ד״ר נמרוד טל עומד בראש התכנית. ד״ר טל הוא מרצה בכיר החוקר ומלמד בנושאים של היסטוריה אמריקנית, חינוך היסטורי והוראת היסטוריה וחבר סגל בחוג להיסטוריה. פרסומיו כוללים, בין היתר, The American Civil War in British Culture: Representations and Responses, 1870s to the Present (Palgrave 2015), ו- Cultures of War in Graphic Novels, (Rutgers University Press, 2018). בימים אלו חוקר את ההיסטוריה של הוראת ההיסטוריה בישראל. ביחד עם פרופ׳ אייל נווה, הקים ומנהל את המכון הישראלי לחינוך היסטורי בסמינר הקיבוצים. בוגר תכנית מנדל למנהיגות באקדמיה בהכשרה להוראה.
ד"ר ענת אבן-זהב היא בעלת תואר שלישי בהוראת מדעים מהפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. התיזה שלה פורסמה ב-SpringerBrief: Risk Management of Education Systems - The Case of STEM Education in Israel (2017). בעלת תואר MBA במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר B.Sc. במתמטיקה שימושית מאוניברסיטת תל אביב. כ-15 שנים לימדה מתמטיקה בבתי ספר תיכוניים בישראל ובאוניברסיטת -MSU, ניו-ג'רזי. כיום, חברת סגל ורכזת תכניות במכללות הוראה. מפתחת קורסים המשלבים סביבות הוראה ופדגוגיות חדשניות: בינלאומיות, בינתחומיות ופיתוח חשיבה יזמית. מחקריה עוסקים בניהול סיכונים של מערכות חינוך בכלל זה בהשכלה הגבוהה ובניתוח אסטרטגי תוך יישום סקר-דלפי ו-SWOT ככלי מחקר.
ד״ר מירב אלמוג היא מרצה בכירה לפילוסופיה במכללת סמינר הקיבוצים, ומשמשת כראש אשכול חינוך, וכראש הנתיב: יסודות בחינוך-רוח, גוף ונפש. היא בעלת תואר דוקטור מאוניברסיטת תל-אביב ועמיתת פוסט-דוקטורט בתוכנית לפילוסופיה וספרות באוניברסיטת חיפה. היא מתמחה בפילוסופיה קונטיננטלית (צרפתית-גרמנית) של המאה ה-20, בייחוד בפנומנולוגיה, אקזיסטנציאליזם, פילוסופיה של האמנות, ואסתטיקה. מחקריה עוסקים בסוגיות הנוגעות בגופניות ואחרות, דיאלוג ויחסים אינטר-סובייקטיביים במציאות עכשווית, שוטטות ואורבניות, והקשר בין סגנון להוויה האנושית.
ד"ר אדם הישראלי הוא ראש המחלקה לחינוך לביה"ס היסודי וראש החוג לחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. בתפקידו הקודם היה ראש היחידה למעורבות חברתית במכללה. מחקריו עוסקים בתחומי הסוציולוגיה של החינוך והחברה הישראלית; מעורבות הורים ויחסי המשפחה ובית הספר; אי שוויון בהשכלה הגבוהה וסטודנטים שהם "דור ראשון להשלכה גבוהה"; למידה במאה ה-21; חינוך בלתי פורמלי והחינוך הקיבוצי.
מלמד במכללה בתוכנית לחינוך יסודי, בתוכנית לחינוך בלתי פורמלי, בתוכנית המצטיינים (רג"ב) ובתואר השני לניהול וארגון מערכות חינוך.
בוגר מכון מנדל למנהיגות חינוכית ותוכנית הפוסט-דוקטורט של מכון מופ"ת בה חקר מעורבות הורים בתהליכי שינוי של בתי ספר.
מרצה לספרות. בעיקר ספרות עברית. תחומי מחקר: לאומיות, מזרחיות, מגדר. עבודת הדוקטור שלה עוסקת בדמות הקורבן הנופל בקרב בספרות העלייה השנייה. העבודה נכתבה בהנחייתו של פרופ' חנן חבר באוניברסיטה העברית, 2008. בנוסף, פיתחה סדרת סיורים ספרותיים אודות יוצרים, יוצרות ויצירות, המוגשים באוויר הפתוח, בארץ ובחו"ל. ערכה יחד עם ניסים אבישר את אסופת המחקרים זיו נוצץ מדמע: סוגיית המזרחיות בהקשרים חינוכיים ותרבותיים (רסלינג, 2019) וכתבה, יחד עם ד"ר דינה חרובי את הספר מומחית בספונג'ולוגיה - עוזרות בית ומנקות בספרות העברית (גמא, 2022). שימשה כראש החוג לספרות בשנים 2013-2019.
ד״ר לילך ניישטט היא מרצה בכירה. חוקרת ומלמדת שירה, אמנות והיסטוריה.
היתה חוקרת אורחת בחוג לספרות השוואתית באוניברסיטת הרווארד (2019-2020), עמיתת פוסט-דוקטורט במכון מופ"ת (2015-2017), עמיתת מחקר בבית ועידת ואנזה, ברלין (2016), ובמרכז ללימודי נשים באוניברסיטת מסצ'וסטס (2010).
ספריה: קריסטבל לס"ט קולרידג' (אבן חושן, 2011), היהודיה שלהם: מותר ואסור בעדויות על השואה (האוניברסיטה העברית ומכון מופ״ת, 2016), מי מפחד מקריסטבל? סיפורה של קבוצות קריאה (גמא והקיבוץ המאוחד, 2017), שיר השירים והפואטיקה של הפרגמנט (רסלינג, , 2019), פדגוגיה מתבוננת ותיקון עולם (עריכה בשיתוף נטע בר יוסף-פז, 2022).
תחומי התמחות: שירה רומנטית, טראומה, שירה מקראית, שואה, פדגוגיה מתבוננת, תרגום, קריאה משותפת, מדעי הרוח הדיגיטליים.
ד"ר טלי סגל מרצה וחוקרת ספרות והוראת ספרות.
דוקטורט במחלקה לספרות עברית באוניברסיטה העברית בהנחיית פרופ' אריאל הירשפלד. תואר שני בפילוסופיה של החינוך מאוניברסיטת תל אביב. תואר ראשון בתולדות האומנות ותורת הספרות הכללית מאוניברסיטת תל אביב.
כותבת על לוינס, עגנון ותרבות.
מורה לספרות וכותבת יחידות הוראה למשרד החינוך.באחרונה יצא ספר מסות "והיה שם הים" בהוצאת תרסט.
ילידת מעלות-תרשיחא שבגליל, גרה ביפו.