תוכן העניינים, המשתתפים בגיליון ודבר העורכים
יורם הרפז ונעם יצחקי
בחזרה וקדימה ליסודות! הוראה לשם הבנה והנעה להבנה
טל גלעד
החינוך בראי תאוריית המורכבות: כמה הצעות למדיניות
טל שמר אלקיים, ענת שביט־מילר ורינת ארביב אלישיב
חוויה סטודנטיאלית אחרת בהכשרה להוראה: נקודת המבט של מורי המורים
בעז סתוי
תרומתו של לימוד תנ"ך לעיצוב זהותם הקולקטיבית של הלומדים בחינוך הממלכתי
צפריר גולדברג ויעל אוהד-קרני
האם הוראת האסלאם יכולה לשמש תרופה לאסלאמופוביה?
אסתי אדיבי־שושן
"מפחיד... דברים כאלה בתוך הבית": הביתי ואלביתי בנאומים ובספרי הילדים של דויד גרוסמן
שלומית אהרוני ליר ושולמית אלמוג
"הדילמה החברתית" של נטפליקס: מבע בדיוני של אסון?
גיא פינקו
משנתו החינוכית של ויגוצקי והקשרה לחינוך הפרוגרסיבי
על הספר: לב ויגוצקי והתאוריה החברתית־תרבותית: אתגרים בחינוך – אז ועכשיו, מאת מיכל צלרמאיר ואלכס קוזולין
תמה חלפין
קווים לדמותה: משבר הזהות של האקדמיה בישראל
על הספר: קווים לדמותנו: לחקור את ישראל, לכתוב על עצמנו, בעריכת אבנר בן-עמוס ועופר שיף