• עלינו
    • אודות המכללה
      • תעודת זהות של מכללת סמינר הקיבוצים
      • הנהלת המכללה
      • ייעוד ויעדים
      • קמפוס ירוק
      • תקנוני המכללה
      • בית הספר ללימודים מתקדמים
    • פרסומי המכללה
      • גילוי דעת
      • בין המילים
      • החינוך וסביבו
      • הוצאה לאור וקבוצות מחקר
      • מחקרי רשות המחקר
      • מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
      • ניירות עמדה
    • הבלוג של סמינר הקיבוצים
      • חשיבה פורצת
      • אתיקה וחינוך
      • זרקור אישי
      • מן החדשות
      • פודקאסטים
  • תכניות לימוד
    • תואר ראשון
      • הפקולטה לחינוך
      • הפקולטה למדעים
      • הפקולטה למדעי הרוח והחברה
      • הפקולטה לאמנויות
    • תואר שני
      • הפקולטה לחינוך
      • הפקולטה למדעים
      • הפקולטה למדעי הרוח והחברה
      • הפקולטה לאמנויות
    • הסבה להוראה
    • לימודי תעודה
  • הרשמה ללימודים
    • הרשמה באמצעות האתר
      • הרשמה לתואר ראשון
      • הרשמה לתואר שני
      • הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה
      • הרשמה למשחק ומכינה למשחק
      • הרשמה ללימודי תעודה
      • הרשמה לקורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
      • הרשמה לקורסי מורה מתחיל שנה א' – תשפ"ה
      • הרשמה לסדנאות הסטאז'
    • מידע כללי למועמד
      • תשתית אקדמית ומערך מסייע
      • היחידה ללשון עברית
      • אנגלית למטרות אקדמיות
      • מבחן אמיר"ם / אמירנט
      • לוח שנה אקדמי
      • לוח שנה ללימודים מתקדמים
    • קבלה וחישוב ציונים
      • תנאי הקבלה לתואר ראשון
      • תנאי קבלה להסבת אקדמאים להוראה
    • סדרי הרשמה
      • סדרי הרשמה לתואר ראשון
      • סדרי הרשמה לתואר שני
      • סדרי הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה
      • סדרי הרשמה ללימודי תעודה
      • צעדי המשך למתקבלים
  • בינלאומיות, יחידות ומכונים
    • בינלאומיות
    • הרשות למחקר ולהערכה
      • אודות הרשות למחקר ולהערכה
      • מידע ומשאבים לתלמידי מחקר
      • ועדות אתיקה
      • כנס מחקרי מרצים
    • האגף למשאבי למידה
      • המרכז לחדשנות ועיצוב למידה
      • מרכז הסימולציה
      • היחידה לכניסה להוראה
      • היחידה לקידום ההוראה
    • דיקנט הסטודנטים
    • מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
    • מרכז החוסן
    • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
    • היחידה למעורבות חברתית
  • ספרייה
    • הספרייה לשרותך
      • צוות הספרייה
    • מאגרי מידע וכלי עזר למחקר
    • שירות למרצה
כניסה
סגל סטודנטים
עברית
    EN عر עב
  • עלינו
  • פרסומי המכללה
  • גילוי דעת
  • גיליון מספר 24 – חדש באוויר – Online First
  • גיליון מספר 23
  • גיליון מספר 22
  • גיליון מספר 21
  • גיליון מספר 20
  • גיליון מספר 19
  • גיליון מספר 18
  • גיליון מספר 17
  • גיליון מספר 16
  • גיליון מספר 15
  • גיליון מספר 14
  • גיליון מספר 13
  • גיליון מספר 12
  • גיליון מספר 11
  • גיליון מספר 10
  • גיליון מספר 9
  • גיליון מספר 8
  • גיליון מספר 7
  • גיליון מספר 6
  • גיליון מספר 5
  • גיליון מספר 4
  • גיליון מספר 3
  • גיליון מספר 2
  • גיליון מספר 1
  • "גילוי דעת" בתקשורת
  • הנחיות להגשת מאמר
  • קול קורא להגשת מאמרים
  • אירוע השקת כתב העת
  • בין המילים
  • גיליון 24 – חדש באוויר – Online First
  • גיליון 23 - 2024
  • גיליון 22 - 2023
  • גיליון 21 - 2023
  • גיליון 20- 2022
  • גיליון 19- 2021
  • גיליון 18 - 2021
  • גיליון 17 - 2020
  • גיליון 16 - 2019
  • דבר העורכת
  • על הספר: מסע הגיבורה- מסע האישה אל עצמיותה
  • תפיסות אידאיות ואתיות בתיאוריה הטיפולית - פסיכודרמה כמקרה מבחן
  • החומר כמעטפת: קבוצות טיפול באמנות בגנים לילדים בספקטרום האוטיסטי
  • שירתה של תרצה אתר כמתמללת חרדה וכמציעה לה מזור
  • מפתחות מסע בדרמה תרפיה
  • על חלומות בהקשר חינוכי, יצירתי וטיפולי בקרב ילדי גן: תכנית התערבות
  • גיליון 15 - 2018
  • דבר העורכת
  • "הבט וראה בדמות הזאת שהיא שלך עצמך" – על המפגש עם הפוליטי בטיפול הביבליותרפי
  • זר פרחים בלילה: טיפול בטראומת ילדות בגישה יונגיאנית
  • פרישׂת רשת בלתי נראית לתוך אוקיינוס הלא-מודע והבלתי נראה: לכידת ההשתקפות של הנפש על מפה בלתי נראית
  • "תנו לנו קצת מהנוזל הנוזל הזה": העיסתיות ההתפתחותית והעיסתיות הטראומטית
  • מחשבות על נוכחות כלבית חיה ועל "ריבוי מצבי עצמי" בספרות ובמפגש הטיפולי
  • על הספר "נעשה ונשמע: לחוות וללמוד פסיכודרמה וטיפול קבוצתי"
  • מעברי גבול: הרהורים על גבולות תרבותיים ומקצועיים
  • גיליון 14 - 2018
  • ושוב להיפגש עם הצלילים, מאת דורית אמיר/ כתבה: אמירה אור
  • על יצירת דיוקן עצמי בעבודה קבוצתית / ד"ר מיכל בת אור, אוניברסיטת חיפה ומכללת סמינר הקיבוצים, ורינת צמח
  • אני כועס עלייך, אימא: הורים מרעילים בשירי ילדים בספרות העברית/ ד"ר ניצה דורי, המכללה האקדמית שאנן
  • איכויות העבודה הקבוצתית הפסיכודרמטית עם מאושפזים בבתי-חולים פסיכיאטריים / ד"ר יפתח רון
  • על הספר משחקי אדמה: יצירה, צמיחה וריפוי באדמה, מאת איתן שקד/ כתבה: ד"ר סמדר בן אשר
  • יצירתיות מוסיקלית הנובעת מדיסלקציה בקריאת תווים/ ד"ר שי כהן, אוניברסיטת בר אילן
  • גיליון 13 - 2017
  • נתיבי שיר - על ראשיתו של הריפוי בסיפור - ד"ר אפרת לוי
  • דבק, כחומר ביד היוצר - אתי בלומנפלד, מור מרים קדוש
  • מעשה בחמישה בלונים בחנות הקסמים: על הנכחה ושחזור של יחסי האובייקט הנעדר בטיפול בפסיכודרמה - מעיין חסידוב
  • התערבות טיפולית באמצעות משחקי וידאו - ניבי אלקלעי
  • מבט פסיכולוגי ויונגיאני בתערוכה של אגון שילה - רות נצר
  • תופעת הניתוק הגופני בטיפול בתנועה עם נפגעות גילוי עריות - ד"ר מייטרי שחם, לייה כהן
  • זהבה והדובים הולכים לבית הספר: שיעור בגישת הסמכות ההורית החדשה - ד"ר אורלי וקנין
  • על הספר "מזל קטן", מאת קלאודיה פיניירו / אורית גרוס
  • גיליון 12 - 2017
  • משענת מגן חיצונית - ל"פ כהן
  • להרגיש בגוף: דימוי גוף והפרעות בדימוי הגופני
  • על התרוקנות הגוף והיעלמותה של אם - אורית גרוס
  • פנים רבות לה, למיניות - ברכה הדר
  • מודל משולב (דיאדי וקבוצתי) לטיפול בתנועה במתבגרות עם הפרעות אכילה - מעין דור חיים
  • מיניות, היקשרות ואהבה - האם זה אפשרי? - מיכל שיוביץ
  • טיפול קצר מועד בפעוטה פוסט טראומטית עקב טיפול רפואי - נירה שחף
  • על תנועה ואל-תנועה במרחב הטיפולי עם מטופלים פוסט-טראומטיים - ד"ר מייטרי שחם
  • "גופי, ביתי, מבטחי" ואוצרות הגוף-נפש - ד"ר מירב טל-מרגלית
  • גיליון 11 - 2016
  • ליד הלוח המחיק: דמויות המורה והתלמידה כמרחב טקסטואלי בטיפול בילדת אומנה - חלי גוילי
  • על מציאות מעברית בפואטיקה של אבות ישורון - ד"ר נעמה לב ארי
  • נוכחות חסרה - אורית גרוס
  • תרפיית "המסע הפנימי": היומן הוויזואלי ככלי טיפולי / רקפת לינק-סקופ
  • מעברי סימבולים בטיפול באמנות: מסימבול הפינגווין לסימבול הדוב - רוני קוגן
  • חוויות ורשמים מהסדנאות בתנועה ביום העיון "גוף ותנועה, מיניות ואהבה" - שירה שטרנפלד, ליאת לידה-סנדומיר, גילת אמוץ
  • האם לפעמים הורה הוא רק הורה? תיאור מקרה בטיפול בדרמה תרפיה - ד"ר טל קנב
  • מודלים של כינון עצמי בדרמות של נסים אלוני - ד"ר ציקי כהן
  • גיליון 10 - 2016
  • מבט ספרותי על תפיסת העצמי של פרויד וקריסטבה - ד"ר רוני אלפנדרי
  • יצירת חיים בשדות הריקים של הנפש עבודה פסיכודרמטית עם חולי דיכאון - מירית ארזי
  • הטקסט כמְכל - ד"ר אבי באומן
  • דת, רוחניות ואמונה יהודית בטיפול במוזיקה: מחקר ראשוני ומחשבות - ד"ר אבי גלבוע ואילה הכהן
  • רווקה גוצה בת ארבעים ושלוש וחצי. סיפור טיפולי - ד"ר דנה חפץ
  • המסע לצד במבי: טיפול במשחק בחול - מיכל דן-גור
  • הדממה הריקה שבין אור לאור: קריאה בספרו של אברם קנטור "ואז הבליח אור" - אורית גרוס
  • "הקופסה": עבודה עם סיפור ריפוי בטיפול פרטני עם מבוגר- רות שטדלר
  • נשמת הקונכיות – על התערוכה של לינור שטיינהרדט: בין קו האופק לקו החוף, יוני 2014 - רות נצר
  • גיליון 9 - 2015
  • ממיזוג לנפרדות באמצעות בניית מְכל בטיפול באמנות - טלי חברוני
  • מעולמה של ביבליותרפיסטית מתחילה אבל לא צעירה קבוצת ביבליותרפיה במרכז לשיקום נשים מזנות - ענת רוטשילד (ירושלמי)
  • טקסט כקורא, קורא כטקסט: מבט אחר על המפגש הביבליותרפי
  • הבהוב המציאות בתוך המדומה": על הפואטיקה של אבות ישורון בהשראת הסזורה של ביון - ד"ר נעמה לב ארי"
  • לא קל, ולא לבד - אורית גרוס
  • בלי גיבורים מול הקיקלופים והטיטאנים - ד"ר אורלי וקנין
  • תחושות מוות נפשי ותהליכי חיים מבט על טיפול ביבליותרפי - רינה פפיש
  • נפש חיה: אגדת "היפה והחיה" הטיפול הפסיכודרמטי בנשים עם "הפרעות אכילה" - סיגל פלינט
  • מעגל - על קשר טיפולי - צורית בוסקילה
  • מאנונימיות לחשיפה: השפעת חשיפת הריון המטפלת באמנות על הטיפול ועל הקשר הטיפולי - יעל כהן פריגל
  • פנדורה: פנים וחוץ במרחב הטיפולי - יונת פישר
  • גיליון 8 - 2013
  • לחלום את גיל ההתבגרות - ד"ר עינת שופר אנגלהרד
  • החתול כסימבול במשחק בחול - ד"ר תהילה שוהם
  • הבישול כאמצעי נוסף בטיפול באמנות - מור דניאל
  • ריאיון עם ד"ר מירי רוזנבוים
  • הקולנוע מטפל בנו יחסי מטפל-מטופל בסרטים - רות נצר
  • על התערוכה 'ילדה צבע אדום!' של אדוה דרורי - רות נצר
  • להפוך למטפלת בארגז חול יונגיאנית - ג'ניס שפירא
  • יצירת קשרים חברתיים ויצירת העצמי במרחב מעברי של טיפול בקצב ותנועה
  • טיפול בווידיאו: הצצה לנפשם של קבוצת מתבגרים - ענבל כהן-רווה
  • "כולנו זקוקים לחסד" - ניר צור
  • כשגשר הייצוג קורס: על הפער שבין החוויה הטראומתית וביטויה - לימור רביב
  • גיליון 7 - 2012
  • הטיפול באמנות כחוויה הורית מיטיבה - רז סופר
  • גילוי וכיסוי בסיפור טיפולי - ד"ר נעמה לב ארי
  • ביטוי וחקירה של זהויות מגדר מגוונות דרך האמנות - דפנה רוזין
  • הקשבה לרחשי הגוף הפנימי - מירי עציון חיים
  • רשמי מסע מיפן - ד"ר שלומית ברסלר, ד"ר יהודית ריבקו
  • רשמים לכנס בנושא מחקר איכותני בתחום בריאות הנפש - דורון לווינשטיין ונטעלי שלוים
  • העכבר כסימבול רב משמעי בשימושיו בטיפול במשחק בחול בגישה יונגיאנית - חנה אקר
  • טיפול במוסיקה בנימה אישית - ראיון עם פרופ' דורית אמיר - אמירה אור
  • בין המילים - גיליון 7
  • "גריז" - הדיאלוג שלי עם ג'ון טרבולטה - עמי צביאלי
  • גיליון 6 - 2012
  • מסע לקראת עצמאות וייחודיות בטיפול באמנות - גלית קיציס ליבנה
  • טכניקת פיסול המשפחה מחיות צעצוע בטיפול פרטני בילדים - שירה הלמן
  • בין-סובייקטיביות ופסיכותרפיה באמצעות אמנות - השלכות אבחוניות וטיפוליות - דפנה מרקמן סימנס
  • על האוטוביוגרפיה המשפחתית : ההתחלה - נומה עמק - רות נצר
  • לרוקן בכפית - על ספרה של לידיה פלם: איך רוקנתי את בית הורי - אורית גרוס
  • זרה בין המילים - זיקה בין שפה, סכיזופרניה וביבליותרפיה - אנסמבל למטופלת ודמות - אורין שילה
  • בחזרה לטקס: הטקס ושילוב אמנויות כמסגרת וציר מרכזיים בטיפול יצירתי - ד"ר רונן ברגר
  • חימום בפעולה כמייצר רצף אצל חולים סכיזופרניים - מורן שירה פוגל
  • כחומר ביד היוצר - שימוש בחומרים בטיפול באמנות כביטוי וחיבור למצב רגשי - שמרית גרוס שטרית
  • עם ד"ר סוזן הוגן - מטפלת באמנות וחוקרת תרבות פמיניסטית - דפנה רחביה- הנאור
  • לימודי תרפיה במוסיקה ומשמעותם- נקודת המבט של הסטודנטים - ד"ר אבי גלבוע
  • גיליון 5 - 2011
  • איך מדברים עם ילד משרבט - אמירה אור
  • ביבליותרפיה כנסיעה משותפת של מטופל ומטפלת - נטע לי משיח
  • קתרזיס ונרטיבים של לבדיות ביומני מתבגרות - ד"ר בירי רוטנברג
  • על מסע הגיבור - מאת רות נצר
  • סינדרלה ברוח הפסיכותרפיה היונגיאנית - תרצה כהן
  • העצמת אימהות טרייה בקבוצת תנועה - אנה גוטקובסקי
  • על נהגה בחשכה - שיחות עם ילדים - אורית גרוס
  • על התנתקויות - קריאת טקסט בהשראה של ביון - ד"ר נעמה לב ארי
  • סיפורה של סופי - ד"ר פנינה שפי
  • אובדנות וביטוייה בטיפול באמנות - אביבית אביב
  • התנועה בין היחיד והיחד - מפגש עם ד"ר עיניה ארצי - ד"ר נעמה לב ארי ויעל ברקאי
  • טיפול ביצירה ובהבעה עם נוער בסיכון - יהודית סיאנו ונועה רבס
  • גיליון 4 - 2011
  • הטיפול באמנות כ"מכל פוטנציאלי" - יהודית הולר
  • והחיטה צומחת שוב - טבע תרפיה וטיפול בתנועה בזקנים המתמודדים עם דמנציה - ד"ר רונן ברגר ורונית שוורץ
  • מיכל פסיכודרמטי ככלי לבניית מציאות שלמה בעבודה עם ילדים להורים גרושים - מלי רז
  • התבוננות נפשית - פרק מספר של ד"ר עומר לאנס
  • להרגיש, לחוש, ללכת, לרוץ - על אנה הלפרין - מיכל שחק
  • על הספר- אדם הולך הביתה מאת יורם עשת-אלקלעי - אורית גרוס
  • רשמים מכנס מקצועי - ד"ר אורית ויסמן
  • רינה לרנר על לינור שטיינהרדט - בין אמנות לחול הים
  • מבט, תיעוד, בחירה: המפגש בין המטופל ליצירותיו עם סיום הטיפול באמנות - טליה קריגר
  • נולד לעוף - טיפול באמנות בנער עם תסמונת אשר - תרצה כהן
  • גיליון 3 - 2010
  • מודל נוירו פסיכולוגי לטיפול בדיכאון באמצעות פסיכודרמה - אלון ישראלי
  • מחלתו של ד"ר זאקס - ד"ר פנינה שפי וד"ר ליאורה בן ניסן
  • פשר הקשר - סיפורה של משפחה - חסידה עמיהוד ויעל רוזנברג
  • הקשבה בעיניים - על ספר בתחום הטיפול בתנועה - אורית גרוס
  • כשהמילה מוזמנת לבמה - על אותו הים - מחזה ובימוי חנן שניר, על פי עמוס עוז - ד"ר נעמה לב ארי
  • למידה במסגרת טיפול בתנועה בילדים עם הפרעות התנהגות - נטע הרן
  • קונכיות ים כסימבול בטיפול במשחק בחול - לינור שטיינהרדט
  • להצטרף לתנועה של האחר - מפגש עם יעל ברקאי - ד"ר נעמה לב ארי
  • גיליון 2 - 2010
  • פירוק מבוקר של תוקפנות במעבר לבגרות - אסנת זיו גזית
  • הצצה כפולה - על ספר תיאורי מקרה - אמירה אור
  • טרנספורמציות התפתחותיות - מודל טיפולי בדרמה תרפיה - גדעון זהבי ומיקי לבנה
  • ליצור את האהבה תחילה - שיחה עם ד"ר אליאב נהרין - ד"ר נעמה לב ארי
  • המעקב אחר דמות הדייג בטיפול משחק בחול - לינור שטיינהרדט
  • גבולות השימוש בטכניקת הכפיל בקבוצת ילדות בסיכון - מיה מורסיאנו
  • בית, ממלכה, גדר - אפיונים ייחודיים של הטיפול באמנות עם מפוני גוש קטיף - ליאת פרידמן וד"ר מיקי אשכר
  • ייצוגים של בית, אם וילד בטיפול באמנות במסגרת פנימייה - הדס אלול
  • בדידות פוגשת בדידות - בדידות כנקודת מפגש במערכת היחסים הטיפולית ובאמנות - איתן גילור
  • פסיכודרמה בקרב מתבגרים בפנימייה - דורון לוינשטיין וד"ר דן יניב
  • השלם ושברו כינוס מאמרים ממבט פסיכולוגיית המעמקים של יונג - רות נצר
  • גיליון 1 - 2009
  • אין מזכירים חבל בבית התלוי? פסיכודרמה בקבוצת חולות סרטן - ד"ר דן יניב
  • אנורקסיה נרבוזה - גישה פמיניסטית, חברתית ותרבותית, לטיפול באמנויות - דפנה רחביה הנאור
  • טכניקת השרבוט הצבעוני בשמונה משבצות - לינור שטיינהרדט
  • טכניקת חילוף התפקידים בפסיכודרמה כמקדם מתמודדים עם מחלה נפשית לעבר זוגיות - דנה מרמור
  • משחק בחומרי הנפש - הקשר בין משחק ויצירה אמנותית בטיפול באמנות - דניאלה פינקל
  • ציור בחפצים - מודל טיפולי לסדנה משותפת של אמן ומטפלות באמנויות - חנוך פיבן, שני טרייסמן, אורנה מגידס
  • סיפורים כגשר בין תרבויות - דפנה מילר, אסתר יאסו
  • מפגש חווייתי לצוות המטפלים באמנויות - לינור שטיינהרדט, רינה לרנר
  • לרקוד בין נופים שונים: הקשר שבין חוויית ההגירה לתהליכי גוף נפש בהתפתחות - גליה קרניאל
  • הבדידות מחליפה תפקיד - פסיכודרמה בקבוצת מתבגרים - איוויה סימון
  • להיות מתעניין, ולא מעניין - שיחה עם פרופ' מולי להד - ד"ר נעמה לב ארי
  • מפגש פסיכודרמה יום התנסות ועיון - רוזה שמש
  • היבטים טיפוליים בקבוצת פסיכודרמה עם מטופלים חרשים-עיוורים (תסמונת אשר) - ד"ר רותי שמש
  • מעבודתו הטיפולית ומן התיאוריה של ד"ר י.ל.מורנו - סקירת קלטות וידאו - רוזה שמש
  • ויקטוריה - בדידות, זקנה, יצריות ותקווה - פרק מהספר "לגעת בנפש - פסיכותרפיה באמצעות חומרים וצבעים"
  • החינוך וסביבו
  • החינוך וסביבו תשפ"ד
  • החינוך וסביבו תשפ"ג
  • החינוך וסביבו תשפ"ב
  • החינוך וסביבו תשפ"א
  • החינוך וסביבו תש"ף
  • החינוך וסביבו תשע"ט
  • החינוך וסביבו תשע"ח
  • החינוך וסביבו תשע"ז
  • החינוך וסביבו תשע"ו
  • החינוך וסביבו תשע"ה
  • חינוך וסביבו תשע"ד
  • החינוך וסביבו תשע"ג
  • החינוך וסביבו תשע"ב
  • החינוך וסביבו תשע"א
  • החינוך וסביבו תש"ע
  • החינוך וסביבו תשס"ט
  • קצרים
  • הנחיות להגשת מאמרים
  • הוצאה לאור וקבוצות מחקר
  • קבוצות מחקר
  • שדה האוריינות החזותית, רכזת: ד"ר מלכה בן פשט
  • קיימות חברתית- סביבתית - ד"ר אילנה אבישר
  • חינוך לאמנות - ד"ר שי פרוגל
  • מזרחיות וחינוך - ד"ר מימי חסקין
  • חינוך ומגדר בהכשרת מורים של ד"ר טלילה קוש וד"ר דינה חרובי
  • למידה שיתופית בעולם גלובלי, רכזת: ד"ר מירי שיינפלד
  • ללמד שואה: לבטים, קשיים, דילמות - ד"ר שרון גבע
  • מדעי הרוח והוראתם בגישה רב תחומית - אוסנת זינגר
  • על הקשר בין תקשורת לחינוך - ד"ר תמר קטקו
  • הדרכה פדגוגית באמנות - ד"ר עדנה בר-רומי פרלמן
  • חינוך פוליטי - ד"ר ניר מיכאלי
  • מחקר איכותני וצמיחה מקצועית, רכזת: ד"ר יהודית וינברגר
  • הוראת המקרא ותרבות ישראל - חיים חיון
  • מחקרי רשות המחקר
  • מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
  • ניירות עמדה
  • נייר עמדה: לפני שיהיה מאוחר
  • התנהלות הומנית בגן הילדים
  • אדם מחונך עוצר בזמן!
  • נייר עמדה: חינוך לאמנות
  • נייר עמדה: מכניסים את הקיימות לליבה
  • נייר עמדה: דור בסיכון: דו"ח מצב צעירי האומה
  • נייר עמדה: גבולות הלגיטימי בטלוויזיה המסחרית
  • למידה משמעותית
  • נייר עמדה: לקראת ריבונות חינוכית חדשה
  • מה נוריש לדור הבא ?
  • שומרים על צלם אנוש
  • נייר עמדה: אקו-הומניזם נוסח מורחב
  • נייר עמדה: ECOHUMANISM NOW
  • נייר עמדה: אקו-הומניזם-נוסח תמציתי
  • ניירות עמדה: תעודת זהות
  • נייר עמדה: שומרים על צלם אנוש
  • נייר עמדה: איזהו חכם הלומד מכל אדם
  • אבניים
  • המגזר הממלכתי דתי
  • זרמים וקהילות
  • לגשר על פני אלפיים שנה
  • עם חברים לא מדברים בעקרונות
  • אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
  • האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
  • תודעה פוליטית וחברתית
  • ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
  • למה שלא תדלגי על הפרק?
  • עולים ויורדים בסולם יעקב
  • האם נכון ללמד כתב רש”י?
  • תפילה
  • הוראת מקצועות הקודש
  • תכנית א”י
  • חינוך ודרכי הוראה
  • אחרי
  • שבירת מיתוסים
  • לגשר על פני אלפיים שנה
  • הפרוייקט הקווקזי
  • טובת הילד
  • תעודה - התנגשות ציפיות
  • כתיבה יוצרת
  • החטא ועונשו
  • התמודדות עם בעיות התנהגות
  • עם חברים לא מדברים בעקרונות
  • אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
  • מורה נבוך
  • דו”ח ביקור בתערוכה
  • פני בית הספר כפני החברה
  • ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
  • מבחירה לבכי-רע
  • תרבות הדיון בכיתת מחוננים
  • מחונן וקשה לו
  • אני רק מורה מלווה
  • האני המורי מול האני הפנימי
  • ילדה לא אחראית
  • האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
  • תכנית א”י
  • זה לצד זה חיים יחד
  • חייבת להיות מושלמת
  • התלמיד שלי חכם מדי
  • לא מספיק טובה
  • זה לא היה בכוונה
  • תודעה פוליטית וחברתית
  • הריבוי הוא הקסם האמיתי‍‍
  • פרובוקציה או שאלה של ממש?
  • שיעור תנ”ך - כפיה דתית
  • לכאורה אין מה להפסיד
  • בין ספר שופטים לבין מלחמת לבנון השניה
  • סכנת החרם הוירטואלי-"שיימיניג" ברשת
  • למה שלא תדלגי על הפרק?
  • התלמידה שרוצה חיים אחרים
  • עולים ויורדים בסולם יעקב
  • האם נכון ללמד כתב רש”י?
  • עד הקצה
  • מתחת לכיסא
  • גם כשמתעללים בי - אני רוצה להיות שייך
  • זה היה חזק ממני
  • אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
  • איזו מין מורה אני
  • מה שבחוץ ומה שבפנים
  • מי הוא אלוהים?
  • בשמחה ובטוב לבב
  • מילה של כבוד
  • תקשורת עם הורים
  • משמעת וגבולות`
  • משוב, הערכה וציונים
  • מחוננים ומצטיינים
  • זהות ועמדות חינוכיות וחברתיות
  • דרכי הוראה
  • רב תרבותיות, הטרוגניות ושונות
  • הוראת מקצועות הקודש
  • להיות המורה של הבן של החברה שלי
  • ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
  • הוראת תחומי דעת
  • אזרחות היסטוריה והוראת השואה
  • כתיבה יוצרת
  • אבל אמא אמרה
  • מקרא ומחשבת ישראל
  • שבירת מיתוסים
  • מתמטיקה ומדעים
  • דו”ח ביקור בתערוכה
  • ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
  • מבחירה לבכי-רע
  • אני רק מורה מלווה
  • האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
  • פרובוקציה או שאלה של ממש?
  • שיעור תנ”ך - כפיה דתית
  • למה שלא תדלגי על הפרק?
  • עולים ויורדים בסולם יעקב
  • האם נכון ללמד כתב רש”י?
  • מתחת לכיסא
  • מי הוא אלוהים?
  • בשמחה ובטוב לבב
  • ייעוץ והדרכה
  • קשר עם הורים
  • תהליכים בית ספריים
  • פגיעה מינית
  • השמה לחינוך המיוחד
  • תמיכה בתלמידים מתקשים
  • כשלילד אין אמון בהוריו
  • מה שילד יכול לעשות
  • תמיכה במורים מתקשים
  • שיעור תנ”ך - כפיה דתית
  • ללא מוצא: התנגדות הורים להפניה לחינוך המיוחד
  • אחרי
  • לגשר על פני אלפיים שנה
  • כמה רחוק ללכת בעזרה לתלמיד?
  • טיפול נחוץ או טיפול יתר
  • בעימות בין הצוות החינוכי להורים - טובת הילד נשמרת?
  • טובת הילד
  • לתפקד בבית הספר עם הורה חולה
  • אבא נעלם. אנחנו נשארנו להתמודד
  • דו”ח ביקור בתערוכה
  • מחלוקת בטיפול
  • כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
  • כתיבה יוצרת
  • חינוך מיוחד
  • הפרעה דו קטבית
  • לגשר על פני אלפיים שנה
  • טובת הילד
  • יום בלי הפסקה
  • אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
  • ועדת השמה וערר
  • ניהול בית ספר
  • תצפיות בכיתות והערכת מורים
  • סגנות
  • מנהיגות חינוכית ופיתוח צוות
  • הורים וקהילה
  • עבודה מול פיקוח, רשות מקומית וגופי מטה
  • הפרוייקט הקווקזי
  • כשכבוד לערכי ההורים מתנגש עם זכויות הילד
  • יום בלי הפסקה
  • משוב הרסני
  • עם חברים לא מדברים בעקרונות
  • אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
  • המאבק להבטחת איכות ההוראה
  • פני בית הספר כפני החברה
  • לפטר או לוותר
  • שעות פרטניות
  • לתמרן בין קדימויות
  • הריבוי הוא הקסם האמיתי‍‍
  • רכזת חברתית
  • התנגדות מורה במהלך הדרכה
  • המילה האחרונה
  • עד הקצה
  • פיקוח על בית ספר
  • מילה של כבוד
  • מי משתיהן - צילי או גילי
  • רכזת חברתית
  • עד כמה להגן על מורה?
  • המורה הוותיק בוריס
  • יחסי מפקחים - מנהלים
  • יחסי מפקחים - מורים
  • רשויות רווחה, משטרה ותקשורת
  • רשות מקומית, קהילה והורים
  • המגזר הערבי
  • הורים, קהילה ומסורת
  • עבודת צוות ותרבות ארגונית
  • הובלת תהליכי שינוי
  • מילה של כבוד
  • גני ילדים
  • טיפול, הוראה וחינוך בגן
  • הורים וקהילה
  • סגל הגן
  • לא מצליחה לקבל סיוע
  • בעיות תקשורת בניהול צוות גן
  • מי משתיהן - צילי או גילי
  • צור קשר
  • דרכי הגעה
  • מפת המכללה
  • biddings
  • אודות מכרזים
  • מכרזים לשנת תשפ"ב
  • הודעות וועדת מכרזים
  • השכרת כיתות
  • הבלוג של סמינר הקיבוצים
  • חשיבה פורצת דרך
  • פרחי ההוראה שמקימים חדרי בריחה בבתי הספר
  • הוראה פרטנית בחינוך העכשווי
  • ליצנים חינוכיים בבתי הספר
  • טובעים במסכים - על "הפרעת מחסור בטבע" בחסות הטכנולוגיה
  • על שאלת הקשר בין טכנולוגיה ואומנות במופע יוצא דופן
  • חשיבה יזמית היא חלק בלתי נפרד מהמיומנויות הדרושות לתלמיד במאה ה-21
  • כיצד התקשורת מעצבת את דעתנו
  • אתיקה וחינוך
  • סיפור יציאת מצרים והפספוס הגדול של מערכת החינוך
  • לא רק פרידה קאלו - להחזיר את הנשים להיסטוריה של האמנות
  • דרוש לנו דיבור מאתגר
  • העשייה החברתית כמעשה חינוכי
  • זרקור אישי
  • עולם האמנות והתמודדות עם אתגרי תקופת הקורונה
  • חזרה לגן בתקופת הקורונה
  • דנה צרפתי - ראש המחלקה לעיצוב; דורון אוריין - מרכז הלימודים המעשיים, קשרי חוץ וכנסים.
  • כיצד השפיעה הקורונה על החוויה הסטודנטיאלית
  • למידה מרחוק בימי הקורונה – משהו חדש מתחיל עכשיו
  • לימודי תקשורת בסמינר הקיבוצים – כך רואים אותם הסטודנטים והבוגרים
  • דברים שרואים מכאן
  • ימים פתוחים 2022 ושבוע שלם של טעימות
  • חרבות ברזל – מכללת סמינר הקיבוצים נרתמת, מתנדבת ועוטפת
  • מן החדשות
  • טור מסע לאתיופיה
  • תובנות מקורס אקדמי למטיילים בהודו
  • מכללת סמינר הקיבוצים חוגגת 80 להיווסדה
  • מה עושים עם המכשיר הזה לעזאזל?
  • ללמד טוב יותר בזכות חקר המוח
  • חינוך נכון, הוא בבת עיננו - אך אין לו מקום בבית ספרנו
  • פודקאסטים
  • עולים כיתה
  • קליידוסקופ
  • החוג להיסטוריה
  • תקנון ותנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • תוכניות לימוד
  • תואר ראשון
  • הפקולטה לחינוך
  • חינוך לבית הספר היסודי
  • תנאי קבלה
  • מערכת שעות לדוגמה
  • רום - תוכנית המצוינים
  • מרצים
  • חינוך מיוחד
  • לימודי חינוך מיוחד לתואר ראשון
  • אשכול כבדי שמיעה וחרשים (כו"ח)
  • מערכת שעות לדוגמה
  • התנסות מעשית והדרכה פדגוגית
  • תקצירי קורסים
  • תנאי קבלה
  • מרצים
  • אירועים והעשרה
  • מרכזי למידה
  • סטודנטים משתפים
  • אירועים וכנסים
  • נתיבי חינוך
  • רום - תוכנית המצוינים
  • חינוך בלתי פורמלי
  • רום - תוכנית המצוינים
  • מרצים
  • תכנית הכשרת מנהלים לבתי ספר
  • מבעד למַרְאֶה, מבעד למַרְאָה
  • תוכנית לעובדי הוראה בבתי הספר ובגנים
  • אודות התוכנית
  • הפקולטה למדעים
  • חינוך גופני ותנועה
  • אודות התכנית
  • תכנית הלימודים
  • מגמת תנועה לגיל הרך
  • מגמת טיפוח יציבה ותנועה
  • מגמת פעילות גופנית לאוכלוסיות עם צרכים ייחודיים
  • משאבים ומתקנים
  • בוגרי התוכנית
  • הזמנת ציוד חינוך גופני ותנועה
  • מרצים
  • תנאי קבלה
  • רום - תוכנית המצוינים
  • ביולוגיה על יסודי
  • תואר ראשון בביולוגיה
  • לימודי סיוע הומניטרי
  • נתיב החינוך לקיימות
  • מערכת שעות לדוגמה - נתיב קיימות
  • נתיב החינוך הדמוקרטי-סביבתי
  • חלוצים – תכנית ייעודית לציבור הערבי
  • סגל המחלקה
  • מרצים
  • תנאי קבלה
  • אירועים והעשרה
  • קמפוס ירוק
  • תמונות מהשטח
  • נתיבי חינוך
  • רום - תוכנית המצוינים
  • מתמטיקה על יסודי
  • תואר ראשון במתמטיקה על יסודי
  • תנאי קבלה
  • נתיבי חינוך
  • רום - תוכנית המצויינים
  • מרחיבים אופקים – ביולוגיה | מתמטיקה
  • מרחיבים אופקים
  • החוג למדעים
  • אודות התכנית
  • קורסים לדוגמא
  • החוג למתמטיקה
  • אודות התוכנית
  • מרצים
  • מחשבים ומערכות מידע במסלול העל יסודי ( ט' – י"ב) התמחות סייבר
  • מחשבים ומערכות מידע במסלול העל יסודי ( ט' – י"ב) התמחות בסייבר
  • הפקולטה למדעי הרוח והחברה
  • אנגלית
  • אודות התכנית
  • תכנית הלימודים
  • מרצים ודוגמאות לקורסים
  • השתלבות מקצועית בעתיד
  • מערכת שעות לדוגמה - שנה א'
  • Undergraduate Studies in English Program
  • תנאי קבלה
  • נתיבי חינוך
  • רום - תוכנית המצוינים
  • מדעי הרוח על יסודי
  • אודות התוכנית
  • תנאי קבלה
  • חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
  • אירועי הפקולטה
  • רום - תוכנית המצוינים
  • החוג להיסטוריה
  • אודות החוג
  • תוכנית הלימודים בחוג
  • תקצירי קורסים
  • מרצות ומרצים
  • קהילת לימודי אמריקות
  • אירועים והעשרה
  • היסטוריה בשכונה 2018
  • טראמפ וטראמפיזם שנה אחרי
  • החוג לספרות
  • אודות התכנית
  • תקצירי הקורסים
  • מרצים
  • תכנית הלימודים
  • ניוזלטר של הפקולטה למדעי הרוח והחברה
  • מקרא ותרבות ישראל
  • אודות התכנית
  • תכנית לימודים
  • התמחות יסודי וחינוך מיוחד
  • התמחות על יסודי: חינוך דמוקרטי
  • מרצים
  • הפודקאסט של החוג
  • רום - תוכנית הכשרה להוראה לסטודנטים מצטיינים
  • אודות התוכנית ומידע למועמדים
  • מבנה הלימודים
  • איך מתקבלים לתוכנית?
  • שאלות ותשובות נפוצות
  • מה מקבלים?
  • רום בינלאומי
  • רום בין מכללתי
  • מעורבות חברתית ברום
  • טבלת מלגות
  • רום שרוך אפור
  • About
  • צוות התוכנית
  • הפקולטה לאמנויות
  • אומנות
  • אודות התכנית
  • תכנית הלימודים
  • מערכת שעות לדוגמה
  • כתבו עלינו
  • תערוכת בוגרים/ות 2015
  • סגל ההוראה
  • קבצים, טפסים ומידע שימושי
  • תשלומים – המחלקה לאמנות
  • חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
  • תנאי קבלה
  • רג"ב - תכנית המצוינים
  • גלריה לאמנות - אחד העם 9
  • מחול
  • אודות התוכנית
  • קבצים, טפסים ומידע שימושי
  • חיפוש קורסים, מערכות שעות וילקוט השעות
  • מרצים
  • תנאי קבלה
  • רום - תוכנית למצטיינים
  • עיצוב
  • אודות התכנית
  • תכניות הלימוד
  • עיצוב תקשורת חזותית
  • עיצוב מוצר
  • אשכולות התמחות
  • מערכת שעות לדוגמה
  • תקצירי קורסים
  • מרצים
  • כתבו עלינו
  • הדור הבא | תערוכת בוגרים של המחלקה לעיצוב במכללת סמינר הקיבוצים – מגזין עיצוב, מעריב
  • החיים היפים
  • הדור הבא
  • עיצוב משחקים, משחוק וסביבות דיגיטליות
  • עיצוב במה - התמחות
  • מרצים בעיצוב במה
  • בוגרי עיצוב במה
  • תנאי הקבלה
  • תיק העבודות שלי
  • רג"ב - תכנית המצוינים
  • גלריה לאמנות - אחד העם 9
  • תקשורת וקולנוע
  • אודות התוכנית
  • תוכנית הלימודים
  • השלמה לתואר ראשון – לבעלי מקצועות הקולנוע
  • מרצים
  • מערכת שעות לדוגמה
  • עיצוב במה ועיצוב מסך
  • תנאי קבלה
  • רום - תוכנית למצטיינים
  • אמנויות התיאטרון
  • אודות התכנית
  • מסלול מחזאות
  • בוגרי עיצוב במה
  • ערן עצמון
  • שני טור
  • אדם קלר
  • זאב לוי
  • רות מילר
  • רועי ואטורי
  • רג"ב - תכנית המצוינים
  • תכניות ייחודיות להסבת אקדמאים
  • נתיבי חינוך
  • נתיב חינוך והוראה במרחב הרפואי
  • נתיב יסודות בחינוך: רוח גוף ונפש
  • נתיב פיתוח למידה וניהול הדרכה
  • נתיב אמנות במרחב הקהילתי-חברתי
  • נתיב החממה ליזמות חינוכית-חברתית
  • תואר שני
  • הפקולטה לחינוך
  • טכנולוגיה בחינוך
  • אודות התכנית
  • תוכנית הלימודים
  • מסלול תיזה מחקרית
  • מרצים
  • תנאי הקבלה
  • ניהול וארגון מערכות חינוך
  • אודות התוכנית
  • מגמת הובלת תהליכי שינוי מקומיים
  • מגמת מנהיגות חינוכית מחוללת שינוי - בגיל הרך
  • תקצירי עבודות/פרויקטי גמר נבחרים
  • מרצים
  • תכנית הלימודים
  • סמינריונים, פרויקט גמר וסדנת פרויקט גמר
  • סטודנטים מספרים
  • אירועים
  • תנאי הקבלה
  • הערכה בחינוך
  • אודות התוכנית
  • מבנה ופריסת תוכנית הלימודים
  • מרצים
  • אירועים והעשרה
  • ימי למידה
  • סיורים לימודיים ולימודי העשרה
  • בוגרים מספרים
  • תנאי קבלה
  • מוסמך בהוראה M.Teach
  • אודות התכנית
  • תכנית הלימודים
  • מרצים
  • תנאי קבלה
  • הפקולטה למדעים
  • חינוך סביבתי
  • אודות התוכנית
  • מרצים
  • תכנית הלימודים
  • .M.Ed חינוך סביבתי עם תזה
  • בוגרים מספרים - חינוך סביבתי
  • סמינר בעולם – משלחת לניו יורק
  • תנאי קבלה
  • תקצירי הקורסים
  • תחום מדעי הסביבה
  • אוריינות מדעית סביבתית
  • ליבה ומתודולוגיה
  • סמינריונים ועבודת גמר
  • תחום חינוך-קהילה-חברה
  • חינוך מתמטי
  • אודות התכנית
  • תקצירי קורסים על פי חטיבות
  • חטיבה א' - קורסים במתמטיקה
  • חטיבה ב' - קורסים בחינוך מתמטי
  • חטיבה ג' - קורסים במתודולוגיה וסמינריונים
  • אשכול "גן חושב"
  • מרצים
  • תכנית הלימודים
  • בוגרים מספרים
  • תנאי הקבלה
  • חינוך לפעילות גופנית ולבריאות
  • אודות התכנית
  • תקצירי קורסים
  • מרצים
  • תכנית הלימודים
  • תנאי קבלה
  • מוסמך בהוראת מתמטיקה M.Teach
  • אודות התכנית
  • מערכת שעות שנתיות
  • תנאי קבלה
  • הפקולטה למדעי הרוח-והחברה
  • מדעי הרוח בגישה רב-תחומית
  • אודות התחום ומידע למועמדים
  • תוכנית הלימודים
  • התמחות בלימודי תרבות ישראל
  • למה מדעי הרוח?
  • תקצירי תשפ"ה
  • תקצירי שנים קודמות
  • פרויקט הגמר – במסלול עם תזה ובמסלול ללא תזה
  • מרצים ומרצות
  • קהל היעד ותנאי הקבלה
  • טיפול באמצעות אמנויות
  • אודות התוכנית
  • מבנה תוכנית הלימודים
  • תוכנית ביבליותרפיה
  • תוכנית תנועה
  • תוכנית פסיכודרמה
  • תוכנית אמנות חזותית
  • מערכת שעות לדוגמה
  • תנאי קבלה
  • אירועים
  • טיפול באמצעות אמנויות - מסורות מתחדשות
  • טיפול באמצעות אמנויות - הטיפול באמנות: מבט ופרשנות בחברה רב תרבותית
  • כתב העת "בין המילים"
  • הפקולטה לאמנויות
  • אוריינות חזותית
  • אודות התכנית
  • תכנית לימודים ומערכת שעות
  • הרחבה בקולנוע
  • הרחבה בעיצוב לשרות החינוך
  • הרחבה בתיאטרון
  • הרחבה במחול
  • תקצירי קורסים על פי חטיבות
  • חטיבה א' - לימודים כלליים בחינוך ובפיתוח הוראה/למידה
  • תקצירי קורסים - חטיבה ב' - היבטים תיאורטיים ומתודולוגיים באוריינות החזותית
  • תקצירי קורסים חטיבה ג' - לימודי חקר ויצירה באוריינות חזותית
  • מרצים
  • פרויקט גמר וסמינר חוגי
  • במסלול המחקרי עם תזה
  • תכנית הלימודים
  • תכנית הלימודים לפי שנים
  • קורסי חובה וקורסי בחירה
  • מערכת שעות
  • סטודנטים מספרים
  • תנאי קבלה
  • אירועים
  • אירועים קודמים
  • מגדר ואוריינות חזותית
  • אמנות.חברה.אקטיביזם - סמינריון חוגי
  • סדרת מפגשים שנתית - אומנות ומגדר בישראל
  • בפרדס
  • כנס בינלאומי "קהילות והממד החזותי"
  • מבט ביקורתי על הצילום - סמינר חוגי
  • חזונה ומורשתה של דליה בן-אליעזר ז"ל - יום עיון ללימוד פועלה ולשימור זכרה
  • סמינר חוגי -על המחוות - מחול קהילתי בפעולה
  • אירוע חגיגי לרגל קבלת אישור מהמל"ג
  • סמינר חוגי 2 תשע"ד - אדריכלות ועיצוב למצבי למידה ולסביבות חינוך
  • צבעי הקשת החברתית תשע"ג
  • יום עיון במוזיאון ישראל
  • מורה-אמן-אוצר
  • גלריה לאמנות "אחד העם 9"
  • הסבה להוראה
  • הפקולטה לחינוך
  • חינוך לגיל הרך
  • אודות התוכנית
  • התפתחות הילד - חינוך יצירתי
  • התפתחות הילד - חינוך מיוחד
  • אירועים והעשרה
  • שינוי באמצע החיים
  • תנאי קבלה
  • השלמת תואר למורים בפועל
  • השלמת תואר ראשון למורים בפועל - מורה מוסמך בכיר
  • חינוך לבית הספר היסודי
  • אודות התוכנית
  • תכנית הלימודים
  • התמחות תרבות ישראל
  • התמחות ספרות
  • התמחות מתמטיקה
  • התמחות מדעים
  • תנאי קבלה
  • חינוך מיוחד רב גילי
  • הסבת אקדמאים חינוך מיוחד (גילאי 6-21)
  • תנאי קבלה
  • הכשרת מורים לטכנולוגיה
  • הכשרת מורים לטכנולוגיה
  • מוסמך בהוראה M.Teach
  • הפקולטה למדעים
  • ביולוגיה
  • הסבת אקדמאים - ביולוגיה לבית הספר העל יסודי
  • תנאי קבלה
  • החוג למתמטיקה
  • הסבת אקדמאים בהוראת מתמטיקה על יסודי
  • תנאי קבלה
  • חינוך גופני
  • הסבת אקדמאים לחינוך גופני ותנועה (א'-י"ב')
  • תנאי קבלה
  • הצעה לתוכנית הסבת אקדמאיים ייחודית
  • הצעה לתוכנית הסבת אקדמאיים ייחודית
  • הפקולטה למדעי הרוח-והחברה
  • אזרחות
  • תנאי קבלה
  • הסבת אקדמאים לאזרחות
  • אנגלית
  • הסבת אקדמאים לשולטים היטב בשפה האנגלית
  • הסבת אקדמאים התמחות אנגלית
  • תנאי קבלה
  • החוג להיסטוריה
  • הסבת אקדמאים היסטוריה
  • תנאי קבלה
  • החוג למקרא ותרבות ישראל
  • הסבת אקדמאים התמחות מקרא
  • תנאי קבלה
  • החוג לספרות
  • הסבת אקדמאים התמחות ספרות
  • תנאי קבלה
  • הפקולטה לאמנויות
  • עיצוב
  • הסבת אקדמאים אמנויות העיצוב
  • תנאי קבלה
  • אומנות
  • הסבת אקדמאים - אמנות
  • תנאי קבלה
  • מחול
  • תיאטרון
  • השלמת תואר לשחקנים יוצרים
  • תקשורת וקולנוע
  • הסבת אקדמאים תקשורת וקולנוע
  • תנאי קבלה
  • תוכניות ייחודיות להסבת אקדמאים
  • הסבת אקדמאים רשותית
  • אודות התוכנית
  • מרצים
  • הזדמנות חדשה
  • אודות התכנית
  • רחוק קרוב
  • אודות התכנית
  • הרחבת הסמכה
  • אודות התוכנית
  • תוכנית COMPLETEACH
  • אודות התוכנית
  • חינוך יער
  • אודות התכנית
  • לימודי תעודה
  • הורות והגיל הרך
  • מחנכות - מטפלות לגיל הרך
  • הכשרת מנחי קבוצות וסדנאות הורים
  • הנחיית הורים לדוברי רוסית
  • הדרכת הורים פרטנית
  • הדרכת הורים פרטנית למטפלים
  • ניהול והדרכה לגיל הרך
  • הכשרת מדריכי מונטסורי
  • הכשרת תומכות חינוך בחינוך המיוחד
  • הכשרת תומכות חינוך בגני ילדים
  • מקצועות הטיפול
  • פסיכותרפיה וייעוץ אקזיסטנציאליסטי
  • אודות התחום ומידע למועמדים
  • הגישה האקזיסטנציאליסטית
  • תוכנית הלימודים
  • בוגרים מטפלים
  • סגל המרצים והמדריכים
  • גינון טיפולי
  • גינון טיפולי
  • טיפול דיאדי מבוסס אמנות
  • טיפול במשחק בחול
  • השלמות בפסיכולוגיה
  • השלמות בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
  • קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
  • תאריכי מבחנים
  • הנחיות הרשמה ותשלום שכר לימוד
  • קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר סמסטר א'
  • קורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר סמסטר ב'
  • סמסטר קיץ
  • תקצירי קורסים
  • פסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית
  • קרל יונג וממשיכי דרכו
  • בוגרים כותבים
  • התפיסה היונגיאנית
  • סגל מרצים ומדריכים
  • מדריכים מוכרים ע"י האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה
  • החברה היונגיאנית הישראלית החדשה
  • תכנית הלימודים
  • אירועים, פעילות וחדשות
  • קפקא - נביא מודרני?!
  • טיפול באמצעות שטח
  • קורס התאמה למטפלים
  • Multi NLP לימודים לתעודת NLP Practitioner
  • פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית (CBT)
  • הנחיית קבוצות
  • הנחיה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
  • הנחיה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
  • סדנאות מקצועיות - הנחיה לפרט ולקהילה בגיל השלישי
  • בוגרי התכנית מספרים
  • תקשורת מקדמת
  • הנחיית קבוצות
  • אימון (Coaching) בשילוב מיינדפולנס
  • הכשרת מאמנים לדוברי רוסית
  • התפתחות מקצועית
  • קורס מעשי להקמת עסק
  • תומך קבלת החלטות בשכר
  • הבעה באמצעות הקלדה בשיטת יעל כהן
  • ניהול מערכות חינוך בלתי פורמאליות
  • קורס הכשרת יועצי קריירה
  • קורס התאמה למטפלים
  • קידום עובדי הוראה
  • מורי שנה א' וחונכים
  • הוראה במגמות לבגרות בחינוך גופני
  • בית הספר לניתוח התנהגות
  • סגל בית הספר לניתוח התנהגות
  • סדנאות מקצועיות בניתוח התנהגות
  • הוראה מותאמת בשפה ובמתמטיקה
  • הוראה מותאמת באנגלית
  • מבשלים חינוך- הבישול ככלי חינוכי רגשי
  • יישומי בינה מלאכותית בהוראה - קורס למתחילים
  • בינה מלאכותית בהוראה - קורס למתקדמים
  • תרבות, אמנות וספורט
  • מעגלי אמנות ויצירה
  • הדרכת אמנות ומעגלי יצירה
  • הדרכת אמנות ומעגלי יצירה
  • לימודי משחק
  • הדרכת מחול
  • הוראה במגמות לבגרות בחינוך גופני
  • הרשמה וקבלה ללימודים
  • הרשמה באמצעות האתר
  • הרשמה לתואר ראשון
  • הרשמה לתואר שני
  • הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה
  • הרשמה למשחק ומכינה למשחק
  • הרשמה ללימודי תעודה והכשרת מטפלים
  • הרשמה לקורסים בפסיכולוגיה ובשיטות מחקר
  • הרשמה לקורסי מורה מתחיל שנה א' – תשפ"ה
  • הרשמה לסדנאות הסטאז'
  • הרשמה לתואר ראשון ביום הפתוח
  • הרשמה לתואר שני ביום הפתוח
  • הרשמה להכשרת אקדמאים להוראה ביום הפתוח
  • הרשמה לתואר ראשון במפגש חשיפה
  • הרשמה לתואר שני ואמטיץ' במפגש חשיפה
  • הרשמה לתואר ראשון, שני ואמטיץ' במפגש חשיפה
  • מידע כללי למועמד
  • תשתית אקדמית ומערך מסייע
  • היחידה ללשון עברית
  • אנגלית למטרות אקדמיות
  • מבחן אמיר"ם
  • לוח שנה אקדמי
  • לוח שנה ללימודים מתקדמים
  • קבלה וחישוב ציונים
  • תנאי הקבלה לתואר ראשון
  • תעודת בגרות
  • ועדת קבלה/ראיון אישי
  • הכנה לפסיכומטרי
  • תנאי קבלה להסבת אקדמאים להוראה
  • סדרי הרשמה
  • תואר ראשון
  • למה ללמוד תואר ראשון במכללת סמינר הקיבוצים?
  • תואר שני
  • סדרי הרשמה לתכניות תואר שני.M.Ed
  • סדרי הרשמה לתואר שני מוסמך בהוראה M.Teach
  • סדרי הרשמה לתואר שני לטיפול באמצעות אמנויות
  • סדרי הרשמה לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
  • סדרי הרשמה לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך
  • למה ללמוד תואר שני במכללת סמינר הקיבוצים?
  • הכשרת אקדמאים להוראה
  • למה ללמוד הסבת אקדמאים במכללת סמינר הקיבוצים?
  • סדרי הרשמה ללימודי תעודה
  • למה ללמוד לימודי תעודה במכללת סמינר הקיבוצים?
  • צעדי המשך למתקבלים ללימודים
  • test
  • יחידות ומכונים
  • בינלאומיות
  • משלחות 2025
  • הרשות למחקר ולהערכה
  • אודות הרשות למחקר ולהערכה
  • צוות רשות המחקר
  • מחקרי רשות המחקר
  • מחקרי הערכה של הפעילות במכללה
  • מחקרים בתחום החינוך וההוראה
  • עלון רשות המחקר
  • הערכת איכות
  • מידע ומשאבים לתלמידי מחקר (תזה)
  • ועדת אתיקה לאישור מחקרי סטודנטים
  • ועדת אתיקה לאישור מחקרי סטודנטים - הנחיות
  • כנס מחקרי מרצים "מחקר-מעשה"
  • כנס תשפ"ה
  • כנס תשפ"א
  • כנס תש"ף
  • כנס תשע"ט
  • כנס תשע"ח
  • כנס תשע"ז
  • כנס תשע"ו
  • כנס תשע"ה
  • כנס תשע"ד
  • כנס תשע"ג
  • האגף למשאבי למידה
  • ספריות המכללה
  • המרכז לחדשנות והיחידה לפדגוגיה דיגיטלית
  • מרכז הסימולציה
  • היחידה לכניסה להוראה
  • היחידה לקידום הוראה
  • דיקנט הסטודנטים
  • מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
  • מרכז מהו"ת-חזון - ייעוד-מטרות
  • התאמות
  • טבלת התאמות
  • נוהל הגשת איבחונים
  • אופן הפעולה של המרכז
  • קורסים יחודיים וסדנאות
  • לשון מהו"ת א'
  • לשון מהו"ת ב''
  • אסטרטגיות חונכות ולמידה
  • קורס לקויות למידה בראי האומנות
  • מהו"ת - קישורים והעשרה
  • פעולות נוספות של המרכז
  • מחקרים שנערכו במרכז
  • הבדלים ביכולת שיפוט ואמדן זמן בין סטודנטים ואקדמאים עם וללא הפרעות בלמידה (2014) - ד"ר בטי שרייבר
  • השפעת תכנית התערבות בתחום ארגון וניהול זמן, בקרב סטודנטים עם לקויות למידה והפרעות קשב
  • השפעת השימוש של סטודנטים עם לקויות בקריאה, בתכנת הקראה במהלך קורס אנגלית אקדמית, על יכולת שטף הקריאה שלהם
  • הצוות שלנו
  • כתבו עלינו
  • מידע אודות ליקויי למידה
  • "התאמות" הן לא "הקלות"
  • חוק לקויות למידה - מרץ 2008
  • ראיון בערוץ 10 אודות הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים
  • תמרורים ומשמעותם
  • מרכז החוסן
  • גיוון והוגנות
  • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
  • אודות המכון הישראלי לחינוך
  • פיתוח והוראה
  • מחקר
  • חינוך היסטורי: זירות וזיקות
  • אירועים
  • ניירות עמדה וטורי דעה
  • שותפים
  • צוות המכון
  • היחידה למעורבות חברתית
  • אודות היחידה למעורבות חברתית
  • מאמרים חברתיים
  • תקווה ישראלית
  • המרכז לחדשנות והיחידה לפדגוגיה דיגיטלית
  • הכשרה וליווי
  • שיתופי פעולה ופיתוח
  • צוות המרכז לחדשנות
  • היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
  • צור קשר
  • מרחבי הלמידה במרכז החדשנות
  • מרכז עריכה דיגיטאלית
  • מרכז וידיאו וקולנוע
  • מרכז המוזיקה
  • מעבדת למידה
  • סדנת עיצוב ומייקרס
  • פעילויות ושיעורים
  • המשחק הלימודי
  • משאבי הוראה-למידה
  • היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
  • אודות היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
  • אודות צוות היועצות
  • ליווי אישי וליווי צוותים
  • ליווי אישי
  • ליווי מותאם לצוותים
  • קורסים מקוונים
  • טיפים להוראה היברידית
  • ייצוג המידע בקורס
  • עיצוב הקורס
  • אינטראקציה בין לומדים
  • היחידה לקידום ההוראה
  • אודות היחידה לקידום ההוראה
  • סטאז' - היחידה לכניסה להוראה
  • אודות הל"ל
  • סגל היחידה
  • מורים מאמנים
  • התמחות בהוראה (סטאז')
  • מסגרות מאושרות להתמחות להוראה/לגן
  • מידע כללי
  • נוהל קבלת רישיון הוראה
  • תפקידי המנהל והמפקחת על הגנים
  • שלבי התמחות
  • תחרויות סיפורים, כרזות וסרטונים למתמחים
  • שנת העבודה הראשונה לאחר שנת ההתמחות
  • קורסים מורה מתחיל, שנה א' תשפ"ה
  • הכשרת חונכים ומלווים למתמחים ומורים חדשים
  • המרכז להורות ומשפחה
  • אודות התחום ומידע למועמדים
  • קבוצות בקהילה
  • תשלום לקבוצות בקהילה
  • המרכז להורות ומשפחה
  • סדרי הרשמה
  • הרשמה אונליין
  • מרכז "מאיה"-למעבר בין תרבותי
  • מועדון מנחים
  • הרשמה ותשלום למועדון מנחים
  • פרסומים ומאמרים
  • יחסי אחים
  • הורים לילדים עם צרכים מיוחדים
  • כתבו עלינו
  • הורים ומערכת החינוך
  • חופשות וחגים
  • אלי זוהר ניב - התמודדויות הורים עם דאגות בחופש הגדול
  • הורים במצבי משבר ושינוי עמוד מאמר
  • הורים לילדים בגיל הרך
  • אלי זוהר ניב - התנסויות בדברים חדשים
  • הורים לילדים מתבגרים
  • אלי זוהר ניב - התמודדויות הורים עם דאגות בחופש הגדול
  • הורים והורות
  • קבצים, טפסים ומידע שימושי
  • מרכז הסימולציה
  • אודות
  • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
  • אודות
  • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
  • פעילויות המרכז
  • ליווי מרצים בהטמעת פדגוגיה מתבוננת
  • קורסים משלבי התבוננות
  • שעות שקט
  • השתלמויות לצוותי חינוך
  • מאמרים
  • סדנאות התבוננות
  • קבוצת המחקר והפעולה
  • צוות המרכז
  • המכון לחינוך מתקדם
  • מנהל משאבי אנוש
  • סגל
  • סגל
  • מנהל משאבי אנוש
  • מידע למרצה
  • מכרזים לבעלי תפקידים
  • מידע שימושי לסגל
  • ביטוח פנסיוני
  • ביטוח רפואי
  • דרושים
  • פורטל פנים ארגוני
  • טפסים
  • טכנולוגיות ומערכות מידע - פניה למרכז התמיכה
  • יחידת הגרפיקה - טופס הזמנת עבודות גרפיות
  • שיווק - טופס עדכון אתר המכללה
  • אחזקה - הודעה למחלקת אחזקה
  • מנהל טכנולוגיות ומערכות מידע - השאלת ציוד
  • מרכז התמיכה של מנהל טכנולוגיות ומערכות מידע
  • רכש - טופס הזמנת הסעה ואישור יציאה
  • דפדפן אקספלורר לא נתמך
  • רישום לימי גיבוש מכללתי
  • מנהל אקדמי - טופס לוח אירועים מכללתי
  • משאבי אנוש - הפקת כרטיס מרצה, עובד, גימלאי
  • משאבי אנוש - טופס לפתיחת משתמש מחשב לעובד חדש
  • משרות באקדמיה
  • רווחת סגל
  • הלוואות
  • סגל אקדמי
  • אלפון סגל אקדמי
  • אלפון סגל
  • שיווק והרשמה
  • איריס קריא
  • רונית טרבלסי
  • שלי רדיאנו
  • אנה אוסטרובסקי
  • מרכז ייעוץ ורישום
  • מתאמת שיווק
  • מרכזיה
  • מזכירות
  • תמיכה ומערכות מידע
  • תמיכה ומערכות מידע
  • מנהל לומדים
  • מזכירות
  • היחידה לכניסה להוראה
  • מזכירות היחידה
  • ד"ר ניסים אבישר
  • ד"ר ניסים אבישר
  • ד"ר אורית צייכנר
  • ד"ר אורית צייכנר
  • כספים
  • שכר לימוד
  • דיקנית הסטודנטים
  • רכזת נגישות ופרויקטים
  • רכזת הדיקנית
  • מהו"ת - מרכז לסטודנטים ליקויי למידה
  • מזכירות מהו"ת
  • מנהל אקדמי
  • מזכירות אקדמית
  • מערך חדרים ובחינות
  • מערך חדרים ובחינות
  • מעורבות חברתית
  • מעורבות חברתית
  • הפקות דפוס
  • הפקות דפוס
  • הנהלה
  • הנהלה
  • פקולטה לחינוך
  • מזכירות הסגל
  • ראש מנהל
  • פקולטה למדעים
  • מזכירות הפקולטה
  • פקולטה למדע הרוח והחברה
  • ראש מנהל
  • מזכירות סגל וסטודנטים
  • בי"ס ללימודים מתקדמים
  • מזכירות לימודים מתקדמים
  • מזכירות הוראה
  • פיתוח מנהלים
  • מזכירות המרכז
  • משאבי אנוש
  • מזכירות משאבי אנוש
  • אחזקה ותפעול
  • מזכירת המחלקה
  • רכש
  • מזכירות
  • המכון לחינוך מתקדם
  • המכון לחינוך מתקדם
  • סטודנטים
  • מרכז הדרכה לסטודנטים
  • סטודנטים
  • הפקות דפוס
  • מאגר סילבוסים
  • מכללון סמינר הקיבוצים
  • סטודנטים - טפסים לשימוש
  • חינוך גופני - רישום לתעודת מדריך
  • חינוך גופני - טופס רישום למגמות
  • מוודל שנים קודמות
  • מנהל אקדמי - מערכת שעות ושיבוצים
  • בקשה לשינוי מערכת בפקולטה לאמנויות
  • בקשה לשינוי מערכת
  • דיקנט הסטודנטים
  • על דיקנט הסטודנטים
  • מלגות לסטודנטים
  • הלוואה מותנית ומלגת מפעל הפיס
  • מערך מסייע
  • מלגות לחיילים משוחררים
  • מלגות עידוד מעורבות סטודנטים
  • מלגות לסטודנטים עולים
  • פל"ח - מלגה ליוצאי אתיופיה
  • מלגות למורים בפועל
  • דיקנט - טפסים
  • פלח - הכשרת מורים יוצאי אתיופיה
  • מען באקדמיה
  • רגע של מילה
  • נגישות
  • סיוע אקדמי
  • סיוע באוריינות אקדמית ובמחקר כמותי
  • טופס רישום לתגבור באוריינות אקדמית
  • מרתון לשון בכתב
  • סיוע רגשי
  • סיוע לסטודנטים בשירות מילואים
  • הדרכת בטיחות
  • שירותים לסטודנט
  • מניעת הטרדה מינית
  • מתווה הקלות והתאמות "חרבות ברזל" - תשפ"ד
  • מתווה הקלות והתאמות "חרבות ברזל" - תשפ"ה
  • מנהל סטודנטים
  • אודות מנהל סטודנטים
  • נוהל חזרה ללימודים והרשמה לסטודנטים חוזרים
  • שירותי מנהל סטודנטים
  • טקס בוגרים- פקולטה לחינוך
  • טקס בוגרים - פקולטה לאמנות, מדעים ומדעי הרוח
  • טקס בוגרים- תואר שני
  • אישורים לבוגרים/תלמידי עבר ותרגום
  • מידע שימושי וטפסים
  • מבחן אמיר"ם / אמירנט
  • אודות מנהל סטודנטים ביה"ס ללימודי תעודה
  • שירותי מנהל לומדים ביה"ס ללימודי תעודה
  • טיפול ארכיוני לבוגרי תוכניות לימודי תעודה
  • מדור שכר לימוד
  • תואר ראשון
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ה
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ד
  • נוהל הפסקת לימודים
  • תואר שני
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ה
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ד
  • נוהל הפסקת לימודים
  • הסבת אקדמאים
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ה
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ד
  • נוהל הפסקת לימודים
  • משחק
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ה - לימודי משחק
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ד
  • נוהל הפסקת לימודים
  • מכינות
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ה
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ד
  • נוהל הפסקת לימודים
  • לימודי תעודה
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ו
  • תשלום שכר לימוד תשפ"ה
  • נוהל הפסקת לימודים תשפ"ו
  • נוהל הפסקת לימודים תשפ"ה
  • הסדרי תשלום שכר לימוד
  • XML Sitemap
  • قريباَ سينطلق الموقع الجديد باللغة العربيّة
  • מעבר לפורטל
  • Migrated Empty Contents
  • Articles List Item
  • HR Unit
  • Wanted Category
  • Wanted Root
  • test twb
פייסבוק אינסטגרם
צור קשר
  • 03-6902323
  • info.skb@smkb.ac.il
  • מכרזים
  • השכרת כיתות
  • דרכי הגעה
  • מפת המכללה
עלינו
  • אודות המכללה
  • פרסומי המכללה
  • דיקנט הסטודנטים
  • קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
  • חופש מידע
  • הצהרת נגישות
תוכניות הלימודים
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הסבה להוראה
  • לימודי תעודה
להרשמה
  • הרשמה באמצעות האתר
  • קבלה וחישוב ציונים
  • סדרי הרשמה
  • מדור שכר לימוד
  • מידע כללי למועמד
ספרייה
  • הספרייה לשרותך
  • מאגרי מידע וכלי עזר למחקר
  • שירות למרצה
יחידות ומכונים
  • בינלאומיות
  • הרשות למחקר ולהערכה
  • האגף למשאבי למידה
  • דיקנט הסטודנטים
  • מהו"ת - מרכז לליקויי למידה
  • מרכז החוסן
  • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
  • היחידה למעורבות חברתית
Dev By: TWB.co.il | 2025 © כל הזכויות שמורות לסמינר הקיבוצים