בין המילים
גיליון 18 - 2021
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- גילוי דעת
-
בין המילים
- גיליון 23 - 2024 – חדש באוויר Online First
- גיליון 22 - 2023
- גיליון 21 - 2023
- גיליון 20- 2022
- גיליון 19- 2021
- גיליון 18 - 2021
- גיליון 17 - 2020
- גיליון 16 - 2019
- גיליון 15 - 2018
- גיליון 14 - 2018
- גיליון 13 - 2017
- גיליון 12 - 2017
- גיליון 11 - 2016
- גיליון 10 - 2016
- גיליון 9 - 2015
- גיליון 8 - 2013
- גיליון 7 - 2012
- גיליון 6 - 2012
- גיליון 5 - 2011
- גיליון 4 - 2011
- גיליון 3 - 2010
- גיליון 2 - 2010
- גיליון 1 - 2009
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
תוכן העניינים:
מאמרים:
מה ה׳story׳ שלך? השילוב בין עולם דיגיטלי לטיפול בהבעה ויצירה
דפנה ליבר
לרקוד בזקנה: התערבות קהילתית בין-דורית בטיפול בתנועה ומחול
עינת שופר אנגלהרד
ואם אתן כאן, אז גם אתן הפסקתן לשתוק: כתיבה אישית כעדות עצמית לפגיעה מינית בילדות
בלה שגיא, רחל דקל
"שמתי לב ש...": שימוש בקשב רפלקסיבי כאמצעי לכתיבת חקר מקרה בעבודת גמר של סטודנטים לטיפול באמנות
אורית דודאי
"לנוע את הלידה": טיפול בתנועה בקרב נשים שחוו לידה טראומטית
שיאל אבידן, מיכל יעקובסון, מייטרי שחם