בין המילים
גיליון 22 - 2023
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- גילוי דעת
-
בין המילים
- גיליון 23 - 2024 – חדש באוויר Online First
- גיליון 22 - 2023
- גיליון 21 - 2023
- גיליון 20- 2022
- גיליון 19- 2021
- גיליון 18 - 2021
- גיליון 17 - 2020
- גיליון 16 - 2019
- גיליון 15 - 2018
- גיליון 14 - 2018
- גיליון 13 - 2017
- גיליון 12 - 2017
- גיליון 11 - 2016
- גיליון 10 - 2016
- גיליון 9 - 2015
- גיליון 8 - 2013
- גיליון 7 - 2012
- גיליון 6 - 2012
- גיליון 5 - 2011
- גיליון 4 - 2011
- גיליון 3 - 2010
- גיליון 2 - 2010
- גיליון 1 - 2009
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
"בין המילים" – כתב עת שפיט לטיפול באמצעות אמנויות - גיליון 22
תוכן עניינים:
עמודי המערכת | דבר העורכת | על הכותבים
מאמרים:
לקרקע את הקשר בין גוף לנפש: כלי תצפית להערכת "גראונדינג" באוכלוסייה בוגרת
עינת שופר אנגלהרד, מיכל פיטלוק, מיכל אלבוים-גביזון
גם הידיים מדברות: מפגש בין טיפול זוגי לטיפול בתנועה
יעל ברקאי
הקשר הטיפולי כ"הורמון גדילה": טיפול בהבעה ויצירה ב"ילד הורי"
שרון לנדא
לפסל את הכאב: עיבוד היתמות באמצעות תחבושות גבס
מיכל לב, יעל בורוכוב, סיראג' אבו גאלי, פאטמה באסל
"ריק כמו שרק שיר יכול לתפוס" - על הרגע הריק בטיפול
אפרת הברון