הרשמה למכללה
מרכז ייעוץ ורישום מטפל בהרשמת המועמדים למכללה.
שעות הקבלה של מרכז הייעוץ והרישום הן: ימים א'-ה', בין השעות 17:00-8:00.
תהליך ההרשמה למכללה כולל מס' שלבים:
1 תשלום דמי הרשמה. אותם ניתן לשלם בשני אופנים:
- באתר האינטרנט של המכללה (בהרשמה באמצעות האתר, דמי הרישום מופחתים).
- במרכז הרישום
2 לאחר תשלום דמי ההרשמה יתחיל הליך הטיפול בהרשמתך.
3 במקביל ישלח אליך בדואר אלקטרוני טופס מקוון להשלמת פרטים אישיים ולהעלאת המסמכים הבאים:
המסמכים* שיש לצרף להרשמה לתואר ראשון
א. תעודת בגרות מלאה או:
- אישור על זכאות לתעודת בגרות
- אישור על ציוני בחינות הבגרות
- אישור הרשמה לבחינה חסרה
- אישור על לימודים במכינה קדם אקדמית וציונים
- אישור משרד החינוך לגבי תעודות סיום תיכון מחו"ל
ב. אישור שחרור מצה"ל.
ג. תמונת פספורט.
ד. צילום תעודת זהות.
ה. מועמדים לקויי למידה יצרפו טופסי אבחון תקפים שאושרו על-ידי דיקנית הסטודנטים.
* מסמכים נוספים יידרשו במידת הצורך בהתאם למסלול הלימודים.
דמי הרשמה למכללה
דמי ההרשמה אינם נכללים בשכר הלימוד, והם תקפים להצגת מועמדות פעם אחת בלבד (תוקפם פג בתום תקופת הרשמה אחת).
דמי ההרשמה נגבים עבור הטיפול בבקשות ההרשמה והם אינם מוחזרים גם אם המועמד לא מתקבל ללימודים או אינו מממש את זכותו ללמוד.
לנרשמים באופן מקוון יש אפשרות לשלם דמי הרשמה מוזלים.
בכל תכתובת הקשורה להרשמה למכללה, יש לציין: מס' תעודת זהות, שם פרטי, שם משפחה ומספר טלפון.
יש להודיע למנהל לומדים על כל שינוי שחל בפרטים האישיים.
קבלת מעמד "סטודנט מן המניין" תיעשה רק לאחר הסדרת תשלום שכר הלימוד במדור שכר לימוד. המכללה אינה מתחייבת לטפל בבקשות לקבלה ללימודים, שיגיעו לאחר מועד סיום ההרשמה.
ביטול הרשמה/הפסקת לימודים
מועמדים המבקשים לבטל את הרשמתם לאחר קבלתם ללימודים או להפסיק את לימודיהם - יודיעו על כך בכתב למינהל לומדים.
המועד הקובע לחישוב החזר/חיוב כספי של שכר הלימוד לסטודנטים המבטלים את הרשמתם או לימודיהם, יהיה תאריך קבלת ההודעה בכתב (פרטים בחוברת שכר הלימוד).