פרסומי המכללה
גליון מספר 6
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
- בין המילים
-
גילוי דעת
- "גילוי דעת" בתקשורת
- רכישת גיליונות או מנוי
- הנחיות להגשת מאמר
- קול קורא להגשת מאמרים
- גליון מספר 1
- גליון מספר 2
- גליון מספר 3
- גליון מספר 4
- גליון מספר 5
- גליון מספר 6
- גליון מספר 7
- גליון מספר 8
- גליון מספר 9
- גליון מספר 10
- גליון מספר 11
- גליון מספר 12
- גליון מספר 13
- גליון מספר 14
- גליון מספר 15
- גליון מספר 16
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 21
- אירוע השקת כתב העת
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- החינוך וסביבו
- מחשבה רב תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
- עלון יחידת המחקר "בעין חוקרת"
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
תוכן עניינים
המשתתפים בגיליון
דבר העורכים
מאמרים
בועז צבר
על מקומו של "ארוס" במעשה החינוך:
ניתוח פדגוגי על בסיס "משל המערה" ו"המשתה" לאפלטון
חגי קלעי
חופש המחשבה והחופש שלא לחשוב:
היבטים תיאורטיים של הזכות לחופש והזכות לחינוך
עאמר דהאמשה ונעמי דה-מלאך
תוכנית הלימודים בספרות עברית לערבים: מ"שער להכרת תרבות ישראל" ל"מנוף לקידום חברתי-כלכלי"
פורום מסות
מסה פותחת
אסתר יוגב
חינוך היסטורי וטיפוח החשיבה היסטורית
מסות תגובה
אבי בראלי
היסטוריה, לא "פדגוגיה של ערעור"
צפריר גולדברג
תרופות פלא להוראת חשיבה היסטורית?
גלעד מניב
כשלי הביקורת: נקודת מבט מהשטח