טפסים
מנהל טכנולוגיות ומערכות מידע - השאלת ציוד
-
מנהל משאבי אנוש
- סגל מנהלי
- מידע למרצה
- מידע שימושי לסגל
- דרושים
-
טפסים
- טכנולוגיות ומערכות מידע - פניה למרכז התמיכה
- יחידת הגרפיקה - טופס הזמנת עבודות גרפיות
- שיווק - טופס עדכון אתר המכללה
- אחזקה - הודעה למחלקת אחזקה
- מנהל טכנולוגיות ומערכות מידע - השאלת ציוד
- הדרכות וסרטונים -מרכז התמיכה של מנהל טכנולוגיות ומערכות מידע
- רכש - טופס הזמנת הסעה ואישור יציאה
- משאבי אנוש - הפקת כרטיס מרצה, עובד, גימלאי
- סגל אקדמי
נהלי השאלת מקרנים, מחשבים ניידים ומסך חצובה:
א. השרות ניתן רק על פי הזמנת מרצים או מזכירות חוגים (לא תתקבלנה הזמנות מסטודנטים).
ב. ניתן להזמין מחשבים ניידים, מקרנים ניידים, מסך חצובה (במקומות בהם אין מסך להקרנה).
ג. השרות כולל: הובלה והתקנה של טכנאי, הדרכה (על פי בקשה בטופס הממוחשב), פרוק והחזרת הציוד על ידי טכנאי.
ד. להזמנות לשעות בהן יחידת התמיכה אינה עובדת (אחרי השעה 18:00 ובימי שישי), יתואמו עם המזמין נהלי התקנה ופרוק יחודיים.
ה. כדי לאפשר מתן שירות נאות - יש להזמין את הציוד לפחות שלושה ימי עבודה לפני הפעילות (יחידת המיחשוב לא תוכל לתמוך בהזמנות שתגענה באיחור).