- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
-
גילוי דעת
- גיליון מס' 23 – חדש באוויר Online First
- גיליון מספר 22
- גיליון מספר 21
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 16
- גיליון מספר 15
- גיליון מספר 14
- גיליון מספר 13
- גיליון מספר 12
- גיליון מספר 11
- גיליון מספר 10
- גיליון מספר 9
- גיליון מספר 8
- גיליון מספר 7
- גיליון מספר 6
- גיליון מספר 5
- גיליון מספר 4
- גיליון מספר 3
- גיליון מספר 2
- גיליון מספר 1
- "גילוי דעת" בתקשורת
- אירוע השקת כתב העת
- בין המילים
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
-
גילוי דעת
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
תוכן העניינים, המשתתפים בגיליון ודבר העורכים
מאמרים
יורם הרפז ונעם יצחקי
בחזרה וקדימה ליסודות! הוראה לשם הבנה והנעה להבנה
טל גלעד
החינוך בראי תאוריית המורכבות: כמה הצעות למדיניות
טל שמר אלקיים, ענת שביט־מילר ורינת ארביב אלישיב
חוויה סטודנטיאלית אחרת בהכשרה להוראה: נקודת המבט של מורי המורים
בעז סתוי
תרומתו של לימוד תנ"ך לעיצוב זהותם הקולקטיבית של הלומדים בחינוך הממלכתי
צפריר גולדברג ויעל אוהד-קרני
האם הוראת האסלאם יכולה לשמש תרופה לאסלאמופוביה?
אסתי אדיבי־שושן
"מפחיד... דברים כאלה בתוך הבית": הביתי ואלביתי בנאומים ובספרי הילדים של דויד גרוסמן
מסה
שלומית אהרוני ליר ושולמית אלמוג
"הדילמה החברתית" של נטפליקס: מבע בדיוני של אסון?
ביקורת ספרים
גיא פינקו
משנתו החינוכית של ויגוצקי והקשרה לחינוך הפרוגרסיבי
על הספר: לב ויגוצקי והתאוריה החברתית־תרבותית: אתגרים בחינוך – אז ועכשיו, מאת מיכל צלרמאיר ואלכס קוזולין
תמה חלפין
קווים לדמותה: משבר הזהות של האקדמיה בישראל
על הספר: קווים לדמותנו: לחקור את ישראל, לכתוב על עצמנו, בעריכת אבנר בן-עמוס ועופר שיף