קהל היעד
התוכנית מיועדת לאנשי ונשות חינוך ובעלי תפקידים, הפועלים במערכת החינוך הפורמלית והלא-פורמלית וכן לאנשי חינוך הפועלים במערכות חברתיות במגזרים מגוונים בכלל זה המגזר השלישי.
המסלול עם תזה מיועד לסטודנטים מצטיינים המעוניינים לפתח את יכולתם ולאלה המתעדים להמשיך את לימודיהם לתואר שלישי. עבודת התזה דורשת מהסטודנט העמקה תיאורטית ומחקרית בתחום שאותו הוא בודק, והיא רחבה יותר בהיקפה מזו הנדרשת במסלול ללא תזה.
תנאי הקבלה כלליים לתוכנית
- תואר ראשון ותעודת הוראה בציון ממוצע של 80 ומעלה בתואר. בוגרי B.Sc יכולים להתקבל בממוצע 70
- ראיון מקדים להרשמה.
* במקרים ייחודיים תישקל מועמדותם של בעלי תואר ראשון שאינם גננות או מורים אך בעלי ניסיון חינוכי אחר.
תנאי קבלה למסלול מחקרי עם תזה
- סיום שנה א' ללימודים בממוצע שנתי 85 ומעלה (בהיקף של לפחות מחצית משעות לימודיו לתואר)
- ציון של 85 לפחות בקורסים המחקריים
- הגשת עבודה סמינריונית וקבלת ציון 90 לפחות
- המלצה ממנחה הסמינריון לגבי יכולת כתיבה ומחקר
- הגשת הצהרת כוונות/מתווה כללי ביחס לנושא המחקר
- אישורה של ועדת ההיגוי של התכנית בדבר התאמתו של הסטודנט להמשיך במסלול המחקרי בהתאם לציוניו ולראיון אישי.
אפשרויות מגוונות לקידום מקצועי
הבוגרים שלנו מובילים חדשנות בהערכה במגוון ארגונים:
- בבית-הספר- כרכז הערכה עם גמול תפקיד
- בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים - כרכז פדגוגי עם גמול תפקיד
- מרכזי פסג"ה (מוסדות מקצועיים לפיתוח סגלי הוראה במערכת החינוך)
- משרד החינוך
- רשויות מקומיות
- ארגונים חברתיים
- מוסדות אקדמיים