מדברים בעקרונות
          • אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
          • המאבק להבטחת איכות ההוראה
          • פני בית הספר כפני החברה
          • לפטר או לוותר
          • עד כמה להגן על מורה?
          • שעות פרטניות
          • לתמרן בין קדימויות
          • הריבוי הוא הקסם האמיתי‍‍
          • לכאורה אין מה להפסיד
          • בין ספר שופטים לבין מלחמת לבנון השניה
          • רכזת חברתית
          • התנגדות מורה במהלך הדרכה
          • המילה האחרונה
          • עד הקצה
        • פיקוח על בית ספר
          • מילה של כבוד
          • מי משתיהן - צילי או גילי
          • רכזת חברתית
          • עד כמה להגן על מורה?
          • המורה הוותיק בוריס
          • יחסי מפקחים - מנהלים
          • יחסי מפקחים - מורים
          • רשויות רווחה, משטרה ותקשורת
          • רשות מקומית, קהילה והורים
        • המגזר הערבי
          • הורים, קהילה ומסורת
          • עבודת צוות ותרבות ארגונית
          • הובלת תהליכי שינוי
          • זה היה חזק ממני
          • מילה של כבוד
        • גני ילדים
          • טיפול, הוראה וחינוך בגן
          • הורים וקהילה
          • סגל הגן
          • לא מצליחה לקבל סיוע
          • בעיות תקשורת בניהול צוות גן
          • מי משתיהן - צילי או גילי
          • מה שילד יכול לעשות
        • רשויות רווחה, משטרה ותקשורת
    • צור קשר
      • דרכי הגעה
      • biddings
        • אודות מכרזים
        • מכרזים לשנת תשפ"ב
        • הודעות וועדת מכרזים
      • השכרת כיתות
    • קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
      • חשיבה פורצת דרך
        • פרחי ההוראה שמקימים חדרי בריחה בבתי הספר
        • הוראה פרטנית בחינוך העכשווי
        • ליצנים חינוכיים בבתי הספר
        • טובעים במסכים - על "הפרעת מחסור בטבע" בחסות הטכנולוגיה
        • על שאלת הקשר בין טכנולוגיה ואומנות במופע יוצא דופן
        • חשיבה יזמית היא חלק בלתי נפרד מהמיומנויות הדרושות לתלמיד במאה ה-21
        • כיצד התקשורת מעצבת את דעתנו
      • אתיקה וחינוך
        • סיפור יציאת מצרים והפספוס הגדול של מערכת החינוך
        • לא רק פרידה קאלו - להחזיר את הנשים להיסטוריה של האמנות
        • דרוש לנו דיבור מאתגר
        • העשייה החברתית כמעשה חינוכי
      • זרקור אישי
        • עולם האמנות והתמודדות עם אתגרי תקופת הקורונה
        • חזרה לגן בתקופת הקורונה
        • דנה צרפתי - ראש המחלקה לעיצוב; דורון אוריין - מרכז הלימודים המעשיים, קשרי חוץ וכנסים.
        • כיצד השפיעה הקורונה על החוויה הסטודנטיאלית
        • למידה מרחוק בימי הקורונה – משהו חדש מתחיל עכשיו
        • לימודי תקשורת בסמינר הקיבוצים – כך רואים אותם הסטודנטים והבוגרים
        • דברים שרואים מכאן
        • ימים פתוחים 2022 ושבוע שלם של טעימות
      • מן החדשות
        • טור מסע לאתיופיה
        • תובנות מקורס אקדמי למטיילים בהודו
        • מכללת סמינר הקיבוצים חוגגת 80 להיווסדה
        • מה עושים עם המכשיר הזה לעזאזל?
        • ללמד טוב יותר בזכות חקר המוח
        • חינוך נכון, הוא בבת עיננו - אך אין לו מקום בבית ספרנו
  • תכניות לימוד
    • תואר ראשון
      • הפקולטה לחינוך
        • חינוך לבית הספר היסודי
          • תנאי קבלה
          • מערכת שעות לדוגמה
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • חינוך מיוחד
          • לימודי חינוך מיוחד לתואר ראשון
            • מערכת שעות לדוגמה
            • התנסות מעשית והדרכה פדגוגית
            • תקצירי קורסים
          • תנאי קבלה
          • אירועים והעשרה
            • מרכזי למידה
            • קורס משולב ומונגש
            • סטודנטים משתפים
            • אירועים וכנסים
            • תמונות מהווי המחלקה
            • סרטונים
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • חינוך בלתי פורמלי
        • חינוך בלתי פורמלי
        • ניהול עסקי חברתי
          • אודות התכנית
            • מרצים
            • מערכת שעות לדוגמא
          • תנאי קבלה
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • החוג לחינוך
          • הגלריה של הפקולטה לחינוך
        • תכנית הכשרת מנהלים לבתי ספר
      • הפקולטה למדעים
        • חינוך גופני ותנועה
          • אודות התכנית
            • תכנית הלימודים
              • מגמת תנועה לגיל הרך
              • מגמת טיפוח יציבה ותנועה
              • מגמת פעילות גופנית לאוכלוסיות עם צרכים ייחודיים
            • משאבים ומתקנים
            • בוגרי התכנית
            • הזמנת ציוד חינוך גופני ותנועה
          • תנאי קבלה
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • ביולוגיה על יסודי
          • תואר ראשון בביולוגיה
            • לימודי סיוע הומניטרי
            • נתיב החינוך לקיימות
            • מערכת שעות לדוגמה - נתיב קיימות
            • נתיב החינוך הדמוקרטי-סביבתי
            • חלוצים – תכנית ייעודית לציבור הערבי
            • סגל המחלקה
          • תנאי קבלה
          • אירועים והעשרה
            • קמפוס ירוק
            • תמונות מהשטח
            • החוג לביולוגיה ב facebook
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • החוג למדעים
          • אודות התכנית
            • קורסים לדוגמא
        • החוג למתמטיקה
          • אודות התכנית
      • הפקולטה למדעי הרוח-והחברה
        • אנגלית
          • אודות התכנית
            • תכנית הלימודים
            • מרצים ודוגמאות לקורסים
            • השתלבות מקצועית בעתיד
            • מערכת שעות לדוגמה - שנה א'
          • Undergraduate Studies in English Program
          • תנאי קבלה
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • מדעי הרוח על יסודי
          • אודות התכנית
          • תנאי קבלה
          • חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • החוג להיסטוריה
          • אודות התכנית
            • מרצות ומרצים
            • מעלים ערך: מחזירות נשים להיסטוריה
          • אירועים והעשרה
            • היסטוריה על הבר
            • קורסים ייחודים בחוג להיסטוריה
            • היסטוריה בשכונה 2018
            • טראמפ וטראמפיזם שנה אחרי
        • החוג לספרות
          • אודות התכנית
            • תקצירי הקורסים
            • מרצים
            • תכנית הלימודים
        • מקרא ותרבות ישראל
          • אודות התכנית
            • תכנית לימודים
              • התמחות יסודי וחינוך מיוחד
              • התמחות על יסודי: חינוך דמוקרטי
            • מרצים
          • הפודקאסט של החוג
        • רג"ב - תכנית המצוינים
          • אודות התכנית ומידע למועמדים
            • תכניות הלימודים ושנתונים
            • איך מתקבלים לתכנית?
            • שאלות ותשובות
            • מה מקבלים?
            • רג"ב בינלאומי
            • מעורבות חברתית ברג"ב
            • טבלת מלגות
            • רג"ב שרוך אפור
          • צוות התכנית
      • הפקולטה לאמנויות
        • אומנות
          • אודות התכנית
            • תכנית הלימודים
            • מערכת שעות לדוגמה
            • כתבו עלינו
              • תערוכת בוגרים/ות 2015
            • סגל ההוראה
            • אוצרות
            • קבצים, טפסים ומידע שימושי
              • תשלומים – המחלקה לאמנות
              • חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
          • תנאי קבלה
          • רג"ב - תכנית המצוינים
          • גלריה לאמנות - אחד העם 9
        • מחול
          • אודות התכנית
            • קבצים, טפסים ומידע שימושי
              • חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
            • מרצים
          • תנאי קבלה
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • עיצוב
          • אודות התכנית
            • תכניות הלימוד
              • עיצוב תקשורת חזותית
              • עיצוב מוצר
              • אשכולות התמחות
            • מערכת שעות לדוגמה
            • תקצירי קורסים
            • מרצים
            • כתבו עלינו
              • הדור הבא | תערוכת בוגרים של המחלקה לעיצוב במכללת סמינר הקיבוצים – מגזין עיצוב, מעריב
              • החיים היפים
              • הדור הבא
          • עיצוב במה ומסך - התמחות
          • מרצים בעיצוב במה
          • בוגרי עיצוב במה
          • תנאי הקבלה
            • תיק העבודות שלי
          • רג"ב - תכנית המצוינים
          • גלריה לאמנות - אחד העם 9
        • תקשורת וקולנוע
          • אודות התכנית
            • תכנית הלימודים
              • לימודי קולנוע
              • הוראה וחינוך
              • לימודי תקשורת
                • לימודי תקשורת עיתונאית, משודרת ודיגיטלית
                • לימודי תקשורת - הפקת תוכן לטלוויזיה, רדיו ומדיה דיגיטלית
                • לימודי תקשורת שיווקית, חברתית ודיגיטלית
            • מרצים
            • מערכת שעות לדוגמה
            • עיצוב במה ועיצוב מסך
          • תנאי קבלה
          • רג"ב - תכנית המצוינים
        • אמנויות התיאטרון
          • אודות התכנית
            • בוגרי עיצוב במה
              • ערן עצמון
              • שני טור
              • אדם קלר
              • זאב לוי
              • רות מילר
              • רועי ואטורי
          • תכנית למצטיינים
          • רג"ב - תכנית המצוינים
    • תואר שני
      • הפקולטה לחינוך
        • טכנולוגיה בחינוך
          • אודות התכנית
            • נתיבים בתכנית
            • מרצים
          • תנאי הקבלה
        • ניהול וארגון מערכות חינוך
          • אודות התוכנית
            • התמחות בהובלת תהליכי שינוי מקומיים
            • תקצירי עבודות/פרויקטי גמר נבחרים
            • תקצירי קורסים על פי חטיבות
              • חטיבה ג' - מנהיגות חינוכית
              • קורסים מתודולוגיים
              • חטיבה א' - ניהול ופיתוח ארגוני
              • חטיבה ב' - מדיניות חינוך
            • מרצים
            • תכנית הלימודים
            • סמינריונים, פרויקט גמר וסדנת פרויקט גמר
            • סטודנטים מספרים
            • אירועים
          • תנאי הקבלה
        • הערכה בחינוך
          • אודות התכנית
            • מבנה ופריסת תכנית הלימודים
            • מרצים
            • אירועים והעשרה
              • ימי למידה
              • סיורים לימודיים ולימודי העשרה
            • בוגרים מספרים
          • תנאי קבלה
        • מוסמך בהוראה M.Teach
          • אודות התכנית
            • תכנית הלימודים
            • מרצים
          • תנאי קבלה
      • הפקולטה למדעים
        • חינוך סביבתי
          • אודות התוכנית
            • מרצים
            • בוגרים מספרים
            • תכנית הלימודים
            • .M.Ed חינוך סביבתי עם תזה
          • תנאי קבלה
          • תקצירי הקורסים
            • תחום מדעי הסביבה
            • אוריינות מדעית סביבתית
            • ליבה ומתודולוגיה
            • סמינריונים ועבודת גמר
            • תחום חינוך-קהילה-חברה
        • חינוך מתמטי
          • אודות התכנית
            • תקצירי קורסים על פי חטיבות
              • חטיבה ב' - קורסים בחינוך מתמטי
              • חטיבה א' - קורסים במתמטיקה
              • חטיבה ג' - קורסים בחינוך ומתודולוגיה
            • מרצים
            • תכנית הלימודים
            • בוגרים מספרים
          • תנאי הקבלה
        • חינוך לפעילות גופנית ולבריאות
          • אודות התכנית
            • תקצירי קורסים על פי חטיבות
              • חטיבה א' - לימודי יסוד
              • חטיבה ב' - לימודי התמחות
              • חטיבה ג' - סמינריונים ועבודת גמר
            • מרצים
            • תכנית הלימודים
          • תנאי קבלה
        • מוסמך בהוראת מתמטיקה M.Teach
          • אודות התכנית
            • מערכת שעות שנתיות
          • תנאי קבלה
      • הפקולטה למדעי הרוח-והחברה
        • מדעי הרוח בגישה רב-תחומית
          • אודות התחום ומידע למועמדים
            • תוכנית הלימודים
              • התמחות בלימודי תרבות ישראל
            • למה מדעי הרוח?
            • תקצירי תשפ"ב
            • תקצירי שנים קודמות
            • סמינריונים ופרויקט גמר
            • מרצים ומרצות
          • קהל היעד ותנאי הקבלה
        • טיפול באמצעות אמנויות
          • אודות התכנית
            • החקיקה בנושא טיפול באמנויות
            • מבנה תכנית הלימודים
              • התמחות ביבליותרפיה
              • התמחות תנועה
              • התמחות פסיכודרמה
              • התמחות אמנות חזותית
            • מערכת שעות לדוגמה
          • תנאי קבלה
          • אירועים
            • טיפול באמצעות אמנויות - מסורות מתחדשות
            • טיפול באמצעות אמנויות - הטיפול באמנות: מבט ופרשנות בחברה רב תרבותית
      • הפקולטה לאמנויות
        • אוריינות חזותית
          • אודות התכנית
            • תכנית לימודים ומערכת שעות
              • הרחבה בקולנוע
              • הרחבה בעיצוב לשרות החינוך
              • הרחבה בתיאטרון
              • הרחבה במחול
            • נתיבים בתכנית
            • תקצירי קורסים על פי חטיבות
              • חטיבה א' - לימודים כלליים בחינוך ובפיתוח הוראה/למידה
              • תקצירי קורסים - חטיבה ב' - היבטים תיאורטיים ומתודולוגיים באוריינות החזותית
              • תקצירי קורסים חטיבה ג' - לימודי חקר ויצירה באוריינות חזותית
            • מרצים
            • פרויקט גמר וסמינר חוגי
            • במסלול המחקרי עם תזה
              • תכנית הלימודים
              • תכנית הלימודים לפי שנים
              • קורסי חובה וקורסי בחירה
            • מערכת שעות
            • סטודנטים מספרים
          • תנאי קבלה
          • אירועים
            • אירועים קודמים
            • מגדר ואוריינות חזותית
            • אמנות.חברה.אקטיביזם - סמינריון חוגי
            • סדרת מפגשים שנתית - אומנות ומגדר בישראל
            • בפרדס
            • כנס בינלאומי "קהילות והממד החזותי"
            • מבט ביקורתי על הצילום - סמינר חוגי
            • חזונה ומורשתה של דליה בן-אליעזר ז"ל - יום עיון ללימוד פועלה ולשימור זכרה
            • סמינר חוגי -על המחוות - מחול קהילתי בפעולה
            • אירוע חגיגי לרגל קבלת אישור מהמל"ג
            • סמינר חוגי 2 תשע"ד - אדריכלות ועיצוב למצבי למידה ולסביבות חינוך
            • צבעי הקשת החברתית תשע"ג
            • יום עיון במוזיאון ישראל
            • מורה-אמן-אוצר
          • גלריה לאמנות "אחד העם 9"
    • הסבה להוראה
      • הפקולטה לחינוך
        • חינוך לגיל הרך
          • אודות התוכנית
            • הרחבת הסמכה לכיתות א'-ב'
            • התפתחות הילד - חינוך יצירתי
            • התפתחות הילד - חינוך מיוחד
          • אירועים והעשרה
            • שינוי באמצע החיים
          • תנאי קבלה
        • השלמת תואר למורים בפועל
          • השלמת תואר ראשון למורים בפועל - מורה מוסמך בכיר
        • חינוך לבית הספר היסודי
          • אודות התוכנית
            • תכנית הלימודים
              • התמחות תרבות ישראל
              • התמחות ספרות
              • התמחות מתמטיקה
              • התמחות מדעים
          • תנאי קבלה
        • חינוך מיוחד רב גילי
          • הסבת אקדמאים חינוך מיוחד (גילאי 6-21)
          • תנאי קבלה
        • הכשרת מורים לטכנולוגיה
          • הכשרת מורים לטכנולוגיה
        • מוסמך בהוראה M.Teach
      • הפקולטה למדעים
        • מהייטק להוראה
          • אודות התכנית
        • ביולוגיה
          • הסבת אקדמאים - ביולוגיה לבית הספר העל יסודי
          • תנאי קבלה
        • החוג למתמטיקה
          • הסבת אקדמאים בהוראת מתמטיקה על יסודי
          • תנאי קבלה
        • חינוך גופני
          • הסבת אקדמאים לחינוך גופני ותנועה (א'-י"ב')
          • תנאי קבלה
        • הצעה לתוכנית הסבת אקדמאיים ייחודית
          • הצעה לתוכנית הסבת אקדמאיים ייחודית
      • הפקולטה למדעי הרוח-והחברה
        • אזרחות
          • תנאי קבלה
          • הסבת אקדמאים לאזרחות
        • אנגלית
          • הסבת אקדמאים התמחות אנגלית
          • תכנית להכשרת אקדמאים השולטים היטב בשפה האנגלית
          • תנאי קבלה
        • החוג להיסטוריה
          • הסבת אקדמאים היסטוריה
          • תנאי קבלה
        • החוג למקרא ותרבות ישראל
          • הסבת אקדמאים התמחות מקרא ותרבות ישראל
          • תנאי קבלה
        • החוג לספרות
          • הסבת אקדמאים התמחות ספרות
          • תנאי קבלה
        • תכנית הסבת אקדמאים ייחודית
          • לומדים מכל העולם
        • תכנית הסבה למצטיינים – רג"ב משעולים
          • משעולים - רג"ב
      • הפקולטה לאמנויות
        • עיצוב
          • הסבת אקדמאים אמנויות העיצוב
          • תנאי קבלה
        • אומנות
          • הסבת אקדמאים - אמנות
          • תנאי קבלה
        • מחול
        • תיאטרון
          • השלמת תואר לשחקנים יוצרים
          • תנאי קבלה
        • תקשורת וקולנוע
          • הסבת אקדמאים תקשורת וקולנוע
          • תנאי קבלה
    • לימודי תעודה
      • הורות והגיל הרך
        • מחנכות - מטפלות לגיל הרך
          • אודות
            • הכשרת מטפלות מחנכות שנות ינקות (לידה עד 3)
            • בוגרות מספרות
            • הכשרת מחנכות בכירות (מובילות כיתה) לגיל הרך
            • ניהול והדרכה במערכות הגיל הרך לידה עד שש
        • הכשרת מנחי קבוצות הורים
          • אודות
            • הדרכת הורים פרטנית
        • ניהול והדרכה בגיל הרך
        • הנחיית הורים לדוברי רוסית
        • מחנכות בכירות לגיל הרך
        • הדרכת הורים פרטנית
        • ניהול והדרכה לגיל הרך
      • מקצועות הטיפול
        • פסיכותרפיה וייעוץ אקזיסטנציאליסטי
          • אודות התחום ומידע למועמדים
          • הגישה האקזיסטנציאליסטית
          • תכנית הלימודים
          • בוגרים מטפלים
          • סגל המרצים והמדריכים
        • גינון טיפולי
          • גינון טיפולי
            • לימודי המשך בגינון טיפולי
        • טיפול באמצעות בישול
          • הדרכה והעמקה למטפלים בבישול
        • טיפול דיאדי
        • טיפול במשחק בחול
        • השלמות בפסיכולוגיה
          • השלמות בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
            • קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
              • תאריכי מבחנים תשפ"ב
              • הנחיות הרשמה ותשלום שכר לימוד
              • קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר סמסטר א'
              • קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר סמסטר ב'
              • סמסטר קיץ
              • תקצירי קורסים
        • פסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית
          • קרל יונג וממשיכי דרכו
          • בוגרים כותבים
          • התפיסה היונגיאנית
          • סגל מרצים ומדריכים
          • מדריכים מוכרים ע"י האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה
          • החברה היונגיאנית הישראלית החדשה
          • תכנית הלימודים
          • אירועים, פעילות וחדשות
            • קפקא - נביא מודרני?!
        • טיפול באמצעות שטח
      • הנחיית קבוצות ואימון
        • הנחיה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
          • הנחיה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
          • סדנאות מקצועיות - הנחייה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
          • בוגרים מספרים
        • תקשורת מקדמת
        • הנחיית קבוצות
        • הכשרת מאמנים (Coaching)
        • הכשרת מאמנים לדוברי רוסית
          • הכשרת מאמנים (קואצ'ינג) בשילוב NLP - שנה א'
          • הכשרת מאמנים (קואצ'ינג) בשילוב NLP - שנה ב'
      • התפתחות מקצועית
        • תומך קבלת החלטות בשכר
        • טיוטורים בהוראת אנגלית
        • הבעה באמצעות הקלדה לאוטיסטים
        • ניהול מערכות חינוך בלתי פורמאליות
        • קורס התאמה למטפלים
      • קידום עובדי הוראה
        • מורי שנה א' וחונכים
        • הנחיית תהליכי בישול במסגרות חינוכיות
        • הוראה במגמות לבגרות בחינוך גופני
        • בית הספר לניתוח התנהגות
          • סגל בית הספר לניתוח התנהגות
          • סדנאות מקצועיות בניתוח התנהגות
        • הוראה מותאמת בשפה ובמתמטיקה
        • סמינר הקיבוצים בסינמטק
      • תרבות ואמנות
        • מעגלי אמנות ויצירה
          • הדרכת אמנות ומעגלי יצירה
        • לימודי משחק
        • הדרכת מחול
        • מכינה למחול
        • אוצרות
          • גלריה לאמנות - אחד העם 9
          • קשרים בינלאומיים
          • הרשמה לניוזלטר
  • הרשמה וקבלה ללימודים
    • מידע כללי למועמד
      • תשתית אקדמית ומערך מסייע
      • אנגלית למטרות אקדמיות
      • מבחן אמיר"ם
      • לוח שנה אקדמי
      • לוח שנה אקדמי ללימודים מתקדמים
    • קבלה וחישוב ציונים
      • תנאי הקבלה לתואר ראשון .B.Ed
        • תעודת בגרות
        • ועדת קבלה/ראיון אישי
      • הכנה לפסיכומטרי
      • תנאי קבלה להסבת אקדמאים להוראה
    • סדרי הרשמה
      • תואר ראשון
        • למה ללמוד תואר ראשון במכללת סמינר הקיבוצים?
      • תואר שני
        • סדרי הרשמה לתכניות תואר שני.M.Ed
        • סדרי הרשמה לתואר שני מוסמך בהוראה M.Teach
        • סדרי הרשמה לתואר שני לטיפול באמצעות אמנויות
        • סדרי הרשמה לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
        • סדרי הרשמה לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך
        • למה ללמוד תואר שני במכללת סמינר הקיבוצים?
      • הכשרת אקדמאים להוראה
        • למה ללמוד הסבת אקדמאים במכללת סמינר הקיבוצים?
      • סדרי הרשמה ונהלים לתכניות בבית הספר ללימודי תעודה
        • למה ללמוד לימודי תעודה במכללת סמינר הקיבוצים?
      • צעדי המשך למתקבלים ללימודים
    • הרשמה באמצעות האתר
      • הרשמה לתואר ראשון
      • הרשמה לתואר שני
      • הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה
      • הרשמה למשחק, אוצרות, מכינה למחול ומכינה למשחק
      • הרשמה ללימודי תעודה והכשרת מטפלים
      • הרשמה לקורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
      • הרשמה לקורסי מורה מתחיל שנה א' – תשפ"ג
      • הרשמה לסדנאות הסטאז'
      • הרשמה לתואר ראשון ביום הפתוח
      • הרשמה לתואר שני ביום הפתוח
      • הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה ביום הפתוח
  • יחידות ומכונים
    • המכון לחינוך מתקדם
      • אודות המכון לחינוך מתקדם
        • סגל המכון
      • יחידות המכון לחינוך מתקדם
        • היחידה לכנסים אקדמיים וחינוכיים
          • כנס החינוך ה-1 תשס"ו - 2006
          • כנס החינוך ה-2 תשס"ז - 2007
          • כנס החינוך ה-3 תשס"ח - 2008
          • כנס החינוך ה-4 תשס"ט - 2009
          • כנס החינוך ה-5 תש"ע - 2010
          • כנס החינוך ה-6 תשע"א - 2011
          • כנס החינוך ה-7 תשע"ב - 2012
          • כנס החינוך ה-8 תשע"ג - 2013
          • לקראת הכשרת מורים אחרת – שולחן עגול שנערך בשיתוף מרכז אדווה ב- 23.11.11
        • מרחב התבוננות
        • אמנות חינוכיות
          • חינוך שאינו מסתפק בפחות
          • תרבות הומניסטית בית ספרית
          • אמנה חינוכית הומניסטית
          • חינוך הומניסטי בה' הידיעה
        • מוסדות חינוך ניסויים וחדשניים
          • אשכול גנים "שלל צבעים", דיזנגוף תל אביב
          • גן חיננית, חולון
          • ביה"ס נעמי שמר
          • אודות ביה"ס ניצנים
          • בי"ס אורנים
          • חטיבת ביניים שחקים, רמלה
          • בי"ס תיכון "ויצ"ו הדסים", אבן יהודה
          • תיכון רמות ב"ש
          • חט"ב יד-גיורא
        • היחידה להדרכה וליווי של מוסדות חינוך
          • הדרכה וסיוע לאוכלוסיות חלשות
        • היחידה לכתבי עת
        • קתדרת אונסקו לחינוך הומניסטי
          • תמונת מצב
          • ביחד משנים את החינוך
          • אודות קתדרת אונסקו
        • היחידה למעורבות חברתית
      • פרסומים וניירות עמדה
        • חוברות מאמרים דו-לשונית "מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי"
          • כרך 13
          • כרך 12
          • כרך 11
          • כרך 10
          • כרך 9
          • כרך 8
          • כרך 7
          • כרך 6
          • כרך 5
          • כרך 4
          • כרך 3
          • כרך 2
          • כרך 1
        • ספרים של עמיתי המכון
        • גילוי דעת - כתב עת רב-תחומי לחינוך, חברה ותרבות
    • הרשות למחקר ולהערכה
      • אודות הרשות למחקר ולהערכה
        • צוות רשות המחקר
        • מחקרי רשות המחקר
          • מחקרי הערכה של הפעילות במכללה
          • מחקרים בתחום החינוך וההוראה
        • עלון רשות המחקר
        • הערכת איכות
      • תמיכות ומענקים לסגל האקדמי
        • כנסים בינלאומיים
        • השתלמויות פרופסיונאליות וכנסים בארץ
        • מענקי מחקר
          • מענקי מחקר ופרסום מכללתיים
          • מענקי מחקר ופרסום חיצוניים
        • ייעוץ מתודולוגי / סטטיסטי
        • הכנת פוסטר להצגה בכנס
        • הוצאת ספרים
        • תרגום / עריכה / פרסום מאמרים
      • מידע ומשאבים לתלמידי מחקר (תזה)
      • ועדות אתיקה
        • ועדת אתיקה לאישור מחקרי סטודנטים
          • הגשת בקשה לועדת האתיקה
        • ועדת אתיקה מכללתית לאישור מחקרי מרצים
      • יחידה בינלאומית
      • כנס מחקרי מרצים "מחקר-מעשה"
        • כנס תשפ"א
        • כנס תש"ף
        • כנס תשע"ט
        • כנס תשע"ח
        • כנס תשע"ז
        • כנס תשע"ו
        • כנס תשע"ה
        • כנס תשע"ד
        • כנס תשע"ג
      • קולות קוראים
    • המרכז לחדשנות ועיצוב למידה
      • הכשרה וליווי
      • שיתופי פעולה ופיתוח
      • צוות מרכז החדשנות
      • צור קשר
      • מעבדת למידה
      • מולטימדיה
        • מרכז עריכה דיגיטאלית
        • מרכז וידיאו וקולנוע
        • מרכז המוזיקה
        • טופס הזמנת פרוייקטים
      • סדנת עיצוב ומייקרס
        • פעילויות ושיעורים
        • המשחק הלימודי
      • משאבי הוראה-למידה
    • היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
      • אודות היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
        • אודות צוות היועצות
        • השתלמויות
      • ליווי וייעוץ אישי
        • ליווי אישי
        • ייעוץ אישי
      • כיתות העתיד
      • קורסים מקוונים
      • פרוייקטים יחודיים
        • חדרי בריחה פדגוגיים
        • סוגיא
        • משחקי תפקידים שיתופיים
        • אוריינות מידע
    • היחידה לקידום ההוראה
      • אודות היחידה לקידום ההוראה
    • סטאז' - היחידה לכניסה להוראה
      • אודות הל"ל
        • סגל היחידה
        • מורים מאמנים
      • התמחות בהוראה (סטאז')
        • מסגרות מאושרות להתמחות להוראה/לגן
        • מידע כללי
        • נוהל קבלת רישיון הוראה
        • תפקידי המנהל והמפקחת על הגנים
        • שלבי התמחות
        • תחרויות סיפורים, כרזות וסרטונים למתמחים
      • שנת העבודה הראשונה לאחר שנת ההתמחות
        • קורסים מורה מתחיל, שנה א' תשפ"ג
      • הכשרת חונכים ומלווים למתמחים ומורים חדשים
    • היחידה למעורבות חברתית
      • אודות היחידה למעורבות חברתית
        • מאמרים חברתיים
        • תקווה ישראלית
    • המרכז להורות ומשפחה
      • אודות התחום ומידע למועמדים
        • קבוצות בקהילה
          • תשלום לקבוצות בקהילה
        • המרכז להורות ומשפחה
          • סדרי הרשמה
          • הרשמה אונליין
      • מרכז "מאיה"-למעבר בין תרבותי
        • על הגשר
        • מועדון מנחים
          • הרשמה ותשלום למועדון מנחים
      • תכנית הלימוד וימי עיון
        • קורס קציני ביקור סדיר
        • הכנס השנתי למנחי הורים ולאנשי מקצוע העובדים עם הורים
        • הדרכה פרטנית להורים לעובדי קידום נוער
        • השתלמויות קיץ
        • קבוצת סופרווז'ן להדרכת הורים פרטנית
          • טופס תשלום לקבוצת סופרווז'ן הדרכת הורים פרטנית
        • טאואיזם, ההומניזם של המזרח, כמקור השראה לתהליכי שינוי וצמיחה
        • הדרכת הורים לתאומים ומשפחתם
        • דמיון מודרך ושיטות הרפיה
      • קשרי קהילה ובי"ס להורים
        • אתר הורות ומשפחה
        • בית ספר להורים של סמינר הקיבוצים
        • אוניברסיטה בעם
      • פרסומים ומאמרים
        • יחסי אחים
        • הורים לילדים עם צרכים מיוחדים
        • כתבו עלינו
        • הורים ומערכת החינוך
        • מרצים כותבים
        • חופשות וחגים
          • אלי זוהר ניב - התמודדויות הורים עם דאגות בחופש הגדול
        • הורות ומשפחה - כתבו עלינו -הורים במצבי משבר ושינוי עמוד מאמר
        • הורים לילדים בגיל הרך
          • אלי זוהר ניב - התנסויות בדברים חדשים
        • הורים לילדים מתבגרים
          • אלי זוהר ניב - התמודדויות הורים עם דאגות בחופש הגדול
        • הורים במצבי משבר ושינוי
          • אלי זוהר ניב - איך עוברים את החגים במשפחות מורכבות
        • הורים והורות
      • קבצים, טפסים ומידע שימושי
        • קבצים להורדה
    • דיקנט הסטודנטים
    • מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
      • מרכז מהו"ת-חזון - ייעוד-מטרות
        • התאמות
          • טבלת התאמות
          • נוהל הגשת איבחונים
        • אופן הפעולה של המרכז
        • קורסים יחודיים וסדנאות
          • לשון מהו"ת א'
          • לשון מהו"ת ב''
          • אסטרטגיות חונכות ולמידה
          • קורס לקויות למידה בראי האומנות
        • מהו"ת - קישורים והעשרה
        • פעולות נוספות של המרכז
        • מחקרים שנערכו במרכז
          • הבדלים ביכולת שיפוט ואמדן זמן בין סטודנטים ואקדמאים עם וללא הפרעות בלמידה (2014) - ד"ר בטי שרייבר
          • השפעת תכנית התערבות בתחום ארגון וניהול זמן, בקרב סטודנטים עם לקויות למידה והפרעות קשב
          • השפעת השימוש של סטודנטים עם לקויות בקריאה, בתכנת הקראה במהלך קורס אנגלית אקדמית, על יכולת שטף הקריאה שלהם
        • הצוות שלנו
        • כתבו עלינו
      • מידע אודות ליקויי למידה
        • "התאמות" הן לא "הקלות"
        • חוק לקויות למידה - מרץ 2008
        • ראיון בערוץ 10 אודות הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים
        • תמרורים ומשמעותם
    • המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה
      • אודות המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה
      • יחידת הלימוד וההכשרה
      • יחידת הידע והמחקר
      • יחידת הסימולציה
      • מוזיאון האמפתיה
      • פעילויות המרכז
    • החממה ליזמות חינוכית חברתית
      • בוגרי החממה
      • מסגרת הלימודים
        • צוות החממה
    • מרכז פתו"ח - שימוש נבון באינטרנט
      • אודות מרכז פתו"ח
        • מחקר מלווה במכללה
          • תחום טכנולוגי
          • תחום פדגוגי
          • תחום מחקרי
      • הכשרה להוראה לפי מסלולים
        • מנהל עסקים - חשבונאות
          • מנהל עסקים
        • אמנות
        • תקשורת וקולנוע
        • עיצוב
        • מחשבים
      • שימוש נבון באינטרנט
        • מאגרי מידע
          • מאמרים וקטעי עיתונות
          • קישורים
          • סרטונים
        • סיפורים מהשדה
    • המרכז ליזמות
      • המרכז ליזמות
        • מיזמים
        • מהעיתונות
        • האקתון - לעוף על החינוך
        • סרטונים
    • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
      • אודות
        • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
      • פעילויות המרכז
        • ליווי מרצים בהטמעת פדגוגיה מתבוננת
        • קורסים משלבי התבוננות
        • שעות שקט
        • השתלמויות לצוותי חינוך
        • מאמרים
        • סדנאות התבוננות
        • קבוצת המחקר והפעולה
        • בקשה להעברת פעילות במרחב ההתבוננות - המרכז לפדגוגיה מתבוננת
      • English
      • צוות המרכז
    • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
      • אודות המכון הישראלי לחינוך
        • פיתוח והוראה
        • מחקר
          • חינוך היסטורי: זירות וזיקות
        • אירועים
        • ניירות עמדה
        • שותפים
        • צוות המכון
  • מנהל משאבי אנוש
  • סגל
    • מנהל משאבי אנוש
      • סגל מנהלי
        • מידע כללי לעובדים חדשים
        • מידע לעובדים בהסכם קיבוצי
        • הערכת עובדים
        • ימי גיבוש וטיולים תשע״ג
        • קייטנת ילדי סגל העובדים תשע"ג 4-6
        • קייטנת ילדי סגל העובדים תשע"ג 7-12
        • מידע חשוב
      • מידע למרצה
        • מידע למרצה בסגל עמית
          • החזר הוצאות נסיעה
          • מרכיבי השכר
          • תנאים סוציאליים
          • היעדרות וחופשות במהלך שנת הלימודים
        • מידע למרצה בדירוג הוראה
          • היעדרות וחופשות במהלך שנת הלימודים
          • עבודה מעל קביעות
          • תנאים סוציאליים
          • מרכיבי השכר
          • החזר הוצאות נסיעה
        • מידע למרצה לפי שעות
          • החזר הוצאות נסיעה
          • מרכיבי השכר
          • תנאים סוציאליים
          • היעדרות וחופשות במהלך שנת הלימודים
        • מידע למרצה בסגל בכיר ות"ת
          • מרכיבי השכר
        • מכרזים לבעלי תפקידים
        • מרצים מן החוץ
      • מידע שימושי לסגל
        • ביטוח פנסיוני
        • ביטוח רפואי
      • דרושים
      • טפסים
        • טכנולוגיות ומערכות מידע - פניה למרכז התמיכה
        • יחידת הגרפיקה - טופס הזמנת עבודות גרפיות
        • שיווק - טופס עדכון אתר המכללה
        • אחזקה - הודעה למחלקת אחזקה
        • מנהל טכנולוגיות ומערכות מידע - השאלת ציוד
        • הדרכות וסרטונים -מרכז התמיכה של מנהל טכנולוגיות ומערכות מידע
        • רכש - טופס הזמנת הסעה ואישור יציאה
        • דפדפן אקספלורר לא נתמך
        • משאבי אנוש - טופס פתיחת משתמש חדש
        • רישום לימי גיבוש מכללתי
        • מנהל אקדמי - טופס לוח אירועים מכללתי
        • משאבי אנוש - הפקת כרטיס מרצה, עובד, גימלאי
        • משאבי אנוש - טופס לפתיחת משתמש מחשב לעובד חדש
      • משרות באקדמיה
      • רווחת סגל
        • הלוואות
    • סגל אקדמי
      • משובי הוראה במכללה
      • ניוזלטר למרצים
      • דרגות קידום לסגל האקדמי - מידע כללי
        • הנחיות להכנת תיק קידום להגשה לוועדת המינויים
        • ועדת המינויים לסגל בכיר חוקר
        • ועדת מינויים לסגל בכיר נלווה (אחר)
        • קידום סגל אקדמי המועסק בהסכם הסתדרות המורים
        • קידום סגל אקדמי המועסק על פי הסכמי ות"ת
      • אלפון סגל אקדמי
        • סוזנה גלנטה
        • דב וויס
      • מערכת ניהול בחינות
      • כלים אקדמיים ממוחשבים
      • מידע למרצה בסגל עמית
        • היעדרות וחופשות במהלך שנת הלימודים
    • אלפון סגל
      • שיווק והרשמה
        • איריס קריא
        • רונית טרבלסי
        • שלי רדיאנו
        • אנה אוסטרובסקי
        • מרכז ייעוץ ורישום
        • מתאמת שיווק
      • מרכזיה
        • מזכירות
      • תמיכה ומערכות מידע
        • תמיכה ומערכות מידע
      • מנהל לומדים
        • מזכירות
      • היחידה לכניסה להוראה
        • מזכירות היחידה
      • ד"ר ניסים אבישר
        • ד"ר ניסים אבישר
      • ד"ר אורית צייכנר
        • ד"ר אורית צייכנר
      • כספים
        • שכר לימוד
      • דיקנית הסטודנטים
        • רכזת נגישות ופרויקטים
        • רכזת הדיקנית
      • מהו"ת - מרכז לסטודנטים ליקויי למידה
        • מזכירות מהו"ת
      • מנהל אקדמי
        • מזכירות אקדמית
      • מערך חדרים ובחינות
        • מערך חדרים ובחינות
      • מעורבות חברתית
        • מעורבות חברתית
      • הפקות דפוס
        • הפקות דפוס
      • הנהלה
        • הנהלה
      • פקולטה לחינוך
        • מזכירות הסגל
        • ראש מנהל
      • פקולטה למדעים
        • מזכירות הפקולטה
      • פקולטה למדע הרוח והחברה
        • ראש מנהל
        • מזכירות סגל וסטודנטים
      • בי"ס ללימודים מתקדמים
        • מזכירות לימודים מתקדמים
        • מזכירות הוראה
      • פיתוח מנהלים
        • מזכירות המרכז
      • משאבי אנוש
        • מזכירות משאבי אנוש
      • אחזקה ותפעול
        • מזכירת המחלקה
      • רכש
        • מזכירות
  • סטודנטים
    • מרכז הדרכה לסטודנטים
    • סטודנטים
      • הפקות דפוס
      • מאגר סילבוסים
      • מכללון סמינר הקיבוצים
      • סטודנטים - טפסים לשימוש
        • חינוך גופני - רישום לתעודת מדריך
        • חינוך גופני - טופס רישום למגמות
    • מנהל אקדמי - מערכת שעות ושיבוצים
      • בקשה לשינוי מערכת בפקולטה לאמנויות
      • בקשה לשינוי מערכת
    • דיקנט הסטודנטים
      • על דיקנט הסטודנטים
      • מלגות לסטודנטים
        • הלוואה מותנית ומלגת מפעל הפיס
        • מערך מסייע
        • מלגות לחיילים משוחררים
        • מלגות עידוד מעורבות סטודנטים
        • מלגות לסטודנטים עולים
        • מלגות מפעל הפיס
        • פל"ח - מלגה ליוצאי אתיופיה
        • מלגות למורים בפועל
      • דיקנט - טפסים
      • פלח - הכשרת מורים יוצאי אתיופיה
      • מען באקדמיה
        • רגע של מילה
      • נגישות
      • סיוע אקדמי
        • סיוע באוריינות אקדמית ובמחקר כמותי
          • טופס רישום לתגבור באוריינות אקדמית
        • טופס תשלום למרתון לקראת מבחן
        • מרתון לשון בכתב
      • סיוע רגשי
      • סיוע לסטודנטים בשירות מילואים
      • הדרכת בטיחות
      • שירותים לסטודנט
      • מניעת הטרדה מינית
      • מפגש תעסוקה ולוח דרושים
      • טופס תשלום בגין הגשת עבודות באיחור
    • מנהל סטודנטים
      • אודות מנהל סטודנטים
        • נוהל חזרה ללימודים והרשמה לסטודנטים חוזרים
      • שירותי מנהל סטודנטים
        • טקס בוגרים- פקולטה לחינוך
        • טקס בוגרים - פקולטה לאמנות, מדעים ומדעי הרוח
        • טקס בוגרים- תואר שני
      • טיפול ארכיוני ושירות תרגום לבוגרים
      • מידע שימושי וטפסים
      • בחינת אמיר"ם
      • אודות מנהל סטודנטים בי"ס ללימודי תעודה
        • שירותי מנהל לומדים בי"ס ללימודים מתקדמים
        • טיפול ארכיוני ושירותי תרגום לבוגרי לימודים מתקדמים
    • מדור שכר לימוד
      • תואר ראשון
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ג
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ב
        • נוהל הפסקת לימודים
      • תואר שני
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ג
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ב
        • נוהל הפסקת לימודים
      • הסבת אקדמאים
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ג
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ב
        • נוהל הפסקת לימודים
      • עיצוב במה, משחק ואוצרות
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ג
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ב
        • נוהל הפסקת לימודים
      • מכינות
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ג
        • תשלום שכר לימוד תשפ"ב
        • נוהל הפסקת לימודים
      • לימודי תעודה
        • תשלום שכר לימוד
        • הסדרי תשלום לימודי תעודה
        • נוהל הפסקת לימודים תשפ"ג
        • נוהל הפסקת לימודים תשפ"ב
      • הסדרי תשלום שכר לימוד
  • XML Sitemap
  • قريباَ سينطلق الموقع الجديد باللغة العربيّة
  • צור קשר
    • 03-6902323
    • info.skb@smkb.ac.il
    • מכרזים
    • השכרת כיתות
    • דרכי הגעה
  • עלינו
    • אודות המכללה
    • פרסומי המכללה
    • דיקנט הסטודנטים
    • קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
  • תוכניות הלימודים
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • הסבה להוראה
    • לימודי תעודה
  • להרשמה
    • הרשמה באמצעות האתר
    • קבלה וחישוב ציונים
    • סדרי הרשמה
    • מדור שכר לימוד
    • מידע כללי למועמד
  • ספרייה
    • הספרייה לשרותך
    • נהלי השאלה
    • מידע והדרכה
    • שירות למרצה
  • יחידות ומכונים
    • המכון לחינוך מתקדם
    • הלל היחידה לכניסה להוראה
    • המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה
    • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
    • הרשות למחקר ולהערכה
    • היחידה למעורבות חברתית
    • החממה ליזמות חינוכית חברתית
    • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
    • פדגוגיה דיגיטלית
    • המרכז להורות ומשפחה
    • מרכז פתו"ח - שימוש נבון באינטרנט
    • היחידה לקידום ההוראה
    • מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
    • המרכז ליזמות
    • מרכז חדשנות ועיצוב למידה - משעול
  • תקנון ותנאי שימוש
  • מפת אתר
  • הצהרת נגישות
לאתר ngsoft