אבניים
הוראת מקצועות הקודש
- אחרי
- שבירת מיתוסים
- לגשר על פני אלפיים שנה
- הפרוייקט הקווקזי
- טובת הילד
- תעודה - התנגשות ציפיות
- כתיבה יוצרת
- החטא ועונשו
- התמודדות עם בעיות התנהגות
- עם חברים לא מדברים בעקרונות
- אליטיזם או אינטגרציה בחינוך הדתי
- מורה נבוך
- דו”ח ביקור בתערוכה
- פני בית הספר כפני החברה
- ללמד ולהרעיד את אמות הסיפים
- מבחירה לבכי-רע
- תרבות הדיון בכיתת מחוננים
- מחונן וקשה לו
- אני רק מורה מלווה
- האני המורי מול האני הפנימי
- ילדה לא אחראית
- האם זה קרה באמת? על סדר היום (המשוער) של מחברי התנ”ך
- תכנית א”י
- זה לצד זה חיים יחד
- חייבת להיות מושלמת
- התלמיד שלי חכם מדי
- לא מספיק טובה
- זה לא היה בכוונה
- תודעה פוליטית וחברתית
- הריבוי הוא הקסם האמיתי
- פרובוקציה או שאלה של ממש?
- שיעור תנ”ך - כפיה דתית
- לכאורה אין מה להפסיד
- בין ספר שופטים לבין מלחמת לבנון השניה
- סכנת החרם הוירטואלי-"שיימיניג" ברשת
- למה שלא תדלגי על הפרק?
- התלמידה שרוצה חיים אחרים
- עולים ויורדים בסולם יעקב
- האם נכון ללמד כתב רש”י?
- עד הקצה
- מתחת לכיסא
- גם כשמתעללים בי - אני רוצה להיות שייך
- זה היה חזק ממני
- אנחנו שונים, זה פשוט לא מתחבר
- איזו מין מורה אני
- מה שבחוץ ומה שבפנים
- מי הוא אלוהים?
- בשמחה ובטוב לבב
- מילה של כבוד
- תקשורת עם הורים
- משמעת וגבולות`
- משוב, הערכה וציונים
- מחוננים ומצטיינים
- זהות ועמדות חינוכיות וחברתיות
- דרכי הוראה
- רב תרבותיות, הטרוגניות ושונות
- הוראת מקצועות הקודש
- להיות המורה של הבן של החברה שלי
- ואני תפילתי לך ה’ - עת רצון?
הוראת מקצועות הקודש
-
ברור היה לי, בעודי מתכננת כיצד אלמד את ספר "דברים" בכיתתי, כי אצטרך להקדיש חלק מהשיעורים לחזרה/שינון/תרגול קריאת כתב רש"י. זה היה לי ברור כי הילדים אמנם מתחילים ללמוד את קריאת כתב רש"י כבר בכיתה ב' אך זוהי בהחלט מיומנות שדורשת חזרה ותרגול בכדי לשלוט בה היטב.
-
אני רוצה לספר לכם על כיתה ז'3."חשוב שתזכיר שהכיתה שלנו זו הכיתה שכולם שונאים ואף אחד לא רוצה ללמד בה!", הוא אמר לי.או קיי, אמרתי לו."למה זה ככה?" הוא שאל. רציתי להגיד לו שכשאני הייתי תלמיד, אז התגאינו בכל שהיינו הכיתה הכי מושמצת בבית ספר- ואולי אף בעולם כולו- בלאגן היה השם הנרדף שלנו....
-
-
אני מחנכת ומורה לתנ"ך ולתושב"ע בתיכון דתי לבנות בירושלים. בית הספר שבו אני מלמדת נחשב לפתוח, ואוכלוסיית התלמידות והמורים שבו מגוונת ומורכבת...
-
רינת הגיעה לבי"ס לאחר ארבע שנים שבהם למדה בתוכנית יוקרתית להכשרת מורים. לבושה בג'ינס ובטי-שרט דהויה, היא נראתה מושכת, מקרינה בריאות, מעין "ילדת טבע". עם שיער שחור, עור כהה וחיוך קורן וכובש, היא שפעה נעורים, אנרגיה והתלהבות.