בועז צבר
על מקומו של "ארוס" במעשה החינוך:
ניתוח פדגוגי על בסיס "משל המערה" ו"המשתה" לאפלטון
חגי קלעי
חופש המחשבה והחופש שלא לחשוב:
היבטים תיאורטיים של הזכות לחופש והזכות לחינוך
עאמר דהאמשה ונעמי דה-מלאך
תוכנית הלימודים בספרות עברית לערבים: מ"שער להכרת תרבות ישראל" ל"מנוף לקידום חברתי-כלכלי"
אסתר יוגב
חינוך היסטורי וטיפוח החשיבה היסטורית
אבי בראלי
היסטוריה, לא "פדגוגיה של ערעור"
צפריר גולדברג
תרופות פלא להוראת חשיבה היסטורית?
גלעד מניב
כשלי הביקורת: נקודת מבט מהשטח