תחום זה מכשיר את הסטודנטים לפרסום ושיווק בכל סוגי המדיה ויצירת תוכן שיווקי איכותי ואפקטיבי. הכשרה זו משמשת אותם גם בתחומי התקשורת החברתית והדיגיטלית, שמלבד לימוד עקרונותיה דורשת יכולות יצירתיות במיוחד להפקת תוכן מתאים.
הסטודנטים לומדים לפתח חשיבה אסטרטגית הדרושה להגדרת קהל המטרה והתנהגות הצרכנים, להבין את המטרות העסקיות של הארגון לצורך יצירת קריאייטיב אפקטיבי ובו מסר מדויק ומשכנע.
קורסים לדוגמה: מדיה חברתית בעידן הרשתות החברתיות, סדנת קמפיין, צילום למדיה דיגיטלית, אפטר אפקט, סאונד, וקופירייטינג.