Ovnayim 1900X322

אחד מעמודי התווך של כל פדגוגיה הוא המשוב שנותן המורה, באמצעים השונים ובגישות שונות לתלמיד. בין אם בציון מספרי ובין אם בתגובה מילולית מפורטת, בין אם בכתב ובין עם בע"פ, בין אם באופן מיידי ובין אם בסוף שנת לימודים - זהו אחד המרכיבים המרכזיים החיוניים והטעונים ביותר ביחסים בין מורים לבין תלמידים.

  • 414
    הייתי מורה מתחילה, בשנתי הראשונה בבית הספר ובישוב שאליו עברתי. בית הספר הנו בית ספר קהילתי השייך למספר ישובים והוא מחויב לקבל אליו את כל הילדים מהיישובים. כמו כן רבים ממורי צוות בית הספר הינם תושבי ישובים אלו. חינכתי כיתה ו' ולימדתי במשרה מלאה כאשר כמעט את כל השעות לימדתי בכיתת החינוך שלי. הכיתה הייתה כיתה הטרוגנית מאוד הן מבחינת היכולות הלימודיות והן מבחינה התנהגותית. הגעתי עם המון מוטיבציה ותוכניות הישר מלימודי ההוראה, לשטח...
  • 417
    אני עובדת כיועצת חינוכית באחת מחטיבות הביניים במרכז הארץ. בכל שכבה יש כיתת מחוננים אחת שבה מרוכזים תלמידים גם מהמתחם וגם מחוץ לעיר לאחר שעברו מבחנים וריאיון קבלה אישי בחטיבת הביניים. לכל תלמיד, גם אם עבר את מבחני הקבלה, יש זכות לבחור בין לימודים מלאים בכיתת מחוננים לבין לימודים בכיתה רגילה בתוספת יום העשרה שבועי במרכז מחוננים באיזור.