פרסומי המכללה
גליון מספר 12
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- בין המילים
-
גילוי דעת
- "גילוי דעת" בתקשורת
- רכישת גיליונות או מנוי
- הנחיות להגשת מאמר
- קול קורא להגשת מאמרים
- גליון מספר 1
- גליון מספר 2
- גליון מספר 3
- גליון מספר 4
- גליון מספר 5
- גליון מספר 6
- גליון מספר 7
- גליון מספר 8
- גליון מספר 9
- גליון מספר 10
- גליון מספר 11
- גליון מספר 12
- גליון מספר 13
- גליון מספר 14
- גליון מספר 15
- גליון מספר 16
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 21
- אירוע השקת כתב העת
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- החינוך וסביבו
- מחשבה רב תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- עלון יחידת המחקר "בעין חוקרת"
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
מאמרים:
רבאח חלבי
מערכת החינוך כמנגנון לשליטה ועיצוב זהות דרוזית ישראלית
רוני לידור, עינת קודש ומטר אוחיון
"גם אני רוצה להיות מייקל ג'ורדן": הגיל המתאים להתחיל לעסוק בספורט
רִנה ברנר, ניסים אבישר
מורים וגננות יוצאי אתיופיה במערכת החינוך: סיפורו של תת-ייצוג מתמשך
שי פרוגל
"המדע החלש": הרוח והמדעים
מסות:
איתן כהן
הלומד למה הוא דומה? פירוש חדש למשניות כה-כז בפרק ד במסכת אבות
ביקורת ספרים:
אורן אֶרְגַז
הצצה לחיי אדם ער
על הספר: ערות בחיי היומיום, מאת סטיבן פולדר
רחל קואסטל
לאקאן ופילוסופיה: ברית לא קדושה
על הספר: לאקאן עם הפילוסופים, מאת רות רונן
יהושפט גבעון
מכתב גלוי לעורך גילוי דעת: הנידונים לחופש ותפיסת האמת של סארטר