- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- בין המילים
-
גילוי דעת
- "גילוי דעת" בתקשורת
- רכישת גיליונות או מנוי
- הנחיות להגשת מאמר
- קול קורא להגשת מאמרים
- גליון מספר 1
- גליון מספר 2
- גליון מספר 3
- גליון מספר 4
- גליון מספר 5
- גליון מספר 6
- גליון מספר 7
- גליון מספר 8
- גליון מספר 9
- גליון מספר 10
- גליון מספר 11
- גליון מספר 12
- גליון מספר 13
- גליון מספר 14
- גליון מספר 15
- גליון מספר 16
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 21
- אירוע השקת כתב העת
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- החינוך וסביבו
- מחשבה רב תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- עלון יחידת המחקר "בעין חוקרת"
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
תוכן העניינים, המשתתפים בגיליון ודבר העורכים
מאמרים
סמדר דוניצה־שמידט, רוני רמות ובוורלי טופז
קורסי מוק (MOOCs) בתכניות הכשרה להוראה בתקופת משבר הקורונה
יעל יונדלר, תמי זייפרט ומיכל הירשמן
יוטאטכנו־גוגיה — התבוננות אינטגרטיבית עתידית בהכשרת מורים בתחומי הטכנולוגיה בחינוך
אדוה מרגליות ודבורה גורב
חוויית המעבר החד מלמידה פנים־אל־פנים ללמידה מקוונת — השפעתה על יחסם של סטודנטים להוראה כלפי הוראה מקוונת בעתיד
דורית אלט וליאור נעמתי־שניידר
הקשר בין למידה מבוססת בעיה בשילוב מפת מושגים דיגיטלית לבין מוטיבציה ולמידה עצמית מקוונת
חגית ירום, דנה שחייני ואדיב גל
תפקידו של ה־Creator Book כמקדם תהליכי למידה רגשית־חברתית (SEL ) בלמידה מרחוק בתקופת משבר הקורונה, לפי תפיסתם של פרחי הוראה
מסה
עידית פינקלשטיין ושירה סופר־ויטל
אדם, טכנולוגיה, תרבות: דילמות בהוראה מרחוק של למידה חברתית־רגשית
ביקורת ספרים
ציפי ליבמן
אתמול הייתה רפורמה ותהיה גם מחר
על הספר: תלמידי האתמול תלמידי המחר — שלושה גלים של רפורמות בעולם החינוך, מאת עמי וולנסקי