פרסומי המכללה
גיליון מספר 11
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
-
גילוי דעת
- גיליון מס' 23 – חדש באוויר Online First
- גיליון מספר 22
- גיליון מספר 21
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 16
- גיליון מספר 15
- גיליון מספר 14
- גיליון מספר 13
- גיליון מספר 12
- גיליון מספר 11
- גיליון מספר 10
- גיליון מספר 9
- גיליון מספר 8
- גיליון מספר 7
- גיליון מספר 6
- גיליון מספר 5
- גיליון מספר 4
- גיליון מספר 3
- גיליון מספר 2
- גיליון מספר 1
- "גילוי דעת" בתקשורת
- אירוע השקת כתב העת
- בין המילים
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
-
גילוי דעת
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
מאמרים
אורית שורץ-פרנקו
הנידונים לחופש: על הכרחיותה של אוטונומיה למורים
הילה טל
פערים בין הצהרות למעשים במערכת החינוך בישראל: מדוע הם קיימים ומה הם משרתים?
שלומית תמרי
שבטיות אורבנית בנגב והמרחב החברתי של מרלו־פונטי
הרצל ברוך
בין מדע מעשי להתבוננות אסתטית: עיון מחדש בגישתו ההומניסטית של ג'ון דיואי
מסות
מאיר מרגלית
עליות ללא ירידות: מדוע לא כותבים על קורות היורדים בתקופת המנדט, ולמה חשוב להקשיב לקולם?
ביקורת ספרים
שי פרוגל
תשובות קצרות לשאלות גדולות
על הספר: חינוך: שאלות האדם, בעריכת ישעיהו תדמור ועמיר פריימן
אברהם פרנק
שוויון ואוטונומיה בחינוך - יחסים מורכבים
על הספר: מי מפחד משוויון? על חינוך וחברה בישראל, מאת יולי תמיר