אבניים
משוב, הערכה וציונים
- אחרי
- שבירת מיתוסים
- לגשר על פני אלפיים שנה
- הפרוייקט הקווקזי
- טובת הילד
- תעודה - התנגשות ציפיות
- כתיבה יוצרת
- החטא ועונשו
- התמודדות עם בעיות התנהגות
- עם חברים לא מדברים בעקרונות
- אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
- מורה נבוך
- דו”ח ביקור בתערוכה
- פני בית הספר כפני החברה
- ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
- מבחירה לבכי-רע
- תרבות הדיון בכיתת מחוננים
- מחונן וקשה לו
- אני רק מורה מלווה
- האני המורי מול האני הפנימי
- ילדה לא אחראית
- האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
- תכנית א”י
- זה לצד זה חיים יחד
- חייבת להיות מושלמת
- התלמיד שלי חכם מדי
- לא מספיק טובה
- זה לא היה בכוונה
- תודעה פוליטית וחברתית
- הריבוי הוא הקסם האמיתי
- פרובוקציה או שאלה של ממש?
- שיעור תנ”ך - כפיה דתית
- לכאורה אין מה להפסיד
- בין ספר שופטים לבין מלחמת לבנון השניה
- סכנת החרם הוירטואלי-"שיימיניג" ברשת
- למה שלא תדלגי על הפרק?
- התלמידה שרוצה חיים אחרים
- עולים ויורדים בסולם יעקב
- האם נכון ללמד כתב רש”י?
- עד הקצה
- מתחת לכיסא
- גם כשמתעללים בי - אני רוצה להיות שייך
- זה היה חזק ממני
- אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
- איזו מין מורה אני
- מה שבחוץ ומה שבפנים
- מי הוא אלוהים?
- בשמחה ובטוב לבב
- מילה של כבוד
- תקשורת עם הורים
- משמעת וגבולות`
- משוב, הערכה וציונים
- מחוננים ומצטיינים
- זהות ועמדות חינוכיות וחברתיות
- דרכי הוראה
- רב תרבותיות, הטרוגניות ושונות
- הוראת מקצועות הקודש
- להיות המורה של הבן של החברה שלי
- ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
אחד מעמודי התווך של כל פדגוגיה הוא המשוב שנותן המורה, באמצעים השונים ובגישות שונות לתלמיד. בין אם בציון מספרי ובין אם בתגובה מילולית מפורטת, בין אם בכתב ובין עם בע"פ, בין אם באופן מיידי ובין אם בסוף שנת לימודים - זהו אחד המרכיבים המרכזיים החיוניים והטעונים ביותר ביחסים בין מורים לבין תלמידים.
-
הייתי מורה מתחילה, בשנתי הראשונה בבית הספר ובישוב שאליו עברתי. בית הספר הנו בית ספר קהילתי השייך למספר ישובים והוא מחויב לקבל אליו את כל הילדים מהיישובים. כמו כן רבים ממורי צוות בית הספר הינם תושבי ישובים אלו. חינכתי כיתה ו' ולימדתי במשרה מלאה כאשר כמעט את כל השעות לימדתי בכיתת החינוך שלי. הכיתה הייתה כיתה הטרוגנית מאוד הן מבחינת היכולות הלימודיות והן מבחינה התנהגותית. הגעתי עם המון מוטיבציה ותוכניות הישר מלימודי ההוראה, לשטח...
-
אני עובדת כיועצת חינוכית באחת מחטיבות הביניים במרכז הארץ. בכל שכבה יש כיתת מחוננים אחת שבה מרוכזים תלמידים גם מהמתחם וגם מחוץ לעיר לאחר שעברו מבחנים וריאיון קבלה אישי בחטיבת הביניים. לכל תלמיד, גם אם עבר את מבחני הקבלה, יש זכות לבחור בין לימודים מלאים בכיתת מחוננים לבין לימודים בכיתה רגילה בתוספת יום העשרה שבועי במרכז מחוננים באיזור.