בואו ללמוד מקצוע רב-תחומי המשלב מקצועיות, מנהיגות, חדשנות ומספק הזדמנויות להתפתחות בקריירה.
כניסת הבינה המלאכותית למערכת החינוך מציבה אתגר חדש ומשמעותי בתחום ההערכה. היא מזמינה אותנו לחשוב מחדש כיצד להעריך לא רק ידע, אלא גם יצירתיות, שיתופיות ומיומנויות רגשיות חברתיות.
התכנית 'הערכה בחינוך' נועדה להכשיר נשות ואנשי חינוך ובעלי תפקידים במערכת החינוך הפורמלית והלא פורמלית לחשוב אחרת על הערכה בכלל ובעידן הבינה המלאכותית בפרט. התוכנית תכשיר אתכם להיות נשות ואנשי הערכה אשר יפעלו כמנהיגים וכמובילי תהליכים של הטמעת תרבות הערכה בבתי ספר, בגנים, ברשויות מקומיות ובארגונים חינוכיים וחברתיים שונים.
מעבר לידע, לכלים ולפרקטיקות שהתכנית מקנה, היא מטפחת יכולות אישיות ומקצועיות, כמו גם יכולות ניתוח וחשיבה ויכולת להסיק תובנות בעלות משמעות מנתונים - יכולות חיוניות בשוק העבודה המשתנה של המאה ה-21.
הלימודים בתוכנית משלבים באופן אינטגרטיבי בין העיוני ליישומי והם מקנים מגוון תכנים ומיומנויות. לדוגמה:
לאנשי ונשות חינוך ובעלי תפקידים, הפועלים במערכת החינוך הפורמלית והלא-פורמלית וכן לאנשי חינוך הפועלים במערכות חברתיות במגזרים מגוונים בכלל זה המגזר השלישי.
ראש התוכנית וראש מסלול התזה: ד"ר מיכל לוי-קרן
צוות היגוי התוכנית: ד"ר מיכל לוי-קרן (יו"ר), (לפי סדר א"ב): ד"ר רינת ארביב אלישיב, פרופ' סמדר דוניצה-שמידט, ד"ר אירית לוי-פלדמן, פרופ' שוש לשם, ד"ר עדי שרעבי .
לעזור לסטודנטים בפיתוח זהותם המקצועית כאנשי הערכה הרואים בהערכה אמצעי רב-עוצמה ללמידה וצמיחה, ולא מטרה או כאמצעי לפיקוח, בקרה ושליטה.
לתת לסטודנטים ידע וכלים שיאפשרו להם להטמיע הערכה מורכבת בשדות החינוכיים בהם הם עובדים ולהשפיע על השיח החינוכי הכולל בנושא הערכה.
לתת ביטוי הן לשינויים ולהתפתחויות בתחום ההערכה והן לחדשנות בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית המשמשת כיום לצרכי הערכה מעצבת ומסכמת.
להטמיע גישה חינוכית של פרסונליזציה בהערכה. התאמה אישית לכל תלמיד על פי צרכיו הייחודיים, כפי שאלה עולים מתוצאותיו של תהליך אבחון, הערכה ומדידה. תהליך מסוג זה יכול, למשל, לשמש כבסיס לבניית תכנית חינוכית יחידנית עבור תלמיד עם צרכים מיוחדים המשולב בכיתה רגילה.
להטמיע את התפיסה של למידה לאורך החיים- (Lifelong Learning) פיתוח יכולות שונות הנחוצות כיום לצורך התמודדות עם מציאות משתנה.