- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
-
גילוי דעת
- גיליון מס' 23 – חדש באוויר Online First
- גיליון מספר 22
- גיליון מספר 21
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 16
- גיליון מספר 15
- גיליון מספר 14
- גיליון מספר 13
- גיליון מספר 12
- גיליון מספר 11
- גיליון מספר 10
- גיליון מספר 9
- גיליון מספר 8
- גיליון מספר 7
- גיליון מספר 6
- גיליון מספר 5
- גיליון מספר 4
- גיליון מספר 3
- גיליון מספר 2
- גיליון מספר 1
- "גילוי דעת" בתקשורת
- אירוע השקת כתב העת
- בין המילים
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
-
גילוי דעת
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
גילוי דעת גיליון מספר 3 שבט תשע"ג - פברואר 2013
תוכן העניינים
המשתתפים בגיליון
דבר העורכים
מאמרים
מאמר העורך:
נמרוד אלוני
העצמה פילוסופית-חינוכית לתלמידי המאה ה-21
דבורה לדרמן-דניאלי
מטכניקה במסווה של דיאלוג - לדיאלוג שמעבר לטכניקה של הוראה דיאלוגית
אודי אדיב, אורה מור, פייסל עזאיזה, רחל הרץ-לזרוביץ
תפיסה לאומית, פעילות משותפת וחינוך דו-לשוני: המקרה של בית הספר גליל
שי פרוגל
אתיקה חילונית: אדם במקום אל
ריאיון
אסף משולם מראיין את חוקר החינוך מייקל אפל
"בריתות נטולות-מרכז מאפשרות לבנות חינוך דמוקרטי ואתי"
מסה
אריה ונגר
לצאת מהמקרר: מרכיב האזרחות בחינוך לקיימות
ביקורת ספרים
חנוך בן פזי
על החינוך כאידיאה נכספת
על הספר חינוך: מהות ורוח בעריכת ישעיהו תדמור ועמיר פריימן
אייל חוברס
פוליטיקה כהתמודדות מושכלת עם הבלתי צפוי
על הספר הרציונליזם בפוליטיקה ומסות אחרות מאת מייקל אוקשוט