אורלי רובין, מנתחת התנהגות מוסמכת, BCBA , בעלת תואר שני בחינוך מיוחד בהתמחות באוטיזם. ראש התוכנית ללימודי תעודה בניתוח התנהגות בסמינר הקיבוצים ומרצה לניתוח התנהגות במכללת גבעת וושינגטון. מנחת פרקטיקום למנתחי התנהגות במערכות חינוך ומרצה לניהול וניווט כיתה בקורסי מורים שנה א'.
בעלת ותק של כ-20 שנה בהנחיה וליווי של צוותים חינוכיים בתוכניות שילוב וטיפול עבור ילדים עם לקויות מורכבות; הדרכת מנתחות התנהגות במערכות חינוך ובתוכניות ביתיות; הנחיית צוותים חינוכיים במערכות חינוך (חנ"מ וחינוך רגיל) והדרכה וליווי של הורים.
ד"ר אליען אלחדף סיימה את לימודי הדוקטורט שלה בתחום ניתוח התנהגות יישומי בשנת 2014 מטעם אוניברסיטת ווסטרן מישיגן Western Michigan University. תחומי המחקר והעניין של ד"ר אלחדף עוסקים ביישום של ניתוח התנהגות בארגונים organizational behavior management, הדרכה והוראה יעילה, משוב feedback ויישום תוכניות התערבות התנהגותיות מערכתיות לשם שיפור התנהגויות הקשורות לקיימות ואיכות סביבה ובריאות ואורח חיים בריא. אליען משמשת כיועצת אקדמית בתוכנית ההכשרה לניתוח התנהגות בסמינר הקיבוצים וכמו כן מרצה בתוכנית לתואר שני בניתוח התנהגות במכללה האקדמית כנרת.
ורד פסטרנק מנתחת התנהגות מוסמכת, BCBA בעלת תואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה.
מרצה ומנחת התנסות מעשית בבית הספר לניתוח התנהגות בסמינר הקיבוצים.
בעלת ניסיון של 11 שנים בתכניות תמיכה מערכתיות לילדי גן עם קשיי התנהגות בחינוך הרגיל, מדריכה צוותים חינוכיים בהתמודדות עם ילדים המדגימים התנהגויות מאתגרות בגני עירייה ומנחת השתלמויות לאנשי חינוך בניתוח התנהגות יישומי מטעם הסתדרות המורים ומרכזי פסגה לפיתוח מקצועי.
ליאת דוד, BCBA מנתחת התנהגות מוסמכת ובעלת MA בייעוץ לגיל הרך
מרצה מספר רב של שנים במסגרת תוכניות ההכשרה בניתוח התנהגות כחלק מהסגל האקדמי הבכיר ואף כמרצה אורחת בתוכניות אחרות, תחום התמחותה הינו אוכלוסיות מיוחדות, הכשרת צוותים ואתיקה מקצועית.
היום, ליאת מדריכה הורים וצוותים חינוכיים במגזר הפרטי והציבורי ומדריכה מנתחי התנהגות בתחילת דרכם במסגרת פרטית וכחלק ממערך ההדרכה בארגון אלו"ט.
ליאת הינה חברה מאז היווסדו בארגון מנת"ה- ארגון מנתחי ההתנהגות המוסמכים בארץ, היא חלק מהוועד המנהל בארגון ומרכזת את ועדת אתיקה והכנס השנתי. ליאת חברה בארגון הרגולציה לניתוח התנהגות הפועל למען קידום התחום והפיכתו למקצוע בארץ.
לינוי נימני, מנתחת התנהגות, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה.
עוזרת הוראה בתכנית להכשרת מנתחי התנהגות בסמינר הקיבוצים.
עובדת כמנתחת התנהגות במסגרות שונות בחינוך המיוחד והרגיל
בתוכניות ביתיות עם ילדים על הרצף האוטיסטי.
טלי לוי מנתחת התנהגות, בעלת תואר ראשון בייעוץ חינוכי וחינוך מיוחד, סטודנטית לתואר בשני בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם. עובדת כמנתחת התנהגות בגני תקשורת באלו"ט וחונכת מנתחות התנהגות חדשות בשטח. מדריכת הורים וצוותי חינוך בתכניות ביתיות ובמערכת החינוך המיוחד. טלי היא רכזת התכנית להכשרת מנתחי התנהגות בסמינר הקיבוצים.
לי צוריאל מנתחת התנהגות מוסמכת, BCBA, בעלת תואר שני (M.A) בחינוך מיוחד. מנתחת התנהגות ומדריכת הורים לילדים עם התפתחות תקינה וקשיים התפתחותיים. בעלת ניסיון ביישום תכניות טיפול התנהגותי עם ילדים המשתייכים לאוכלוסיות מגוונות. מדריכת צוותים בתכניות התערבות אינטנסיביות לילדים עם קשיי התפתחות, בהכשרת מטפלים, בהדרכת צוותי חינוך במסגרות חינוך מיוחד, במסגרות החינוך הרגיל והבלתי פורמאלי.
אולגה פדני מנתחת התנהגות ומרצה מנוסה, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מטעם המכללה האקדמית רופין. בעלת ניסיון טיפולי בעבודה עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי, במגוון גילאים ותפקודים החל משנת 2012, במסגרות פרטיות וציבוריות. כיום מדריכה מנתחות התנהגות שעובדות בגני תקשורת, מנחה תכניות שילוב ומדריכה הורים.
מיכל ממן ברקאי מנתחת התנהגות, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד וסוציולוגיה, סטודנטית לתואר בשני בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם. עובדת כמנתחת התנהגות בגני תקשורת בעמותת פרח ומדריכה הורים וצוותים בגנים. כמו כן, מיכל רכזת השילוב של העמותה וחונכת סטודנטיות חדשות בשטח. עוזרת הוראה בתכנית להכשרת מנתחי התנהגות בסמינר הקיבוצים.
ד"ר ג'ודי לזר, מנתחת התנהגות ומרצה מנוסה, עובדת במשרד החינוך ובבתי ספר יסודיים עם תלמידי חינוך מיוחד ואוכלוסיות מגוונות. חברה בסגל ההוראה במכללת סמינר הקיבוצים.