הדר בחרוה 1900 400

תקנון זה הוא חלק מתקנון הלימודים של המכללה. יש להקפיד על שמירת הכללים המפורטים בו.

 שירותי הספרייה ניתנים אך ורק לסטודנטים ולסטודנטיות, ולחברי הסגל האקדמי והמנהלי של המכללה.

בכל מקרה של חריגה מכללי המכללה, בסמכות צוות הספרייה לבקש לכנס ועדת משמעת, על פי נוהלי המכללה, כדי לדון במקרה ולהפעיל סנקציה לפי הצורך.

 

התנהגות בספרייה

יש למלא אחר הוראות הספרנים ולהציג לפניהם תעודה מזהה על פי דרישתם. 

 אין לאכול ולשתות בספרייה, למעט מים.

יש להשתיק טלפונים ניידים לפני הכניסה לספרייה. 

יש לשמור על השקט והניקיון. 



מספר הספרים שניתן לשאול

בספרייה המרכזית ניתן שאול עד 17 ספרים, מתוכם לא יותר מ-5 ספרי ילדים ו-2 ספרי קריאה (ספרות יפה).

בספריית אמנויות ניתן לשאול עד 17 ספרים.

כמות הספרים שניתן לשאול בשתי הספריות ביחד, לא תעלה על 17 ספרים.

אין להעביר ספר לקורא אחר ללא רישום בהשאלה.

על הקורא להודיע למדור מנהל סטודנטים על שינויים בכתובתו ובמספר הטלפון ו/או הנייד שלו וכתובת הדוא"ל.

אין להוציא ספר מהספרייה ללא רישום ו/או ביקורת במדור ההשאלה.

לא ניתנים להשאלה: כתבי עת וספרים שמורים.

 

 

הארכת השאלה אוטומטית

בספרייה פועל שירות הארכת השאלה אוטומטית. המערכת הממוחשבת מאריכה את משך ההשאלה  של הספרים לזמן נוסף עד לתקופה מקסימאלית של ארבעה חודשים, למעט בשני מקרים:

א. כאשר הספר הוזמן על ידי קוראים אחרים.

ב. כאשר תקופת ההארכה האוטומטית של הספר הסתיימה.

משהסתיימה תקופת ההארכה המקסימלית, המערכת לא תאריך שוב את זמן ההשאלה, ויהיה על הסטודנט להחזיר את הספרים לספרייה גם אם אינם מוזמנים על ידי אחר.

מערכת הספרייה שולחת תזכורת לקוראים ארבעה ימים לפני מועד החזרת הספרים.

על הקורא מוטלת האחריות לעקוב אחר מועדי ההחזרה המשתנים!

ניתן לעשות זאת על ידי כניסה לחשבון האישי במערכת הספרייה "חיפוש אחד" שבאתר הספרייה. מומלץ להתעדכן בכל שלושה ימים. 

לבירור ניתן להתקשר לספרייה המרכזית בטלפון: 03-6901260

ולספרית אמנויות בטלפון: 03-6905494

השירות מיועד להקל עליכם ככל האפשר, אבל אינו פוטר אתכם מהאחריות לבדיקת מצב ההשאלות שלכם.

 

 

החזרת ספרים

על הקורא להקפיד על מועד החזרת הספרים. כל ספר יוחזר לספרייה שממנה הושאל.

בספריות המכללה, ניתן להחזיר ספרים לתיבת ההחזרות, שנמצאות מחוץ לספריות, גם כאשר הספריות סגורות.

הספרייה מתייחסת בחומרה רבה לתופעה של איחור בהחזרת ספרים!

 

 

הזמנת ספרים

הזמנת ספרים תעשה על ידי הקורא דרך אתר הספרייה. ספר מוזמן ימתין לקורא במדור ההשאלה במשך שלושה ימים מיום החזרתו לספרייה. לאחר מכן יעבור הספר למזמין הבא בתור או יוחזר למקומו הקבוע. לא ניתן להזמין ספר אם ישנו עותק פנוי שלו על המדף.

 

 

 אחריות הקורא לספר

קורא המחזיר ספר פגום או מסומן יחויב בתשלום או בקניית ספר חדש.

קורא המאבד ספר יחויב במלוא התשלום עבורו.

 

 

השאלה בין-ספרייתית

לספריית המכללה הסכמי השאלה בין-ספריתית עם ספריות אקדמיות רבות.

קורא שזקוק לספר או מאמר שאינם נמצאים בספריית המכללה, יגיש בקשתו בטופס מקוון.

השירות יינתן בכפוף למדיניות הספרייה המשאילה.

אם הספר/המאמר קיים באחת מהספריות שבהסדר, הוא יוזמן ויימסר לסטודנט.

ספר שהוזמן בהשאלה בין-ספרייתית יש להחזיר במועד שנקבע. 

על ספר שהוחזר באיחור יוטלו קנסות בהתאם למדיניות הספרייה המשאילה.

לקבלת השירות יש למלא טופס בקשה ב-"שירותי השאלה וסריקות" שבאתר הספרייה.

 

 

השאלה בין ספריות המכללה

הספרייה מאפשרת לסגל המרצים והסטודנטים של המכללה  להזמין ספרים שאינם נמצאים בקמפוס בו הם מלמדים/לומדים, אך נמצאים בספריית הקמפוס השני.

הספרים יגיעו לספרייה המבוקשת בתוך כשלושה ימי עבודה.

לקבלת השירות יש למלא טופס בקשה "בשירותי השאלה וסריקות" שבאתר הספרייה.

 

 

 טופס טיולים

סטודנטים המסיימים לימודיהם במכללה מחויבים להשלים חובותיהם לספרייה:

  1. להחזיר ספרים לספרייה 
  2. סטודנטים לתואר שני במסלול תזה מחויבים להפקיד את עבודתם בפורמט דיגיטלי באתר הספרייה

השלמת החובות לספרייה הינה תנאי הכרחי לקבלת טופס טיולים.

ללא טופס טיולים לא תינתן זכאות לקבלת תואר/תעודה.