ד"ר בטי שרייבר
ראש התכנית לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך, סמינר הקיבוצים.
חוקרת ומרצה בתחום:
יישומים טכנולוגיים מתקדמים בלמידה ובהוראה עם התמקדות בהפרעות בקשב ובלמידה.
פיתוח תפקודים ניהוליים בשילוב רובוטים ומציאות מדומה
חברת צוות ורכזת טכנולוגיות במרכז מהו"ת
השכלה:
Ph.D בחינוך מיוחד באוניברסיטת חיפה.
תואר שני בחינוך באוניברסיטת מניסוטה, מיניאפוליס, ארה"ב- התמחות במנהל מערכות חינוך והערכה.
עבודת תיזה בתחום יישומים טכנולוגיים בדיסגרפיה. באוניברסיטת חיפה.
אתר הבית : www.bettys.co.il
אורין דורון (דורי)
ראש בית הספר לעיצוב.
מעצב רב תחומי, אמן, אוצר וחוקר, המתמחה בשנים האחרונות בעיצוב מוזיאונים ברחבי העולם בנושאי שואה וזכויות אדם.
בעל נסיון רב כמעצב במרחב הדיגיטלי. עוסק בתהליכי חשיבה ובפיתוח יצירתי, ביחסי עיצוב/חברה/טכנולוגיה, בעיצוב ישראלי ובשילוב טכנולוגיות וסוגי מדיה, כולל AI.
ממקימי קבוצת העיצוב UMAMY, מרצה ומעביר סדנאות בכנסים ברחבי העולם.
בימים אלו משלים את עבודת הדוקטורט שלו בנושא "המכונית הישראלית - הסוסיתא".
אלפי-ניסן שרי ר.
שרי היא סופרת ומרצה לשיטות מחקר וסטוריטלינג של ידע בסמינר הקיבוצים. זוכת מלגת הנשיא ללימודי דוקטורט באוניברסיטת בר-אילן, פרס הרקטור על הצטיינות במחקר הדוקטורט לשנת 2022, פרס הנשיא על פרסום מאמרים, ומלגת הקרן לסוציולוגיה ולאנתרופולוגיה להצטיינות במחקר. כסוציולוגית תרבותית, מחקריה עוסקים בתפיסות עתיד בחינוך ובקרב נוער, ובאופן בו שפה ומרחב מעצבים זהות ויחסים חברתיים במרחבים חינוכיים. בימים אלו, שרי שותפה לקבוצת מחקר בינלאומית העוסקת בסוציולוגיה ביקורתית ופילוסופיה של החינוך במרכז לחקר צדק חברתי ושוויון בחינוך באוניברסיטת הלסינקי.
פרופ' זייפרט תמי
מרצה בכירה בתחום טכנולוגיות בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. מומחית ליישום וחקר סביבות חדשניות, יזמות חינוכית ופדגוגיה חדשנית בהוראה. היתה ראש יישומי מחשב בהוראה, ראש הסבת אקדמאים להוראה וראש יחידת התקשוב. תחומי המחקר כוללים: רשתות חברתיות בהקשרים חינוכיים, טכנולוגיות ניידות ויישומן בהוראה, הערכה עצמית והערכת עמיתים מקוונת, יזמות בחינוך, עיצוב מרחבי למידה מקוונים, יישומים פדגוגיים של בינה מלאכותית.
פוסט דוקטורט בתחום שילוב מחשבי כף יד בהוראה, המעבדה לטכנולוגיות ידע, אוניברסיטת תל-אביב (2005). תואר שני בתרפיה בתנועה באוניברסיטת חיפה (2018). כיום משלבת בין תחום התנועה והטכנולוגיה בהוראה ובמחקר.
חקשוריאן יעל
מרצה בפקולטה לחינוך וראש תחום לימודים מעשיים בבית הספר לעיצוב בפקולטה לאומנויות. דוקטורנטית לחינוך בתחום פיתוח משחקים דיגיטליים ושילוב משחקים בחינוך. בעלת תואר ראשון ותואר שני בחינוך התמחות בתקשוב ולמידה, בוגרת התוכנית לפיתוח משחקי מחשב. יזמה ופיתחה את התוכנית לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים למחוננים, מנהלת פרויקטים דיגיטליים ומפתחת משחקי בריחה דיגיטליים. מנחה בתוכנית לתואר שני טכנולוגיה בחינוך סמינריון מעשי – פיתוח סביבת למידה מבוססת משחק דיגיטלי.
ד"ר לוי-קרן מיכל
בעלת תואר דוקטור בחינוך מאוניברסיטת תל-אביב. מרצה בכירה וחוקרת ברשות למחקר במכללת סמינר הקיבוצים. עוסקת בהוראת קורסים במתודולוגיה מחקרית, סטטיסטיקה ומדידה והערכה בסמינר הקיבוצים וכן בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל-אביב. כיהנה בעבר כראש התכנית לתואר שני בהערכה בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. בעבודתה באוניברסיטה ריכזה מחקרים העוסקים בהערכת פרויקטים חינוכיים ותכניות לימודים, ובהערכת הישגיהם הלימודיים של תלמידים עולים. כמו כן שימשה כמדריכה מחוזית בתחום המדידה וההערכה במשרד החינוך. מחקריה עוסקים ברגישות תרבותית בהערכת הישגים לימודיים, בהיבטים רגשיים בהוראה ובהתפתחות מקצועית של מורים.
ד"ר מרקוביץ-אלפסי דנה
ד"ר עוזרי רוייטברג סיגל
סיגל עוזרי רוייטברג היא אנתרופולוגית וסוציולוגית פוליטית. תחומי המחקר שלה נעים בזיקות שבין: פוליטיקה, תרבות וחינוך. באוניברסיטה העברית, למדה לתואר ראשון [בחוגים מדע המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה] ולתואר שני [באנתרופולוגיה] ועבודת התזה שכתבה במסגרת זו על "המחאה בנושא פרשת ילדי תימן" זכתה בפרס עבודת הMA המצטיינת של האגודה הסוציולוגית הישראלית בשנת 2005. באוניברסיטת תל אביב, כתבה דוקטורט שהתפרסם כספר בהוצאת יד טבנקין ומאגנס (2020) על "סוציאל דמוקרטיה מקומית" במפלגת העבודה הישראלית ובמכון מופת כתבה פוסט דוקטורט שעסק בשיעורי אקטואליה בבתי ספר יסודיים, והתפרסם כמאמר בPedagogy Culture & Society (2023).