הודעה על ביטול הרשמה או הפסקת לימודים חייבת להימסר בכתב למנהל סטודנטים לדוא"לMinhalLom.Skb@smkb.ac.il.
אישור על קבלת ההודעה יישלח לסטודנט במסרון.
למען הסר ספק, כל הודעה טלפונית/אישית למרצה/למזכירה/למחלקה לא תתקבל, ולא תיחשב כהודעה רשמית על ביטול/הפסקת הלימודים.
תאריך קבלת ההודעה בכתב במנהל סטודנטים הוא התאריך הקובע לחישוב יתרת שכ"ל.
על הסטודנט לוודא שכתובת מגוריו מעודכנת במנהל סטודנטים (סטודנט שלא יעדכן את כתובתו, יחויב בדמי איתור כתובת).
לתשומת לבכם, דמי הרישום לא יוחזרו בשום מקרה, למעט בהרשמה לתוכניות וקורסים שיבוטלו על ידי המכללה.
נוהל הפסקת לימודים בית ספר למשחק שנה א'
פתיחת שנת לימודים 03.11.24
חיוב שכר לימוד במקרה של הפסקת לימודים בשנה"ל תשפ"ה יבוצע בהתאם לטבלה להלן.
חיוב הסטודנט |
תאריך |
3000 |
עד 30.11.24 |
20% |
31.12.24 - 01.12.24 |
30% |
31.01.25 - 01.01.25 |
40% |
28.02.25 - 01.02.25 |
50% |
31.03.25 - 01.03.25 |
60% |
30.04.25 - 01.04.25 |
100% |
01.05.25 - ואילך |
נוהל הפסקת לימודים בית ספר למשחק שנה א'
פתיחת שנת לימודים 03.12.23
חיוב שכר לימוד במקרה של הפסקת לימודים בשנה"ל תשפ"ד יבוצע בהתאם לטבלה להלן.
חיוב הסטודנט |
תאריך |
3000 |
עד 31.12.23 |
20% |
01.01.24 - 31.01.24 |
30% |
01.02.24 - 29.02.24 |
50% |
01.03.24 - 31.03.24 |
60% |
01.04.24 - 30.04.24 |
80% |
01.05.24 - 31.05.24 |
100% |
01.06.24 - ואילך |