תכנית הלימודים מורכבת מחמישה תחומים עיקריים:
לימודי תקשורת וקולנוע
לימודים עיוניים אלו מעניקים מבט כללי על התיאוריות, המודלים והגישות בתחומי הקולנוע, טלוויזיה, עיתונות ופרסום דיגיטלית, מדיה ותרבות פופולארית; האומנים שהשפיעו על תחומי התקשורת והקולנוע; זיקתם של תחומים אלה לאמנויות האחרות הנרטיביות והפלסטיות, ועוד.
קורסים לדוגמא: מבוא לתקשורת המונים, תולדות המבע הקולנועי, תקשורת וחברה, משפט ואתיקה מבוא לטלוויזיה, תאוריות קולנועיות.
לימודי בחירה: במגוון נושאים מתקדמים בתחומי קולנוע, תקשורת, תרבות ואמנות.
נרטיבים ז'אנרים ומונוגרפיות
הז'אנרים המרכזיים, העלילתיים והדוקומנטריים, של הטלוויזיה והקולנוע, דפוסיהם, המיתוסים שלהם, גיבוריהם הקנוניים, הקשריהם ההיסטוריים, זיקתם להלכי רוח תקופתיים, ולתפישות עולמם.
קורסים לדוגמא: קולנוע ישראלי, קולנוע דוקומנטארי, סרטי אימה, קולנוע אסייתי, היצ'קוק, פוסט מודרניזם בקולנוע של וודי אלן ואלמודובר, סטנלי קיובריק.
חדשות ואקטואליה
עיבוד המציאות ועיצובה ע"י המדיה הדיגיטלית והמדיה המשודרת והאתגרים המקצועיים והאתיים הקשורים בתחום זה. במסגרת זו נעסוק בשינויים החלים בעיצוב המציאות והגדרתה עם התפתחותן ההיסטורית של טכנולוגיות המידע (עיתונות, רדיו, קולנוע, טלוויזיה והאינטרנט).
קורסים לדוגמא: דמוקרטיה ועיצוב דעת קהל, ביקורת המדיה, עיתונות כתרבות פופולארית.
סוגיות במדיה הישראלית
המיתוסים הישראליים וכיצד באו לידי ביטוי בקולנוע הישראלי לדורותיו, בסרטים לאומיים ובסרטי מחאה; הספרות הישראלית ועיבודיה לקולנוע; הסרט הדוקומנטרי מתחילת דרכו ועד לפריחתו היחסית, לאחר לידת הערוץ השני והטלוויזיה בכבלים; הייצוג של מורשת ישראל, השואה והשיח החברתי והפוליטי בישראל.
קורסים לדוגמא: תקשורת וזהות ישראלית, המקום ושברו בקולנוע הישראלי, טלוויזיה סטירה ופרודיה בישראל, מוסיקה פופולארית בישראל.
תעמולה ושכנוע
תחומי השכנוע השונים למטרות שווק ומכירה, תקשורת בין-אישית, עיצוב תדמיות פוליטיות באמצעות כלי התקשורת.
קורסים לדוגמא: פרסום ושיווק בדיגיטל, דוברות ויחסי ציבור, ניהול והפקת תוכן לרשתות חברתיות, פרסום כפרספקטיבה.