פרסומי המכללה
גיליון מספר 6
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
-
גילוי דעת
- גיליון מספר 22
- גיליון מספר 21
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 16
- גיליון מספר 15
- גיליון מספר 14
- גיליון מספר 13
- גיליון מספר 12
- גיליון מספר 11
- גיליון מספר 10
- גיליון מספר 9
- גיליון מספר 8
- גיליון מספר 7
- גיליון מספר 6
- גיליון מספר 5
- גיליון מספר 4
- גיליון מספר 3
- גיליון מספר 2
- גיליון מספר 1
- "גילוי דעת" בתקשורת
- אירוע השקת כתב העת
- בין המילים
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
-
גילוי דעת
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
תוכן עניינים
המשתתפים בגיליון
דבר העורכים
מאמרים
בועז צבר
על מקומו של "ארוס" במעשה החינוך:
ניתוח פדגוגי על בסיס "משל המערה" ו"המשתה" לאפלטון
חגי קלעי
חופש המחשבה והחופש שלא לחשוב:
היבטים תיאורטיים של הזכות לחופש והזכות לחינוך
עאמר דהאמשה ונעמי דה-מלאך
תוכנית הלימודים בספרות עברית לערבים: מ"שער להכרת תרבות ישראל" ל"מנוף לקידום חברתי-כלכלי"
פורום מסות
מסה פותחת
אסתר יוגב
חינוך היסטורי וטיפוח החשיבה היסטורית
מסות תגובה
אבי בראלי
היסטוריה, לא "פדגוגיה של ערעור"
צפריר גולדברג
תרופות פלא להוראת חשיבה היסטורית?
גלעד מניב
כשלי הביקורת: נקודת מבט מהשטח