פרסומי המכללה
גליון מספר 9
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- בין המילים
-
גילוי דעת
- "גילוי דעת" בתקשורת
- רכישת גיליונות או מנוי
- הנחיות להגשת מאמר
- קול קורא להגשת מאמרים
- גליון מספר 1
- גליון מספר 2
- גליון מספר 3
- גליון מספר 4
- גליון מספר 5
- גליון מספר 6
- גליון מספר 7
- גליון מספר 8
- גליון מספר 9
- גליון מספר 10
- גליון מספר 11
- גליון מספר 12
- גליון מספר 13
- גליון מספר 14
- גליון מספר 15
- גליון מספר 16
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 21
- אירוע השקת כתב העת
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- החינוך וסביבו
- מחשבה רב תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- עלון יחידת המחקר "בעין חוקרת"
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
תוכן עניינים
דבר העורכים
מאמרים
לילך ניישטט ברונשטיין
"דמות המאזין שבחרתי להיות שפכה אור חדש על העדות": חקירת זכר השואה דרך אוטואתנוגרפיה
רפי נץ־צנגוט ודניאל בר־טל
ציֹונים אבל פחות: נרטיבים מתחרים בזיכרון הפופולרי הישראלי־יהודי של הסכסוך - ממצאים של סקר דעת קהל
אורן ארגז
חינוך קונטמפלטיבי, מודעות קשובה ופדגוגיות התבוננות: מבט־על
דולי אליהו־לוי ומיכל גנץ־מישר
"הרגשתי מחמם את הלב, ככה זה כששמים לב אליך": מיצוב עצמי של נערים ממשפחות של מהגרי עבודה בדרום תל אביב
מסות
דניאל מישורי
ניהול נחלת הכלל בישראל: מחשבות בעקבות המחלוקת על מתווה הגז
ניר מיכאלי
2076 החינוך בין התכוננות לעתיד לבין יצירתו
ביקורת ספרים
נחי אלון
הרצח ושברו על הספר: יצחק- רצח רבין: הסיפור שלא סופר, מאת דביר קריב