פרסומי המכללה
גיליון מספר 15
- אודות המכללה
-
פרסומי המכללה
-
גילוי דעת
- גיליון מספר 22
- גיליון מספר 21
- גיליון מספר 20
- גיליון מספר 19
- גיליון מספר 18
- גיליון מספר 17
- גיליון מספר 16
- גיליון מספר 15
- גיליון מספר 14
- גיליון מספר 13
- גיליון מספר 12
- גיליון מספר 11
- גיליון מספר 10
- גיליון מספר 9
- גיליון מספר 8
- גיליון מספר 7
- גיליון מספר 6
- גיליון מספר 5
- גיליון מספר 4
- גיליון מספר 3
- גיליון מספר 2
- גיליון מספר 1
- "גילוי דעת" בתקשורת
- אירוע השקת כתב העת
- בין המילים
- החינוך וסביבו
- הוצאה לאור וקבוצות מחקר
- מחקרי רשות המחקר
- מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
- ניירות עמדה
-
גילוי דעת
- קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
תוכן העניינים, המשתתפים בגיליון ודבר העורכים
מאמרים
אורן אֶרגז
המוח החברתי־רגשי בכיתה והשלכותיו לגבי מיינדפולנס בחינוך
בועז צבר
ביקורת ופרקסיס: פרשנות פדגוגית למיתוס גירוש האדם מגן עדן
עֹפר שפר
מהו טעם פרי גן עדן? חידת החינוך של מרטין בובר
ניסים אבישר
מזהות מזרחית לחינוך מזרחי: על מזרחיות, חינוך ושינוי חברתי
ביקורות ספרים
משה אלחנתי
סנקה שלנו: הרהורים בעקבות התרגום החדש למכתבי סנקה
על הספר: סנקה, מכתבים אל לוקיליוס, תרגמה דבורה גילולה
תמר קטקו
אתיקה של מדעי החינוך
על הספר: האנושיות שבאדם: סוגיות אתיות במחקר החינוכי, מאת מירה קרניאלי
ירון ונסובר
חינוך זה לא מכונית וגם לא טלפון