הערכה בחינוך
קהל היעד
התכנית מיועדת למורים, בעלי תפקידים ומנהלים המעוניינים להיות אנשי הערכה ולקדם תהליכי הערכה משמעותיים במסגרות חינוכיות שונות, כגון: בתי הספר, ארגונים חינוכיים בלתי פורמאליים, רשויות מקומיות או המערכת החינוכית הרחבה
המסלול עם תזה מיועד לסטודנטים מצטיינים המעוניינים לפתח את יכולתם ולאלה המתעדים להמשיך את לימודיהם לתואר שלישי. עבודת התזה דורשת מהסטודנט העמקה תיאורטית ומחקרית בתחום שאותו הוא בודק, והיא רחבה יותר בהיקפה מזו הנדרשת במסלול ללא תזה.
תנאי הקבלה כלליים לתכנית
- תואר ראשון ותעודת הוראה בציון ממוצע של 80 ומעלה בתואר. בוגרי B.Sc יכולים להתקבל בממוצע 70
- ראיון מקדים להרשמה.
* במקרים ייחודיים תישקל מועמדותם של בעלי תואר ראשון שאינם מורים אך בעלי ניסיון חינוכי אחר.
תנאי קבלה למסלול מחקרי עם תזה*
- סיום שנה א' ללימודים בממוצע שנתי 85 ומעלה (בהיקף של לפחות מחצית משעות לימודיו לתואר)
- ציון של 85 לפחות בקורסים המחקריים
- הגשת עבודה סמינריונית וקבלת ציון 90 לפחות
- המלצה ממנחה הסמינריון לגבי יכולת כתיבה ומחקר
- הגשת הצהרת כוונות/מתווה כללי ביחס לנושא המחקר
- אישורה של ועדת ההיגוי של התכנית בדבר התאמתו של הסטודנט להמשיך במסלול המחקרי בהתאם לציוניו ולראיון אישי.
* הענקת ההסמכה לתיזה מותנית באישור המל"ג.