פרסומי המכללה
גיליון מספר 22
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
-
גילוי דעת
- גיליון מס' 23 – חדש באוויר Online First
- גיליון מספר 22
- גיליון מספר 21
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 16
- גיליון מספר 15
- גיליון מספר 14
- גיליון מספר 13
- גיליון מספר 12
- גיליון מספר 11
- גיליון מספר 10
- גיליון מספר 9
- גיליון מספר 8
- גיליון מספר 7
- גיליון מספר 6
- גיליון מספר 5
- גיליון מספר 4
- גיליון מספר 3
- גיליון מספר 2
- גיליון מספר 1
- "גילוי דעת" בתקשורת
- אירוע השקת כתב העת
- בין המילים
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
-
גילוי דעת
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
מאמרים
גל אמיר
דמוקרטיה ובושה — על אחריות אופקית ואנכית בפוליארכיה הישראלית
עירית הרבון
כיצד מערכת החינוך תורמת למשבר הדמוקרטיה בישראל
דרור בונדי
"העם הנבחר" והנרטיב האלטרנטיבי של אברהם יהושע השל
מסה
חגית מישר-טל
למידה והוראה בעידן הבינה המלאכותית: אתגרי השימוש ב־ChatGPT
ביקורות ספרים
אחמד אגבאריה
"טרילוגיה על אפלטון ואריסטו": התרגום העברי של יאיר שיפמן לשלושה חיבורים מאת אל־פאראבי
עתליה שרגאי
"היינו הרצל, לא פחות": זיכרונות ילדות מהיישוב היהודי בחברון, 1971-1968