אבניים
תהליכים בית ספריים
- קשר עם הורים
- תהליכים בית ספריים
- פגיעה מינית
- השמה לחינוך המיוחד
- תמיכה בתלמידים מתקשים
- כשלילד אין אמון בהוריו
- מה שילד יכול לעשות
- תמיכה במורים מתקשים
- שיעור תנ”ך - כפיה דתית
- ללא מוצא: התנגדות הורים להפניה לחינוך המיוחד
- אחרי
- לגשר על פני אלפיים שנה
- כמה רחוק ללכת בעזרה לתלמיד?
- טיפול נחוץ או טיפול יתר
- בעימות בין הצוות החינוכי להורים - טובת הילד נשמרת?
- טובת הילד
- לתפקד בבית הספר עם הורה חולה
- אבא נעלם. אנחנו נשארנו להתמודד
- דו”ח ביקור בתערוכה
- מחלוקת בטיפול
- כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
- כתיבה יוצרת
-
במהלך שנת הלימודים הקודמת, נוכח הקיצוצים הצפויים בתקציב בית הספר, העליתי אפשרות שנקצץ כיתה לא תקנית בבית הספר, ובמחזור כיתות ו' תהיינה שלוש כיתות ולא ארבע. בחודש מרץ התקיימה פגישה עם מחנכות השנתון, בה העליתי בפניהן את האפשרות. בפגישה סוכם לעשות כל מאמץ להשאיר ארבע כיתות.
-
אני משמשת כמפקחת מקצועית בתחום התקשוב והמחשבים. בוריס הוא מורה למחשבים באחד מבתי הספר במחוז...
-
תיאור מקרה מאת אייל שאול, נכתב על ידי שבי גוברין. תיאור המקרה מופיע בספר "רואים את הקולות - מורכבות אנושית וחינוכית בבתי הספר מנקודת מבטם של מנהלים" בהוצאת מכון אבניים, מכון אבני ראשה ויחידת הבוגרים של קרן מנדל, 2012.
-
תיאור המקרה מאת אריאל לוי נכתב על ידי שבי גוברין וחמוטל פרת וראה אור בספר "רואים את הקולות - מורכבות אנושית וחינוכית בבתי הספר מנקודת מבטם של מנהלים" בהוצאת מכון אבניים, מכון אבני ראשה ויחידת הבוגרים של מכון מנדל, 2012.
-
רפורמת אופק חדש בנושא השעות הפרטניות קסמה לי מהרגע הראשון: סוף סוף יקבלו התלמידים את המענה שהם זקוקים לו כל כך...
-
בית ספר א' הינו בית ספר לחינוך מיוחד, על אזורי, המיועד לתלמידים בעלי פיגור שכלי בינוני עד קשה. בבית הספר לומדים תלמידים מגיל 6 עד גיל 21. בבית ספר 8 כיתות אם, לכל כיתה מורה וסייעת, בכל כיתה בין 6 ל-8 תלמידים. החלוקה והשיבוץ של התלמידים בכיתות הוא על פי חתך גילאי ועל פי רמת תפקוד. לכל תלמיד נבנית תכנית לימודים אישית (תל"א) שמטרתה פיתוח יכולות, שיקום והכנה לקראת שילוב בחברה. הפיכת התלמיד לבוגר עצמאי ככל הניתן ודאגה לשיפור איכות חייו למרות מגבלותיו.