החזון שלנו
הצורך בפתיחת מגמה ייעודית חדשה שתתמקד בפיתוח מנהיגות חינוכית מחוללת שינוי – בגיל הרך בתואר שני בחינוך, נסמך על ההבנה של החשיבות החינוכית-חברתית שיש בפיתוח מנהיגות חינוכית בקרב אנשי ונשות חינוך שפועלים ופועלות במגוון מוסדות חינוך פורמליים ובלתי פורמליים בגיל הרך (לידה עד 6). זאת, הן לאור הנחיצות שיש בהשקעה בשכבת גיל זו, כפי שהמחקר והתיאוריה מצביעים, והן לאור מאפייניו ואתגריו הייחודיים של התחום. קיים צורך וערך בפיתוח עתודה ניהולית בגיל הרך אשר תתמחה, בנוסף לסוגיות כלליות של מינהל, מנהיגות ומדיניות גם בסוגיות ייחודיות וייעודיות בגיל הרך. הלימודים במסגרת המגמה, יאפשרו לסטודנטים.יות לפתח נקודת מבט תיאורטית, מערכתית ורחבה על רמות המסו והמקרו של מערכות חינוכיות לגיל הרך בארץ ובעולם, זאת כהשלמה לרמת המיקרו, שמתייחסת בעיקר לגן הילדים ולקהילה המקומית בה הוא פועל.
היקף הלימודים במגמה - 6 ש"ש לאורך התואר, מתוך סה"כ 18 ש"ש.
תכני למידה יעודיים ומותאמים למאפיינים ואתגרים של חינוך בגיל הרך כדוגמת:
מנהיגות חינוכית מחוללת שינוי בגיל הרך
סמינר גמר אינטגרטיבי - בגיל הרך
קורס.י העשרה מתקדמ.ים – סוגיות מנהיגויות ופדגוגיות בגיל הרך
תנאי הקבלה למגמה - זהים לתנאי הקבלה לתוכנית