- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- בין המילים
-
גילוי דעת
- "גילוי דעת" בתקשורת
- רכישת גיליונות או מנוי
- הנחיות להגשת מאמר
- קול קורא להגשת מאמרים
- גליון מספר 1
- גליון מספר 2
- גליון מספר 3
- גליון מספר 4
- גליון מספר 5
- גליון מספר 6
- גליון מספר 7
- גליון מספר 8
- גליון מספר 9
- גליון מספר 10
- גליון מספר 11
- גליון מספר 12
- גליון מספר 13
- גליון מספר 14
- גליון מספר 15
- גליון מספר 16
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 20
- אירוע השקת כתב העת
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- החינוך וסביבו
- מחשבה רב תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- עלון יחידת המחקר "בעין חוקרת"
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
גילוי דעת גיליון מספר 3 שבט תשע"ג - פברואר 2013
תוכן העניינים
המשתתפים בגיליון
דבר העורכים
מאמרים
מאמר העורך:
נמרוד אלוני
העצמה פילוסופית-חינוכית לתלמידי המאה ה-21
דבורה לדרמן-דניאלי
מטכניקה במסווה של דיאלוג - לדיאלוג שמעבר לטכניקה של הוראה דיאלוגית
אודי אדיב, אורה מור, פייסל עזאיזה, רחל הרץ-לזרוביץ
תפיסה לאומית, פעילות משותפת וחינוך דו-לשוני: המקרה של בית הספר גליל
שי פרוגל
אתיקה חילונית: אדם במקום אל
ריאיון
אסף משולם מראיין את חוקר החינוך מייקל אפל
"בריתות נטולות-מרכז מאפשרות לבנות חינוך דמוקרטי ואתי"
מסה
אריה ונגר
לצאת מהמקרר: מרכיב האזרחות בחינוך לקיימות
ביקורת ספרים
חנוך בן פזי
על החינוך כאידיאה נכספת
על הספר חינוך: מהות ורוח בעריכת ישעיהו תדמור ועמיר פריימן
אייל חוברס
פוליטיקה כהתמודדות מושכלת עם הבלתי צפוי
על הספר הרציונליזם בפוליטיקה ומסות אחרות מאת מייקל אוקשוט