נגישות

  • הצהרת נגישות
Powered by ngsoft מעבר לאתר חיצוני
  • דלג לתפריט ראשי
  • דלג לתוכן
  • דלג לפוטר
קישור לדף הבית לוגו דסקטופ קישור לדף הבית לוגו מובייל
מכללת סמינר הקיבוצים
  • כניסה למערכות מידע
    • מייל מכללתי
    • מוודל
      • תשפ"ב
      • תשפ"א
      • שנים קודמות
    • למידה סינכרונית
      • TEAMS
      • ZOOM
    • איפוס סיסמא
    • חיפוש קורסים
    • כניסה למערכת ניהול בחינות
    • מרכז תמיכה מחשוב ומערכות מידע
    • חילן נט
    • כניסה מרחוק למערכת המכללה
    • כלים אקדמים ממוחשבים
  • סגל
    • מנהלי
    • אקדמי
  • סטודנטים
  • צרו קשר
  • עברית
    • En
    • عر
    • עב
  • עלינו
    • אודות המכללה
    • פרסומי המכללה
    • קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
  • תכניות לימוד
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • הסבה להוראה
    • לימודי תעודה
    גישה מהירה לתכניות הלימוד
  • הרשמה וקבלה ללימודים
    • מידע כללי למועמד
    • קבלה וחישוב ציונים
    • סדרי הרשמה
    • הרשמה באמצעות האתר
  • יחידות ומכונים
    • המכון לחינוך מתקדם
    • הרשות למחקר ולהערכה
    • המרכז לחדשנות ועיצוב למידה
    • היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
    • היחידה לקידום ההוראה
    • סטאז' - היחידה לכניסה להוראה
    • היחידה למעורבות חברתית
    • דיקנט הסטודנטים
    • מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
    • המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה
    • החממה ליזמות חינוכית חברתית
    • המרכז ליזמות
    • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
    • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
  • ספרייה
    • הספרייה לשרותך
    • שירותי השאלה ותקנון הספרייה
    • מאגרי מידע וכלי עזר למחקר
    • שירות למרצה
  • כניסה למערכות מידע
    • מייל מכללתי
    • מוודל
      • תשפ"ב
      • תשפ"א
      • שנים קודמות
    • למידה סינכרונית
      • TEAMS
      • ZOOM
    • איפוס סיסמא
    • חיפוש קורסים
    • כניסה למערכת ניהול בחינות
    • מרכז תמיכה מחשוב ומערכות מידע
    • חילן נט
    • כניסה מרחוק למערכת המכללה
    • כלים אקדמים ממוחשבים
  • סגל
    • מנהלי
    • אקדמי
  • סטודנטים
  • EN
  • عر
עמוד הבית ספרייה שירותי השאלה ותקנון הספרייה מדיניות ההשאלה
ספרייה
מדיניות ההשאלה
  • הספרייה לשרותך
  • שירותי השאלה ותקנון הספרייה
  • מאגרי מידע וכלי עזר למחקר
  • שירות למרצה

תקנון הספרייה ומדיניות ההשאלה

תקנון זה הוא חלק מתקנון הלימודים של המכללה. יש להקפיד על שמירת הכללים המפורטים בו.

 שירותי הספרייה ניתנים אך ורק לסטודנטים ולסטודנטיות, ולחברי הסגל האקדמי והמנהלי של המכללה.

בכל מקרה של חריגה מכללי המכללה, בסמכות צוות הספרייה לבקש לכנס ועדת משמעת, על פי נוהלי המכללה, כדי לדון במקרה ולהפעיל סנקציה לפי הצורך.

 

התנהגות בספרייה

יש למלא אחר הוראות הספרנים ולהציג לפניהם תעודה מזהה על פי דרישתם. 

אין לאכול ולשתות בספרייה, למעט מים.

יש להשתיק טלפונים ניידים לפני הכניסה לספרייה.  

יש לשמור על השקט והניקיון.

 

השאלת ספרים

בתחילת שנת הלימודים יישלח לסטודנטים חדשים כרטיס סטודנט, אשר ישמש גם לקבלת שירותי ספרייה.

לסטודנטים ותיקים תישלח מדבקת תיקוף .

השאלת ספרים תתאפשר רק בהצגת כרטיס סטודנט בתוקף.

 

מספר הספרים שניתן לשאול

בספרייה המרכזית ניתן שאול עד 17 ספרים, מתוכם לא יותר מ-5 ספרי ילדים ו-2 ספרי קריאה (ספרות יפה).

בספריית אמנויות ניתן לשאול עד 17 ספרים.  

אין להעביר ספר לקורא אחר ללא רישום בהשאלה.

על הקורא להודיע למדור מנהל סטודנטים על שינויים בכתובתו ובמספר הטלפון ו/או הנייד שלו וכתובת הדוא"ל.

אין להוציא ספר מהספרייה ללא רישום ו/או ביקורת במדור ההשאלה.

בספרייה פועלת מערכת אלקטרונית למיגון ספרים.

לא ניתנים להשאלה: כתבי עת וספרים שמורים.

  

הארכת השאלה אוטומטית

בספרייה פועל שירות הארכת השאלה אוטומטית. המערכת הממוחשבת מאריכה את משך ההשאלה  של הספרים לזמן נוסף עד לתקופה מקסימאלית של ארבעה חודשים, למעט בשני מקרים:  

א. כאשר הספר הוזמן על ידי קוראים אחרים.

ב. כאשר תקופת ההארכה האוטומטית של הספר הסתיימה.

משהסתיימה תקופת ההארכה המקסימלית, המערכת לא תאריך שוב את זמן ההשאלה, ויהיה על הסטודנט להחזיר את הספרים לספרייה גם אם אינם מוזמנים על ידי אחר.

מערכת הספרייה שולחת תזכורת לקוראים ארבעה ימים לפני מועד החזרת הספרים.

על הקורא מוטלת האחריות לעקוב אחר מועדי ההחזרה המשתנים!

ניתן לעשות זאת על ידי כניסה לחשבון האישי במערכת הספרייה "חיפוש אחד" שבאתר הספרייה. מומלץ להתעדכן בכל שלושה ימים. 

לבירור ניתן להתקשר לספרייה המרכזית בטלפון: 03-6902327

ולספרית אמנויות בטלפון: 03-6905494

השירות מיועד להקל עליכם ככל האפשר, אבל אינו פוטר אתכם מהאחריות לבדיקת מצב ההשאלות שלכם.

החזרת ספרים

על הקורא להקפיד על מועד החזרת הספרים. כל ספר יוחזר לספרייה שממנה הושאל.

בספרייה המרכזית יש להחזיר את הספרים לתיבת החזרת הספרים. ניתן להחזיר ספרים גם כאשר הספרייה סגורה, מבעד לפתח המיועד לכך מבחוץ.

בספריית אמנויות ניתן להחזיר ספרים לתיבת ההחזרה שמחוץ לספרייה.

 

הספרייה מתייחסת בחומרה רבה לתופעה של איחור בהחזרת ספרים.

הסנקציות בגין איחור בהחזרת ספרים לספרייה:

איחור ראשון

  • ביום הראשון של האיחור – יחסמו שירותי הספרייה בפני הסטודנט או הסטודנטית (חסימת כרטיס קורא). הודעת טקסט תישלח בנידון.
  • אם הספר יוחזר בתוך שבועיים – תבוטל חסימת שירותי הספרייה ללא קנס.
  • אם הספר לא יוחזר שבועיים מיום חסימת שירותי הספרייה, תחסם גם הגישה שלו לפורטל.
  • אם הספר יוחזר בתוך שבוע מיום חסימת הפורטל – תשוחרר הגישה לפורטל ותבוטל החסימה של שירותי הספרייה.
  • אם הספר לא יוחזר בתוך שבוע מיום חסימת הפורטל, יוטל על הסטודנט או הסטודנטית קנס בסך 100 ₪, שאותו יש לשלם בתוך 30 יום (התשלום באמצעות אתר הספרייה). הודעת טקסט תישלח בנידון.
  • אם הספר יוחזר והקנס ישולם בתוך 30 יום – תשוחרר הגישה לפורטל ותבוטל החסימה של שירותי הספרייה ; ולא, הסטודנט או הסטודנטית יועלו לוועדת משמעת.

איחור שני

  • ביום הראשון של האיחור – ייחסמו שירותי הספרייה והגישה לפורטל.
  • אם הספר יוחזר בתוך שבוע – תשוחרר הגישה לפורטל ותבוטל החסימה של שירותי הספרייה.
  • אם הספר לא יוחזר בתוך שבועיים, יוטל על הסטודנט או הסטודנטית קנס בסך100 ₪, שאותו יש לשלם בתוך 30 יום (התשלום באמצעות אתר הספרייה). הודעת טקסט תישלח בנידון.
  • אם הספר יוחזר בתוך 30 יום – תשוחרר הגישה לפורטל ותבוטל החסימה של שירותי הספרייה.
  • אם הספר לא יוחזר בתוך 30 יום או שהקנס לא ישולם בתוך 30 יום – הסטודנט או הסטודנטית יועלו לוועדת משמעת.

סטודנט או סטודנטית הסבורים כי יש סיבות מוצדקות לאי-החזרת הספר ואשר מבקשים לשחרר את הגישה לפורטל ואת שירותי הספרייה ללא תשלום הקנס רשאים להגיש ערעור בעניין לראש מדור השאלה בספרייה, וזאת בתוך 3 ימים

ממועד קבלת הודעה על חסימת הפורטל ועל הטלת הקנס.

על החלטת ראש מדור השאלה ניתן להגיש ערעור לוועדת ערעורים באמצעות דיקנט הסטודנטים בתוך 72 שעות מהחלטת ראש מדור השאלה.

הרכב ועדת ערעורים : יו"ר הוועדה – מנהלת הספרייה, דיקנית הסטודנטים, נציג אגודת הסטודנטים והסטודנטיות.

 

איחור שלישי ומעלה – יחסמו שרותי הספרייה והפורטל , הסטודנט יועלה לוועדת משמעת.

 

הזמנת ספרים

הזמנת ספרים תעשה על ידי הקורא דרך אתר הספרייה. ספר מוזמן ימתין לקורא במדור ההשאלה במשך שלושה ימים מיום החזרתו לספרייה. לאחר מכן יעבור הספר למזמין הבא בתור או יוחזר למקומו הקבוע.

לא ניתן להזמין ספר אם ישנו עותק פנוי שלו על המדף.

 

 אחריות הקורא לספר

קורא המחזיר ספר פגום או מסומן יחויב בתשלום או בקניית ספר חדש.

קורא המאבד ספר יחויב במלוא התשלום עבורו.

 

השאלה בין-ספרייתית

לספריית המכללה הסכמי השאלה בין-ספריתית עם כמה ספריות אקדמיות.

קורא שזקוק לספר או מאמר שאינם נמצאים בספריית המכללה, יגיש בקשתו בטופס לאחראי/ת על ההשאלה הבין- ספרייתית.

השירות כרוך בתשלום, בכפוף למדיניות הספרייה המשאילה.

אם הספר/המאמר קיים באחת מהספריות שבהסדר, הוא יוזמן ויימסר לסטודנט.

ספר שהוזמן בהשאלה בין-ספרייתית יש להחזיר במועד שנקבע. 

על ספר שהוחזר באיחור יוטלו קנסות בהתאם למדיניות הספרייה המשאילה.

למילוי טופס הזמנה יש להיכנס להשאלה בין-ספרייתית בשירותי השאלה באתר הספרייה.

 דוא”ל:  ill.skl@smkb.ac.il

 

  • צור קשר
    • 03-6902323
    • info.skb@smkb.ac.il
    • מכרזים
    • השכרת כיתות
    • דרכי הגעה
  • עלינו
    • אודות המכללה
    • פרסומי המכללה
    • דיקנט הסטודנטים
    • קודם כל חינוך - הבלוג של סמינר הקיבוצים
  • תוכניות הלימודים
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • הסבה להוראה
    • לימודי תעודה
  • להרשמה
    • הרשמה באמצעות האתר
    • קבלה וחישוב ציונים
    • סדרי הרשמה
    • מדור שכר לימוד
    • מידע כללי למועמד
  • ספרייה
    • הספרייה לשרותך
    • נהלי השאלה
    • מידע והדרכה
    • שירות למרצה
  • יחידות ומכונים
    • המכון לחינוך מתקדם
    • הלל היחידה לכניסה להוראה
    • המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה
    • המרכז לפדגוגיה מתבוננת
    • הרשות למחקר ולהערכה
    • היחידה למעורבות חברתית
    • החממה ליזמות חינוכית חברתית
    • המכון הישראלי לחינוך היסטורי
    • פדגוגיה דיגיטלית
    • המרכז להורות ומשפחה
    • מרכז פתו"ח - שימוש נבון באינטרנט
    • היחידה לקידום ההוראה
    • מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
    • המרכז ליזמות
    • מרכז חדשנות ועיצוב למידה - משעול
  • תקנון ותנאי שימוש
  • מפת אתר
  • הצהרת נגישות
לאתר ngsoft