עלינו
אודות המכללה
תעודת זהות של מכללת סמינר הקיבוצים
הנהלת המכללה
ייעוד ויעדים
קמפוס ירוק
תקנוני המכללה
בית הספר ללימודים מתקדמים
פרסומי המכללה
גילוי דעת
בין המילים
החינוך וסביבו
הוצאה לאור וקבוצות מחקר
מחקרי רשות המחקר
מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
ניירות עמדה
הבלוג של סמינר הקיבוצים
חשיבה פורצת
אתיקה וחינוך
זרקור אישי
מן החדשות
פודקאסטים
תכניות לימוד
תואר ראשון
הפקולטה לחינוך
הפקולטה למדעים
הפקולטה למדעי הרוח והחברה
הפקולטה לאמנויות
תואר שני
הפקולטה לחינוך
הפקולטה למדעים
הפקולטה למדעי הרוח והחברה
הפקולטה לאמנויות
הסבה להוראה
לימודי תעודה
הרשמה ללימודים
הרשמה באמצעות האתר
הרשמה לתואר ראשון
הרשמה לתואר שני
הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה
הרשמה למשחק ומכינה למשחק
הרשמה ללימודי תעודה
הרשמה לקורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
הרשמה לקורסי מורה מתחיל שנה א' – תשפ"ה
הרשמה לסדנאות הסטאז'
מידע כללי למועמד
תשתית אקדמית ומערך מסייע
היחידה ללשון עברית
אנגלית למטרות אקדמיות
מבחן אמיר"ם / אמירנט
לוח שנה אקדמי
לוח שנה ללימודים מתקדמים
קבלה וחישוב ציונים
תנאי הקבלה לתואר ראשון
תנאי קבלה להסבת אקדמאים להוראה
סדרי הרשמה
סדרי הרשמה לתואר ראשון
סדרי הרשמה לתואר שני
סדרי הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה
סדרי הרשמה ללימודי תעודה
צעדי המשך למתקבלים
בינלאומיות, יחידות ומכונים
בינלאומיות
הרשות למחקר ולהערכה
אודות הרשות למחקר ולהערכה
מידע ומשאבים לתלמידי מחקר
ועדות אתיקה
כנס מחקרי מרצים
האגף למשאבי למידה
המרכז לחדשנות ועיצוב למידה
מרכז הסימולציה
היחידה לכניסה להוראה
היחידה לקידום ההוראה
דיקנט הסטודנטים
מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
מרכז החוסן
המכון הישראלי לחינוך היסטורי
היחידה למעורבות חברתית
ספרייה
הספרייה לשרותך
צוות הספרייה
מאגרי מידע וכלי עזר למחקר
שירות למרצה
×›× ×™×¡×”
סגל
סטודנטים
עברית
EN
عر
עב
הצהרת נגישות
עלינו
פרסומי המכללה
גילוי דעת
גיליון מס' 23 – חדש באוויר Online First
גיליון מספר 22
גיליון מספר 21
גיליון מספר 20
גיליון מספר 19
גיליון מספר 18
גיליון מספר 17
גיליון מספר 16
גיליון מספר 15
גיליון מספר 14
גיליון מספר 13
גיליון מספר 12
גיליון מספר 11
גיליון מספר 10
גיליון מספר 9
גיליון מספר 8
גיליון מספר 7
גיליון מספר 6
גיליון מספר 5
גיליון מספר 4
גיליון מספר 3
גיליון מספר 2
גיליון מספר 1
"גילוי דעת" בתקשורת
הנחיות להגשת מאמר
קול קורא להגשת מאמרים
אירוע השקת כתב העת
בין המילים
גיליון 23 - 2024 – חדש באוויר Online First
גיליון 22 - 2023
גיליון 21 - 2023
גיליון 20- 2022
גיליון 19- 2021
גיליון 18 - 2021
גיליון 17 - 2020
גיליון 16 - 2019
דבר העורכת
על הספר: מסע הגיבורה- מסע האישה אל עצמיותה
תפיסות אידאיות ואתיות בתיאוריה הטיפולית - פסיכודרמה כמקרה מבחן
החומר כמעטפת: קבוצות טיפול באמנות בגנים לילדים בספקטרום האוטיסטי
שירתה של תרצה אתר כמתמללת חרדה וכמציעה לה מזור
מפתחות מסע בדרמה תרפיה
על חלומות בהקשר חינוכי, יצירתי וטיפולי בקרב ילדי גן: תכנית התערבות
גיליון 15 - 2018
דבר העורכת
"הבט וראה בדמות הזאת שהיא שלך עצמך" – על המפגש עם הפוליטי בטיפול הביבליותרפי
זר פרחים בלילה: טיפול בטראומת ילדות בגישה יונגיאנית
פרישׂת רשת בלתי נראית לתוך אוקיינוס הלא-מודע והבלתי נראה: לכידת ההשתקפות של הנפש על מפה בלתי נראית
"תנו לנו קצת מהנוזל הנוזל הזה": העיסתיות ההתפתחותית והעיסתיות הטראומטית
מחשבות על נוכחות כלבית חיה ועל "ריבוי מצבי עצמי" בספרות ובמפגש הטיפולי
על הספר "נעשה ונשמע: לחוות וללמוד פסיכודרמה וטיפול קבוצתי"
מעברי גבול: הרהורים על גבולות תרבותיים ומקצועיים
גיליון 14 - 2018
ושוב להיפגש עם הצלילים, מאת דורית אמיר/ כתבה: אמירה אור
על יצירת דיוקן עצמי בעבודה קבוצתית / ד"ר מיכל בת אור, אוניברסיטת חיפה ומכללת סמינר הקיבוצים, ורינת צמח
אני כועס עלייך, אימא: הורים מרעילים בשירי ילדים בספרות העברית/ ד"ר ניצה דורי, המכללה האקדמית שאנן
איכויות העבודה הקבוצתית הפסיכודרמטית עם מאושפזים בבתי-חולים פסיכיאטריים / ד"ר יפתח רון
על הספר משחקי אדמה: יצירה, צמיחה וריפוי באדמה, מאת איתן שקד/ כתבה: ד"ר סמדר בן אשר
יצירתיות מוסיקלית הנובעת מדיסלקציה בקריאת תווים/ ד"ר שי כהן, אוניברסיטת בר אילן
גיליון 13 - 2017
נתיבי שיר - על ראשיתו של הריפוי בסיפור - ד"ר אפרת לוי
דבק, כחומר ביד היוצר - אתי בלומנפלד, מור מרים קדוש
מעשה בחמישה בלונים בחנות הקסמים: על הנכחה ושחזור של יחסי האובייקט הנעדר בטיפול בפסיכודרמה - מעיין חסידוב
התערבות טיפולית באמצעות משחקי וידאו - ניבי אלקלעי
מבט פסיכולוגי ויונגיאני בתערוכה של אגון שילה - רות נצר
תופעת הניתוק הגופני בטיפול בתנועה עם נפגעות גילוי עריות - ד"ר מייטרי שחם, לייה כהן
זהבה והדובים הולכים לבית הספר: שיעור בגישת הסמכות ההורית החדשה - ד"ר אורלי וקנין
על הספר "מזל קטן", מאת קלאודיה פיניירו / אורית גרוס
גיליון 12 - 2017
משענת מגן חיצונית - ל"פ כהן
להרגיש בגוף: דימוי גוף והפרעות בדימוי הגופני
על התרוקנות הגוף והיעלמותה של אם - אורית גרוס
פנים רבות לה, למיניות - ברכה הדר
מודל משולב (דיאדי וקבוצתי) לטיפול בתנועה במתבגרות עם הפרעות אכילה - מעין דור חיים
מיניות, היקשרות ואהבה - האם זה אפשרי? - מיכל שיוביץ
טיפול קצר מועד בפעוטה פוסט טראומטית עקב טיפול רפואי - נירה שחף
על תנועה ואל-תנועה במרחב הטיפולי עם מטופלים פוסט-טראומטיים - ד"ר מייטרי שחם
"גופי, ביתי, מבטחי" ואוצרות הגוף-נפש - ד"ר מירב טל-מרגלית
גיליון 11 - 2016
ליד הלוח המחיק: דמויות המורה והתלמידה כמרחב טקסטואלי בטיפול בילדת אומנה - חלי גוילי
על מציאות מעברית בפואטיקה של אבות ישורון - ד"ר נעמה לב ארי
נוכחות חסרה - אורית גרוס
תרפיית "המסע הפנימי": היומן הוויזואלי ככלי טיפולי / רקפת לינק-סקופ
מעברי סימבולים בטיפול באמנות: מסימבול הפינגווין לסימבול הדוב - רוני קוגן
חוויות ורשמים מהסדנאות בתנועה ביום העיון "גוף ותנועה, מיניות ואהבה" - שירה שטרנפלד, ליאת לידה-סנדומיר, גילת אמוץ
האם לפעמים הורה הוא רק הורה? תיאור מקרה בטיפול בדרמה תרפיה - ד"ר טל קנב
מודלים של כינון עצמי בדרמות של נסים אלוני - ד"ר ציקי כהן
גיליון 10 - 2016
מבט ספרותי על תפיסת העצמי של פרויד וקריסטבה - ד"ר רוני אלפנדרי
יצירת חיים בשדות הריקים של הנפש עבודה פסיכודרמטית עם חולי דיכאון - מירית ארזי
הטקסט כמְכל - ד"ר אבי באומן
דת, רוחניות ואמונה יהודית בטיפול במוזיקה: מחקר ראשוני ומחשבות - ד"ר אבי גלבוע ואילה הכהן
רווקה גוצה בת ארבעים ושלוש וחצי. סיפור טיפולי - ד"ר דנה חפץ
המסע לצד במבי: טיפול במשחק בחול - מיכל דן-גור
הדממה הריקה שבין אור לאור: קריאה בספרו של אברם קנטור "ואז הבליח אור" - אורית גרוס
"הקופסה": עבודה עם סיפור ריפוי בטיפול פרטני עם מבוגר- רות שטדלר
נשמת הקונכיות – על התערוכה של לינור שטיינהרדט: בין קו האופק לקו החוף, יוני 2014 - רות נצר
גיליון 9 - 2015
ממיזוג לנפרדות באמצעות בניית מְכל בטיפול באמנות - טלי חברוני
מעולמה של ביבליותרפיסטית מתחילה אבל לא צעירה קבוצת ביבליותרפיה במרכז לשיקום נשים מזנות - ענת רוטשילד (ירושלמי)
טקסט כקורא, קורא כטקסט: מבט אחר על המפגש הביבליותרפי
הבהוב המציאות בתוך המדומה": על הפואטיקה של אבות ישורון בהשראת הסזורה של ביון - ד"ר נעמה לב ארי"
לא קל, ולא לבד - אורית גרוס
בלי גיבורים מול הקיקלופים והטיטאנים - ד"ר אורלי וקנין
תחושות מוות נפשי ותהליכי חיים מבט על טיפול ביבליותרפי - רינה פפיש
נפש חיה: אגדת "היפה והחיה" הטיפול הפסיכודרמטי בנשים עם "הפרעות אכילה" - סיגל פלינט
מעגל - על קשר טיפולי - צורית בוסקילה
מאנונימיות לחשיפה: השפעת חשיפת הריון המטפלת באמנות על הטיפול ועל הקשר הטיפולי - יעל כהן פריגל
פנדורה: פנים וחוץ במרחב הטיפולי - יונת פישר
גיליון 8 - 2013
לחלום את גיל ההתבגרות - ד"ר עינת שופר אנגלהרד
החתול כסימבול במשחק בחול - ד"ר תהילה שוהם
הבישול כאמצעי נוסף בטיפול באמנות - מור דניאל
ריאיון עם ד"ר מירי רוזנבוים
הקולנוע מטפל בנו יחסי מטפל-מטופל בסרטים - רות נצר
על התערוכה 'ילדה צבע אדום!' של אדוה דרורי - רות נצר
להפוך למטפלת בארגז חול יונגיאנית - ג'ניס שפירא
יצירת קשרים חברתיים ויצירת העצמי במרחב מעברי של טיפול בקצב ותנועה
טיפול בווידיאו: הצצה לנפשם של קבוצת מתבגרים - ענבל כהן-רווה
"כולנו זקוקים לחסד" - ניר צור
כשגשר הייצוג קורס: על הפער שבין החוויה הטראומתית וביטויה - לימור רביב
גיליון 7 - 2012
הטיפול באמנות כחוויה הורית מיטיבה - רז סופר
גילוי וכיסוי בסיפור טיפולי - ד"ר נעמה לב ארי
ביטוי וחקירה של זהויות מגדר מגוונות דרך האמנות - דפנה רוזין
הקשבה לרחשי הגוף הפנימי - מירי עציון חיים
רשמי מסע מיפן - ד"ר שלומית ברסלר, ד"ר יהודית ריבקו
רשמים לכנס בנושא מחקר איכותני בתחום בריאות הנפש - דורון לווינשטיין ונטעלי שלוים
העכבר כסימבול רב משמעי בשימושיו בטיפול במשחק בחול בגישה יונגיאנית - חנה אקר
טיפול במוסיקה בנימה אישית - ראיון עם פרופ' דורית אמיר - אמירה אור
בין המילים - גיליון 7
"גריז" - הדיאלוג שלי עם ג'ון טרבולטה - עמי צביאלי
גיליון 6 - 2012
מסע לקראת עצמאות וייחודיות בטיפול באמנות - גלית קיציס ליבנה
טכניקת פיסול המשפחה מחיות צעצוע בטיפול פרטני בילדים - שירה הלמן
בין-סובייקטיביות ופסיכותרפיה באמצעות אמנות - השלכות אבחוניות וטיפוליות - דפנה מרקמן סימנס
על האוטוביוגרפיה המשפחתית : ההתחלה - נומה עמק - רות נצר
לרוקן בכפית - על ספרה של לידיה פלם: איך רוקנתי את בית הורי - אורית גרוס
זרה בין המילים - זיקה בין שפה, סכיזופרניה וביבליותרפיה - אנסמבל למטופלת ודמות - אורין שילה
בחזרה לטקס: הטקס ושילוב אמנויות כמסגרת וציר מרכזיים בטיפול יצירתי - ד"ר רונן ברגר
חימום בפעולה כמייצר רצף אצל חולים סכיזופרניים - מורן שירה פוגל
כחומר ביד היוצר - שימוש בחומרים בטיפול באמנות כביטוי וחיבור למצב רגשי - שמרית גרוס שטרית
עם ד"ר סוזן הוגן - מטפלת באמנות וחוקרת תרבות פמיניסטית - דפנה רחביה- הנאור
לימודי תרפיה במוסיקה ומשמעותם- נקודת המבט של הסטודנטים - ד"ר אבי גלבוע
גיליון 5 - 2011
איך מדברים עם ילד משרבט - אמירה אור
ביבליותרפיה כנסיעה משותפת של מטופל ומטפלת - נטע לי משיח
קתרזיס ונרטיבים של לבדיות ביומני מתבגרות - ד"ר בירי רוטנברג
על מסע הגיבור - מאת רות נצר
סינדרלה ברוח הפסיכותרפיה היונגיאנית - תרצה כהן
העצמת אימהות טרייה בקבוצת תנועה - אנה גוטקובסקי
על נהגה בחשכה - שיחות עם ילדים - אורית גרוס
על התנתקויות - קריאת טקסט בהשראה של ביון - ד"ר נעמה לב ארי
סיפורה של סופי - ד"ר פנינה שפי
אובדנות וביטוייה בטיפול באמנות - אביבית אביב
התנועה בין היחיד והיחד - מפגש עם ד"ר עיניה ארצי - ד"ר נעמה לב ארי ויעל ברקאי
טיפול ביצירה ובהבעה עם נוער בסיכון - יהודית סיאנו ונועה רבס
גיליון 4 - 2011
הטיפול באמנות כ"מכל פוטנציאלי" - יהודית הולר
והחיטה צומחת שוב - טבע תרפיה וטיפול בתנועה בזקנים המתמודדים עם דמנציה - ד"ר רונן ברגר ורונית שוורץ
מיכל פסיכודרמטי ככלי לבניית מציאות שלמה בעבודה עם ילדים להורים גרושים - מלי רז
התבוננות נפשית - פרק מספר של ד"ר עומר לאנס
להרגיש, לחוש, ללכת, לרוץ - על אנה הלפרין - מיכל שחק
על הספר- אדם הולך הביתה מאת יורם עשת-אלקלעי - אורית גרוס
רשמים מכנס מקצועי - ד"ר אורית ויסמן
רינה לרנר על לינור שטיינהרדט - בין אמנות לחול הים
מבט, תיעוד, בחירה: המפגש בין המטופל ליצירותיו עם סיום הטיפול באמנות - טליה קריגר
נולד לעוף - טיפול באמנות בנער עם תסמונת אשר - תרצה כהן
גיליון 3 - 2010
מודל נוירו פסיכולוגי לטיפול בדיכאון באמצעות פסיכודרמה - אלון ישראלי
מחלתו של ד"ר זאקס - ד"ר פנינה שפי וד"ר ליאורה בן ניסן
פשר הקשר - סיפורה של משפחה - חסידה עמיהוד ויעל רוזנברג
הקשבה בעיניים - על ספר בתחום הטיפול בתנועה - אורית גרוס
כשהמילה מוזמנת לבמה - על אותו הים - מחזה ובימוי חנן שניר, על פי עמוס עוז - ד"ר נעמה לב ארי
למידה במסגרת טיפול בתנועה בילדים עם הפרעות התנהגות - נטע הרן
קונכיות ים כסימבול בטיפול במשחק בחול - לינור שטיינהרדט
להצטרף לתנועה של האחר - מפגש עם יעל ברקאי - ד"ר נעמה לב ארי
גיליון 2 - 2010
פירוק מבוקר של תוקפנות במעבר לבגרות - אסנת זיו גזית
הצצה כפולה - על ספר תיאורי מקרה - אמירה אור
טרנספורמציות התפתחותיות - מודל טיפולי בדרמה תרפיה - גדעון זהבי ומיקי לבנה
ליצור את האהבה תחילה - שיחה עם ד"ר אליאב נהרין - ד"ר נעמה לב ארי
המעקב אחר דמות הדייג בטיפול משחק בחול - לינור שטיינהרדט
גבולות השימוש בטכניקת הכפיל בקבוצת ילדות בסיכון - מיה מורסיאנו
בית, ממלכה, גדר - אפיונים ייחודיים של הטיפול באמנות עם מפוני גוש קטיף - ליאת פרידמן וד"ר מיקי אשכר
ייצוגים של בית, אם וילד בטיפול באמנות במסגרת פנימייה - הדס אלול
בדידות פוגשת בדידות - בדידות כנקודת מפגש במערכת היחסים הטיפולית ובאמנות - איתן גילור
פסיכודרמה בקרב מתבגרים בפנימייה - דורון לוינשטיין וד"ר דן יניב
השלם ושברו כינוס מאמרים ממבט פסיכולוגיית המעמקים של יונג - רות נצר
גיליון 1 - 2009
אין מזכירים חבל בבית התלוי? פסיכודרמה בקבוצת חולות סרטן - ד"ר דן יניב
אנורקסיה נרבוזה - גישה פמיניסטית, חברתית ותרבותית, לטיפול באמנויות - דפנה רחביה הנאור
טכניקת השרבוט הצבעוני בשמונה משבצות - לינור שטיינהרדט
טכניקת חילוף התפקידים בפסיכודרמה כמקדם מתמודדים עם מחלה נפשית לעבר זוגיות - דנה מרמור
משחק בחומרי הנפש - הקשר בין משחק ויצירה אמנותית בטיפול באמנות - דניאלה פינקל
ציור בחפצים - מודל טיפולי לסדנה משותפת של אמן ומטפלות באמנויות - חנוך פיבן, שני טרייסמן, אורנה מגידס
סיפורים כגשר בין תרבויות - דפנה מילר, אסתר יאסו
מפגש חווייתי לצוות המטפלים באמנויות - לינור שטיינהרדט, רינה לרנר
לרקוד בין נופים שונים: הקשר שבין חוויית ההגירה לתהליכי גוף נפש בהתפתחות - גליה קרניאל
הבדידות מחליפה תפקיד - פסיכודרמה בקבוצת מתבגרים - איוויה סימון
להיות מתעניין, ולא מעניין - שיחה עם פרופ' מולי להד - ד"ר נעמה לב ארי
מפגש פסיכודרמה יום התנסות ועיון - רוזה שמש
היבטים טיפוליים בקבוצת פסיכודרמה עם מטופלים חרשים-עיוורים (תסמונת אשר) - ד"ר רותי שמש
מעבודתו הטיפולית ומן התיאוריה של ד"ר י.ל.מורנו - סקירת קלטות וידאו - רוזה שמש
ויקטוריה - בדידות, זקנה, יצריות ותקווה - פרק מהספר "לגעת בנפש - פסיכותרפיה באמצעות חומרים וצבעים"
החינוך וסביבו
החינוך וסביבו תשפ"ד
החינוך וסביבו תשפ"ג
החינוך וסביבו תשפ"ב
החינוך וסביבו תשפ"א
החינוך וסביבו תש"ף
החינוך וסביבו תשע"ט
החינוך וסביבו תשע"ח
החינוך וסביבו תשע"ז
החינוך וסביבו תשע"ו
החינוך וסביבו תשע"ה
חינוך וסביבו תשע"ד
החינוך וסביבו תשע"ג
החינוך וסביבו תשע"ב
החינוך וסביבו תשע"א
החינוך וסביבו תש"ע
החינוך וסביבו תשס"ט
קצרים
הנחיות להגשת מאמרים
הוצאה לאור וקבוצות מחקר
קבוצות מחקר
שדה האוריינות החזותית, רכזת: ד"ר מלכה בן פשט
קיימות חברתית- סביבתית - ד"ר אילנה אבישר
חינוך לאמנות - ד"ר שי פרוגל
מזרחיות וחינוך - ד"ר מימי חסקין
חינוך ומגדר בהכשרת מורים של ד"ר טלילה קוש וד"ר דינה חרובי
למידה שיתופית בעולם גלובלי, רכזת: ד"ר מירי שיינפלד
ללמד שואה: לבטים, קשיים, דילמות - ד"ר שרון גבע
מדעי הרוח והוראתם בגישה רב תחומית - אוסנת זינגר
על הקשר בין תקשורת לחינוך - ד"ר תמר קטקו
הדרכה פדגוגית באמנות - ד"ר עדנה בר-רומי פרלמן
חינוך פוליטי - ד"ר ניר מיכאלי
מחקר איכותני וצמיחה מקצועית, רכזת: ד"ר יהודית וינברגר
הוראת המקרא ותרבות ישראל - חיים חיון
מחקרי רשות המחקר
מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
ניירות עמדה
נייר עמדה: לפני שיהיה מאוחר
התנהלות הומנית בגן הילדים
אדם מחונך עוצר בזמן!
נייר עמדה: חינוך לאמנות
נייר עמדה: מכניסים את הקיימות לליבה
נייר עמדה: דור בסיכון: דו"ח מצב צעירי האומה
נייר עמדה: גבולות הלגיטימי בטלוויזיה המסחרית
למידה משמעותית
נייר עמדה: לקראת ריבונות חינוכית חדשה
מה נוריש לדור הבא ?
שומרים על צלם אנוש
נייר עמדה: אקו-הומניזם נוסח מורחב
נייר עמדה: ECOHUMANISM NOW
נייר עמדה: אקו-הומניזם-נוסח תמציתי
ניירות עמדה: תעודת זהות
נייר עמדה: שומרים על צלם אנוש
נייר עמדה: איזהו חכם הלומד מכל אדם
אבניים
המגזר הממלכתי דתי
זרמים וקהילות
לגשר על פני אלפיים שנה
עם חברים לא מדברים בעקרונות
אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
תודעה פוליטית וחברתית
ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
למה שלא תדלגי על הפרק?
עולים ויורדים בסולם יעקב
האם נכון ללמד כתב רש”י?
תפילה
הוראת מקצועות הקודש
תכנית א”י
חינוך ודרכי הוראה
אחרי
שבירת מיתוסים
לגשר על פני אלפיים שנה
הפרוייקט הקווקזי
טובת הילד
תעודה - התנגשות ציפיות
כתיבה יוצרת
החטא ועונשו
התמודדות עם בעיות התנהגות
עם חברים לא מדברים בעקרונות
אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
מורה נבוך
דו”ח ביקור בתערוכה
פני בית הספר כפני החברה
ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
מבחירה לבכי-רע
תרבות הדיון בכיתת מחוננים
מחונן וקשה לו
אני רק מורה מלווה
האני המורי מול האני הפנימי
ילדה לא אחראית
האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
תכנית א”י
זה לצד זה חיים יחד
חייבת להיות מושלמת
התלמיד שלי חכם מדי
לא מספיק טובה
זה לא היה בכוונה
תודעה פוליטית וחברתית
הריבוי הוא הקסם האמיתי
פרובוקציה או שאלה של ממש?
שיעור תנ”ך - כפיה דתית
לכאורה אין מה להפסיד
בין ספר שופטים לבין מלחמת לבנון השניה
סכנת החרם הוירטואלי-"שיימיניג" ברשת
למה שלא תדלגי על הפרק?
התלמידה שרוצה חיים אחרים
עולים ויורדים בסולם יעקב
האם נכון ללמד כתב רש”י?
עד הקצה
מתחת לכיסא
גם כשמתעללים בי - אני רוצה להיות שייך
זה היה חזק ממני
אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
איזו מין מורה אני
מה שבחוץ ומה שבפנים
מי הוא אלוהים?
בשמחה ובטוב לבב
מילה של כבוד
תקשורת עם הורים
משמעת וגבולות`
משוב, הערכה וציונים
מחוננים ומצטיינים
זהות ועמדות חינוכיות וחברתיות
דרכי הוראה
רב תרבותיות, הטרוגניות ושונות
הוראת מקצועות הקודש
להיות המורה של הבן של החברה שלי
ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
הוראת תחומי דעת
אזרחות היסטוריה והוראת השואה
כתיבה יוצרת
אבל אמא אמרה
מקרא ומחשבת ישראל
שבירת מיתוסים
מתמטיקה ומדעים
דו”ח ביקור בתערוכה
ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
מבחירה לבכי-רע
אני רק מורה מלווה
האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
פרובוקציה או שאלה של ממש?
שיעור תנ”ך - כפיה דתית
למה שלא תדלגי על הפרק?
עולים ויורדים בסולם יעקב
האם נכון ללמד כתב רש”י?
מתחת לכיסא
מי הוא אלוהים?
בשמחה ובטוב לבב
ייעוץ והדרכה
קשר עם הורים
תהליכים בית ספריים
פגיעה מינית
השמה לחינוך המיוחד
תמיכה בתלמידים מתקשים
כשלילד אין אמון בהוריו
מה שילד יכול לעשות
תמיכה במורים מתקשים
שיעור תנ”ך - כפיה דתית
ללא מוצא: התנגדות הורים להפניה לחינוך המיוחד
אחרי
לגשר על פני אלפיים שנה
כמה רחוק ללכת בעזרה לתלמיד?
טיפול נחוץ או טיפול יתר
בעימות בין הצוות החינוכי להורים - טובת הילד נשמרת?
טובת הילד
לתפקד בבית הספר עם הורה חולה
אבא נעלם. אנחנו נשארנו להתמודד
דו”ח ביקור בתערוכה
מחלוקת בטיפול
כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
כתיבה יוצרת
חינוך מיוחד
הפרעה דו קטבית
לגשר על פני אלפיים שנה
טובת הילד
יום בלי הפסקה
אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
ועדת השמה וערר
ניהול בית ספר
תצפיות בכיתות והערכת מורים
סגנות
מנהיגות חינוכית ופיתוח צוות
הורים וקהילה
עבודה מול פיקוח, רשות מקומית וגופי מטה
הפרוייקט הקווקזי
כשכבוד לערכי ההורים מתנגש עם זכויות הילד
יום בלי הפסקה
משוב הרסני
עם חברים לא מדברים בעקרונות
אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
המאבק להבטחת איכות ההוראה
פני בית הספר כפני החברה
לפטר או לוותר
שעות פרטניות
לתמרן בין קדימויות
הריבוי הוא הקסם האמיתי
רכזת חברתית
התנגדות מורה במהלך הדרכה
המילה האחרונה
עד הקצה
פיקוח על בית ספר
מילה של כבוד
מי משתיהן - צילי או גילי
רכזת חברתית
עד כמה להגן על מורה?
המורה הוותיק בוריס
יחסי מפקחים - מנהלים
יחסי מפקחים - מורים
רשויות רווחה, משטרה ותקשורת
רשות מקומית, קהילה והורים
המגזר הערבי
הורים, קהילה ומסורת
עבודת צוות ותרבות ארגונית
הובלת תהליכי שינוי
מילה של כבוד
גני ילדים
טיפול, הוראה וחינוך בגן
הורים וקהילה
סגל הגן
לא מצליחה לקבל סיוע
בעיות תקשורת בניהול צוות גן
מי משתיהן - צילי או גילי
צור קשר
דרכי הגעה
מפת המכללה
biddings
אודות מכרזים
מכרזים לשנת תשפ"ב
הודעות וועדת מכרזים
השכרת כיתות
הבלוג של סמינר הקיבוצים
חשיבה פורצת דרך
פרחי ההוראה שמקימים חדרי בריחה בבתי הספר
הוראה פרטנית בחינוך העכשווי
ליצנים חינוכיים בבתי הספר
טובעים במסכים - על "הפרעת מחסור בטבע" בחסות הטכנולוגיה
על שאלת הקשר בין טכנולוגיה ואומנות במופע יוצא דופן
חשיבה יזמית היא חלק בלתי נפרד מהמיומנויות הדרושות לתלמיד במאה ה-21
כיצד התקשורת מעצבת את דעתנו
אתיקה וחינוך
סיפור יציאת מצרים והפספוס הגדול של מערכת החינוך
לא רק פרידה קאלו - להחזיר את הנשים להיסטוריה של האמנות
דרוש לנו דיבור מאתגר
העשייה החברתית כמעשה חינוכי
זרקור אישי
עולם האמנות והתמודדות עם אתגרי תקופת הקורונה
חזרה לגן בתקופת הקורונה
דנה צרפתי - ראש המחלקה לעיצוב; דורון אוריין - מרכז הלימודים המעשיים, קשרי חוץ וכנסים.
כיצד השפיעה הקורונה על החוויה הסטודנטיאלית
למידה מרחוק בימי הקורונה – משהו חדש מתחיל עכשיו
לימודי תקשורת בסמינר הקיבוצים – כך רואים אותם הסטודנטים והבוגרים
דברים שרואים מכאן
ימים פתוחים 2022 ושבוע שלם של טעימות
חרבות ברזל – מכללת סמינר הקיבוצים נרתמת, מתנדבת ועוטפת
מן החדשות
טור מסע לאתיופיה
תובנות מקורס אקדמי למטיילים בהודו
מכללת סמינר הקיבוצים חוגגת 80 להיווסדה
מה עושים עם המכשיר הזה לעזאזל?
ללמד טוב יותר בזכות חקר המוח
חינוך נכון, הוא בבת עיננו - אך אין לו מקום בבית ספרנו
פודקאסטים
עולים כיתה
קליידוסקופ
החוג להיסטוריה
תקנון ותנאי שימוש
תכניות לימוד
תואר ראשון
הפקולטה לחינוך
חינוך לבית הספר היסודי
תנאי קבלה
מערכת שעות לדוגמה
רום - תוכנית המצוינים
מרצים
חינוך מיוחד
לימודי חינוך מיוחד לתואר ראשון
אשכול כבדי שמיעה וחרשים (כו"ח)
מערכת שעות לדוגמה
התנסות מעשית והדרכה פדגוגית
תקצירי קורסים
תנאי קבלה
מרצים
אירועים והעשרה
מרכזי למידה
סטודנטים משתפים
אירועים וכנסים
נתיבי חינוך
רום - תוכנית המצוינים
חינוך בלתי פורמלי
רום - תוכנית המצוינים
מרצים
תכנית הכשרת מנהלים לבתי ספר
מבעד למַרְאֶה, מבעד למַרְאָה
תוכנית לעובדי הוראה בבתי הספר ובגנים
אודות התוכנית
הפקולטה למדעים
חינוך גופני ותנועה
אודות התכנית
תכנית הלימודים
מגמת תנועה לגיל הרך
מגמת טיפוח יציבה ותנועה
מגמת פעילות גופנית לאוכלוסיות עם צרכים ייחודיים
משאבים ומתקנים
בוגרי התוכנית
הזמנת ציוד חינוך גופני ותנועה
מרצים
תנאי קבלה
רום - תוכנית המצוינים
ביולוגיה על יסודי
תואר ראשון בביולוגיה
לימודי סיוע הומניטרי
נתיב החינוך לקיימות
מערכת שעות לדוגמה - נתיב קיימות
נתיב החינוך הדמוקרטי-סביבתי
חלוצים – תכנית ייעודית לציבור הערבי
סגל המחלקה
מרצים
תנאי קבלה
אירועים והעשרה
קמפוס ירוק
תמונות מהשטח
נתיבי חינוך
רום - תוכנית המצוינים
מתמטיקה על יסודי
תואר ראשון במתמטיקה על יסודי
תנאי קבלה
נתיבי חינוך
רום - תוכנית המצויינים
מרחיבים אופקים – ביולוגיה | מתמטיקה
מרחיבים אופקים
החוג למדעים
אודות התכנית
קורסים לדוגמא
החוג למתמטיקה
אודות התכנית
מרצים
הפקולטה למדעי הרוח והחברה
אנגלית
אודות התכנית
תכנית הלימודים
מרצים ודוגמאות לקורסים
השתלבות מקצועית בעתיד
מערכת שעות לדוגמה - שנה א'
Undergraduate Studies in English Program
תנאי קבלה
נתיבי חינוך
רום - תוכנית המצוינים
מדעי הרוח על יסודי
אודות התכנית
תנאי קבלה
חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
אירועי הפקולטה
רום - תוכנית המצוינים
החוג להיסטוריה
אודות החוג
תוכנית הלימודים בחוג
מרצות ומרצים
קהילת לימודי אמריקה
אירועים והעשרה
היסטוריה בשכונה 2018
טראמפ וטראמפיזם שנה אחרי
החוג לספרות
אודות התכנית
תקצירי הקורסים
מרצים
תכנית הלימודים
ניוזלטר של הפקולטה למדעי הרוח והחברה
מקרא ותרבות ישראל
אודות התכנית
תכנית לימודים
התמחות יסודי וחינוך מיוחד
התמחות על יסודי: חינוך דמוקרטי
מרצים
הפודקאסט של החוג
רום - תוכנית הכשרה להוראה לסטודנטים מצטיינים
אודות התוכנית ומידע למועמדים
מבנה הלימודים
איך מתקבלים לתכנית?
שאלות ותשובות נפוצות
מה מקבלים?
רום בינלאומי
רום בין מכללתי
מעורבות חברתית ברום
טבלת מלגות
רום שרוך אפור
About
צוות התוכנית
הפקולטה לאמנויות
אומנות
אודות התכנית
תכנית הלימודים
מערכת שעות לדוגמה
כתבו עלינו
תערוכת בוגרים/ות 2015
סגל ההוראה
קבצים, טפסים ומידע שימושי
תשלומים – המחלקה לאמנות
חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
תנאי קבלה
רג"ב - תכנית המצוינים
גלריה לאמנות - אחד העם 9
מחול
אודות התוכנית
קבצים, טפסים ומידע שימושי
חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
מרצים
תנאי קבלה
רום - תוכנית למצטיינים
עיצוב
אודות התכנית
תכניות הלימוד
עיצוב תקשורת חזותית
עיצוב מוצר
אשכולות התמחות
מערכת שעות לדוגמה
תקצירי קורסים
מרצים
כתבו עלינו
הדור הבא | תערוכת בוגרים של המחלקה לעיצוב במכללת סמינר הקיבוצים – מגזין עיצוב, מעריב
החיים היפים
הדור הבא
עיצוב משחקים, משחוק וסביבות דיגיטליות
עיצוב במה - התמחות
מרצים בעיצוב במה
בוגרי עיצוב במה
תנאי הקבלה
תיק העבודות שלי
רג"ב - תכנית המצוינים
גלריה לאמנות - אחד העם 9
תקשורת וקולנוע
אודות התכנית
תכנית הלימודים
לימודי קולנוע
הוראה וחינוך
לימודי תקשורת
לימודי תקשורת עיתונאית, משודרת ודיגיטלית
לימודי תקשורת - הפקת תוכן לטלוויזיה, רדיו ומדיה דיגיטלית
לימודי תקשורת שיווקית, חברתית ודיגיטלית
השלמה לתואר ראשון – לבעלי מקצועות הקולנוע
מרצים
מערכת שעות לדוגמה
עיצוב במה ועיצוב מסך
תנאי קבלה
רום - תוכנית למצטיינים
אמנויות התיאטרון
אודות התכנית
מסלול מחזאות
בוגרי עיצוב במה
ערן עצמון
שני טור
אדם קלר
זאב לוי
רות מילר
רועי ואטורי
רג"ב - תכנית המצוינים
תכניות ייחודיות להסבת אקדמאים
נתיבי חינוך
נתיב חינוך והוראה במרחב הרפואי
נתיב יסודות בחינוך: רוח גוף ונפש
נתיב פיתוח למידה וניהול הדרכה
נתיב אמנות במרחב הקהילתי-חברתי
נתיב החממה ליזמות חינוכית-חברתית
תואר שני
הפקולטה לחינוך
טכנולוגיה בחינוך
אודות התכנית
נתיבים בתכנית
מסלול תיזה מחקרית
מרצים
תנאי הקבלה
ניהול וארגון מערכות חינוך
אודות התוכנית
מגמת הובלת תהליכי שינוי מקומיים
מגמת מנהיגות חינוכית מחוללת שינוי - בגיל הרך
התמחות בניהול ההון האנושי בחינוך
תקצירי עבודות/פרויקטי גמר נבחרים
מרצים
תכנית הלימודים
סמינריונים, פרויקט גמר וסדנת פרויקט גמר
סטודנטים מספרים
אירועים
תנאי הקבלה
הערכה בחינוך
אודות התוכנית
מבנה ופריסת תוכנית הלימודים
מרצים
אירועים והעשרה
ימי למידה
סיורים לימודיים ולימודי העשרה
בוגרים מספרים
תנאי קבלה
מוסמך בהוראה M.Teach
אודות התכנית
תכנית הלימודים
מרצים
תנאי קבלה
הפקולטה למדעים
חינוך סביבתי
אודות התוכנית
מרצים
תכנית הלימודים
.M.Ed חינוך סביבתי עם תזה
בוגרים מספרים - חינוך סביבתי
סמינר בעולם – משלחת לניו יורק
תנאי קבלה
תקצירי הקורסים
תחום מדעי הסביבה
אוריינות מדעית סביבתית
ליבה ומתודולוגיה
סמינריונים ועבודת גמר
תחום חינוך-קהילה-חברה
חינוך מתמטי
אודות התכנית
תקצירי קורסים על פי חטיבות
חטיבה א' - קורסים במתמטיקה
חטיבה ב' - קורסים בחינוך מתמטי
חטיבה ג' - קורסים במתודולוגיה וסמינריונים
אשכול "גן חושב"
מרצים
תכנית הלימודים
בוגרים מספרים
תנאי הקבלה
חינוך לפעילות גופנית ולבריאות
אודות התכנית
תקצירי קורסים
מרצים
תכנית הלימודים
תנאי קבלה
מוסמך בהוראת מתמטיקה M.Teach
אודות התכנית
מערכת שעות שנתיות
תנאי קבלה
הפקולטה למדעי הרוח-והחברה
מדעי הרוח בגישה רב-תחומית
אודות התחום ומידע למועמדים
תוכנית הלימודים
התמחות בלימודי תרבות ישראל
למה מדעי הרוח?
תקצירי תשפ"ה
תקצירי שנים קודמות
פרויקט הגמר – במסלול עם תזה ובמסלול ללא תזה
מרצים ומרצות
קהל היעד ותנאי הקבלה
טיפול באמצעות אמנויות
אודות התוכנית
החקיקה בנושא טיפול באמנויות
מבנה תוכנית הלימודים
התמחות ביבליותרפיה
התמחות תנועה
התמחות פסיכודרמה
התמחות אמנות חזותית
מערכת שעות לדוגמה
תנאי קבלה
אירועים
טיפול באמצעות אמנויות - מסורות מתחדשות
טיפול באמצעות אמנויות - הטיפול באמנות: מבט ופרשנות בחברה רב תרבותית
הפקולטה לאמנויות
אוריינות חזותית
אודות התכנית
תכנית לימודים ומערכת שעות
הרחבה בקולנוע
הרחבה בעיצוב לשרות החינוך
הרחבה בתיאטרון
הרחבה במחול
תקצירי קורסים על פי חטיבות
חטיבה א' - לימודים כלליים בחינוך ובפיתוח הוראה/למידה
תקצירי קורסים - חטיבה ב' - היבטים תיאורטיים ומתודולוגיים באוריינות החזותית
תקצירי קורסים חטיבה ג' - לימודי חקר ויצירה באוריינות חזותית
מרצים
פרויקט גמר וסמינר חוגי
במסלול המחקרי עם תזה
תכנית הלימודים
תכנית הלימודים לפי שנים
קורסי חובה וקורסי בחירה
מערכת שעות
סטודנטים מספרים
תנאי קבלה
אירועים
אירועים קודמים
מגדר ואוריינות חזותית
אמנות.חברה.אקטיביזם - סמינריון חוגי
סדרת מפגשים שנתית - אומנות ומגדר בישראל
בפרדס
כנס בינלאומי "קהילות והממד החזותי"
מבט ביקורתי על הצילום - סמינר חוגי
חזונה ומורשתה של דליה בן-אליעזר ז"ל - יום עיון ללימוד פועלה ולשימור זכרה
סמינר חוגי -על המחוות - מחול קהילתי בפעולה
אירוע חגיגי לרגל קבלת אישור מהמל"ג
סמינר חוגי 2 תשע"ד - אדריכלות ועיצוב למצבי למידה ולסביבות חינוך
צבעי הקשת החברתית תשע"ג
יום עיון במוזיאון ישראל
מורה-אמן-אוצר
גלריה לאמנות "אחד העם 9"
הסבה להוראה
הפקולטה לחינוך
חינוך לגיל הרך
אודות התוכנית
התפתחות הילד - חינוך יצירתי
התפתחות הילד - חינוך מיוחד
אירועים והעשרה
שינוי באמצע החיים
תנאי קבלה
השלמת תואר למורים בפועל
השלמת תואר ראשון למורים בפועל - מורה מוסמך בכיר
חינוך לבית הספר היסודי
אודות התוכנית
תכנית הלימודים
התמחות תרבות ישראל
התמחות ספרות
התמחות מתמטיקה
התמחות מדעים
תנאי קבלה
חינוך מיוחד רב גילי
הסבת אקדמאים חינוך מיוחד (גילאי 6-21)
תנאי קבלה
הכשרת מורים לטכנולוגיה
הכשרת מורים לטכנולוגיה
מוסמך בהוראה M.Teach
הפקולטה למדעים
ביולוגיה
הסבת אקדמאים - ביולוגיה לבית הספר העל יסודי
תנאי קבלה
החוג למתמטיקה
הסבת אקדמאים בהוראת מתמטיקה על יסודי
תנאי קבלה
חינוך גופני
הסבת אקדמאים לחינוך גופני ותנועה (א'-י"ב')
תנאי קבלה
הצעה לתוכנית הסבת אקדמאיים ייחודית
הצעה לתוכנית הסבת אקדמאיים ייחודית
הפקולטה למדעי הרוח-והחברה
אזרחות
תנאי קבלה
הסבת אקדמאים לאזרחות
אנגלית
הסבת אקדמאים לשולטים היטב בשפה האנגלית
הסבת אקדמאים התמחות אנגלית
תנאי קבלה
החוג להיסטוריה
הסבת אקדמאים היסטוריה
תנאי קבלה
החוג למקרא ותרבות ישראל
הסבת אקדמאים התמחות מקרא
תנאי קבלה
החוג לספרות
הסבת אקדמאים התמחות ספרות
תנאי קבלה
הפקולטה לאמנויות
עיצוב
הסבת אקדמאים אמנויות העיצוב
תנאי קבלה
אומנות
הסבת אקדמאים - אמנות
תנאי קבלה
מחול
תיאטרון
השלמת תואר לשחקנים יוצרים
תקשורת וקולנוע
הסבת אקדמאים תקשורת וקולנוע
תנאי קבלה
תוכניות ייחודיות להסבת אקדמאים
תכנית COMPLETEACH
אודות התוכנית
הזדמנות חדשה
אודות התכנית
הסבת אקדמאים רשותית
אודות התוכנית
מרצים
חינוך יער
אודות התכנית
זירת החינוך תשפ"ה
אודות התוכנית
רחוק קרוב
אודות התכנית
לימודי תעודה
הורות והגיל הרך
מחנכות - מטפלות לגיל הרך
הכשרת מנחי קבוצות וסדנאות הורים
הנחיית הורים לדוברי רוסית
הדרכת הורים פרטנית
ניהול והדרכה לגיל הרך
הכשרת מדריכי מונטסורי
מקצועות הטיפול
פסיכותרפיה וייעוץ אקזיסטנציאליסטי
אודות התחום ומידע למועמדים
הגישה האקזיסטנציאליסטית
תכנית הלימודים
בוגרים מטפלים
סגל המרצים והמדריכים
גינון טיפולי
גינון טיפולי
טיפול באמצעות בישול
הדרכה והעמקה למטפלים בבישול
טיפול דיאדי
טיפול במשחק בחול
השלמות בפסיכולוגיה
השלמות בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
תאריכי מבחנים
הנחיות הרשמה ותשלום שכר לימוד
קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר סמסטר א'
קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר סמסטר ב'
סמסטר קיץ
תקצירי קורסים
פסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית
קרל יונג וממשיכי דרכו
בוגרים כותבים
התפיסה היונגיאנית
סגל מרצים ומדריכים
מדריכים מוכרים ע"י האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה
החברה היונגיאנית הישראלית החדשה
תכנית הלימודים
אירועים, פעילות וחדשות
קפקא - נביא מודרני?!
טיפול באמצעות שטח
קורס התאמה למטפלים
הנחיית קבוצות ואימון
הנחיה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
הנחיה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
סדנאות מקצועיות - הנחייה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
בוגרי התכנית מספרים
תקשורת מקדמת
הנחיית קבוצות
אימון (Coaching) בשילוב מיינדפולנס
הכשרת מאמנים לדוברי רוסית
התפתחות מקצועית
קורס מעשי להקמת עסק
תומך קבלת החלטות בשכר
הבעה באמצעות הקלדה לאוטיסטים
ניהול מערכות חינוך בלתי פורמאליות
קורס הכשרת יועצי קריירה
קורס התאמה למטפלים
קידום עובדי הוראה
מורי שנה א' וחונכים
הוראה במגמות לבגרות בחינוך גופני
בית הספר לניתוח התנהגות
סגל בית הספר לניתוח התנהגות
סדנאות מקצועיות בניתוח התנהגות
הוראה מותאמת בשפה ובמתמטיקה
הוראה מותאמת באנגלית
תרבות, אמנות וספורט
מעגלי אמנות ויצירה
הדרכת אמנות ומעגלי יצירה
לימודי משחק
הדרכת מחול
הוראה במגמות לבגרות בחינוך גופני
הרשמה וקבלה ללימודים
הרשמה באמצעות האתר
הרשמה לתואר ראשון
הרשמה לתואר שני
הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה
הרשמה למשחק ומכינה למשחק
הרשמה ללימודי תעודה והכשרת מטפלים
הרשמה לקורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
הרשמה לקורסי מורה מתחיל שנה א' – תשפ"ה
הרשמה לסדנאות הסטאז'
הרשמה לתואר ראשון ביום הפתוח
הרשמה לתואר שני ביום הפתוח
הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה ביום הפתוח
מידע כללי למועמד
תשתית אקדמית ומערך מסייע
היחידה ללשון עברית
אנגלית למטרות אקדמיות
מבחן אמיר"ם
לוח שנה אקדמי
לוח שנה ללימודים מתקדמים
קבלה וחישוב ציונים
תנאי הקבלה לתואר ראשון
תעודת בגרות
ועדת קבלה/ראיון אישי
הכנה לפסיכומטרי
תנאי קבלה להסבת אקדמאים להוראה
סדרי הרשמה
תואר ראשון
למה ללמוד תואר ראשון במכללת סמינר הקיבוצים?
תואר שני
סדרי הרשמה לתכניות תואר שני.M.Ed
סדרי הרשמה לתואר שני מוסמך בהוראה M.Teach
סדרי הרשמה לתואר שני לטיפול באמצעות אמנויות
סדרי הרשמה לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
סדרי הרשמה לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך
למה ללמוד תואר שני במכללת סמינר הקיבוצים?
הכשרת אקדמאים להוראה
למה ללמוד הסבת אקדמאים במכללת סמינר הקיבוצים?
סדרי הרשמה ללימודי תעודה
למה ללמוד לימודי תעודה במכללת סמינר הקיבוצים?
צעדי המשך למתקבלים ללימודים
יחידות ומכונים
בינלאומיות
הרשות למחקר ולהערכה
אודות הרשות למחקר ולהערכה
צוות רשות המחקר
מחקרי רשות המחקר
מחקרי הערכה של הפעילות במכללה
מחקרים בתחום החינוך וההוראה
עלון רשות המחקר
הערכת איכות
מידע ומשאבים לתלמידי מחקר (תזה)
ועדת אתיקה לאישור מחקרי סטודנטים
ועדת אתיקה לאישור מחקרי סטודנטים - הנחיות
כנס מחקרי מרצים "מחקר-מעשה"
כנס תשפ"ה
כנס תשפ"א
כנס תש"ף
כנס תשע"ט
כנס תשע"ח
כנס תשע"ז
כנס תשע"ו
כנס תשע"ה
כנס תשע"ד
כנס תשע"ג
האגף למשאבי למידה
ספריות המכללה
המרכז לחדשנות והיחידה לפדגוגיה דיגיטלית
מרכז הסימולציה
היחידה לכניסה להוראה
היחידה לקידום הוראה
דיקנט הסטודנטים
מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
מרכז מהו"ת-חזון - ייעוד-מטרות
התאמות
טבלת התאמות
נוהל הגשת איבחונים
אופן הפעולה של המרכז
קורסים יחודיים וסדנאות
לשון מהו"ת א'
לשון מהו"ת ב''
אסטרטגיות חונכות ולמידה
קורס לקויות למידה בראי האומנות
מהו"ת - קישורים והעשרה
פעולות נוספות של המרכז
מחקרים שנערכו במרכז
הבדלים ביכולת שיפוט ואמדן זמן בין סטודנטים ואקדמאים עם וללא הפרעות בלמידה (2014) - ד"ר בטי שרייבר
השפעת &