אבניים
תמיכה במורים מתקשים
- קשר עם הורים
- תהליכים בית ספריים
- פגיעה מינית
- השמה לחינוך המיוחד
- תמיכה בתלמידים מתקשים
- כשלילד אין אמון בהוריו
- מה שילד יכול לעשות
- תמיכה במורים מתקשים
- שיעור תנ”ך - כפיה דתית
- ללא מוצא: התנגדות הורים להפניה לחינוך המיוחד
- אחרי
- לגשר על פני אלפיים שנה
- כמה רחוק ללכת בעזרה לתלמיד?
- טיפול נחוץ או טיפול יתר
- בעימות בין הצוות החינוכי להורים - טובת הילד נשמרת?
- טובת הילד
- לתפקד בבית הספר עם הורה חולה
- אבא נעלם. אנחנו נשארנו להתמודד
- דו”ח ביקור בתערוכה
- מחלוקת בטיפול
- כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
- כתיבה יוצרת
-
אני מנהלת זו השנה הראשונה תיכון שש-שנתי גדול ומבוסס במרכז הארץ. בבית הספר לומדים 1500 תלמידים. אוכלוסיית התלמידים מגוונת ורבים מהתלמידים באים מבתים שאינם מעריכים השכלה, ממשפחות מתקשות ומתנאים סוציו-אקונומיים נמוכים. 130 המורים בבית הספר ותיקים ברובם ומתקשים להתרגל לשינויים שחלו בשנים האחרונות בהרכב אוכלוסיית התלמידים ובמדיניות קבלת כל תלמידי העיר לבית הספר התיכון.
-
תלמידות המגמה לאמנות בכיתה י"א בבית-ספר "פלך", תיכון תורני ניסויי לבנות בירושלים, כתבו דו"ח בעקבות צפייה עצמאית בתערוכה. המקרה עוסק בפיתוח משימה לימודית לכיתה של תלמידות מוכשרות...
-
אני משמשת כמפקחת מקצועית בתחום התקשוב והמחשבים. בוריס הוא מורה למחשבים באחד מבתי הספר במחוז...
-
שיעורי כתיבה יוצרת נכנסים לקטגוריה של שיעורי האמנות והיצירה שיש בבית הספר. הם השיעורים שמיועדים לתת מקום לענייני הרגש וההבעה האישית...
-
אני המפקחת המקצועית לאנגלית במחוז. אני אוהבת את המורים, מטפחת ומדריכה אותם...
-
הייתי מורה מתחילה, בשנתי הראשונה בבית הספר ובישוב שאליו עברתי. בית הספר הנו בית ספר קהילתי השייך למספר ישובים והוא מחויב לקבל אליו את כל הילדים מהיישובים. כמו כן רבים ממורי צוות בית הספר הינם תושבי ישובים אלו. חינכתי כיתה ו' ולימדתי במשרה מלאה כאשר כמעט את כל השעות לימדתי בכיתת החינוך שלי. הכיתה הייתה כיתה הטרוגנית מאוד הן מבחינת היכולות הלימודיות והן מבחינה התנהגותית. הגעתי עם המון מוטיבציה ותוכניות הישר מלימודי ההוראה, לשטח...