פרסומי המכללה
גליון מספר 4
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- בין המילים
-
גילוי דעת
- "גילוי דעת" בתקשורת
- רכישת גיליונות או מנוי
- הנחיות להגשת מאמר
- קול קורא להגשת מאמרים
- גליון מספר 1
- גליון מספר 2
- גליון מספר 3
- גליון מספר 4
- גליון מספר 5
- גליון מספר 6
- גליון מספר 7
- גליון מספר 8
- גליון מספר 9
- גליון מספר 10
- גליון מספר 11
- גליון מספר 12
- גליון מספר 13
- גליון מספר 14
- גליון מספר 15
- גליון מספר 16
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 20
- אירוע השקת כתב העת
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- החינוך וסביבו
- מחשבה רב תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- עלון יחידת המחקר "בעין חוקרת"
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
גילוי דעת גיליון מספר 4 אב תשע"ג / יולי 2013
תוכן עניינים
המשתתפים בגיליון
דבר העורכים
מאמרים
דוד לוין
"אחרים", פני הדור", או "נושאים ונותנים"?: שלוש תמות במחקר על אנשים צעירים ותרבותם
אימן אגבאריה ומוהנד מוסטפא
הידע הרשמי והידע המתנגד בחינוך לשייכות בישראל
בועז צבר
"עמל של אהבה": על הגיונה המיוחד של "השנייה השש-עשרה" במלאכת חינוך הכיתה
יהודית וינברגר ואיריס בקשי-ברוש
המעשה האמפתי השלם של מורים
פרויקט חינוכי
שרון גבע
(גם) ככה עושות היסטוריה: פרקטיקה פמיניסטית באקדמיה
ביקורת ספרות
תמר קטקו
תורת הילד, תפילת המחנך, דת האדם
על הספר הילד הוא אדם: הגותו החינוכית של יאנוש קורצ'אק מאת מרק סילברמן
שמואל שקולניקוב
חטאי חינוך חיוביים
על הספר שאלה של חינוך: מבחר מאמרים מאת ישראל שפלר