הודעה על ביטול הרשמה או הפסקת לימודים חייבת להימסר בכתב למינהל סטודנטים לדוא"ל MinhalLom.Skb@smkb.ac.il.
אישור על קבלת ההודעה יישלח לסטודנט במסרון.
למען הסר ספק, כל הודעה טלפונית,אישית למרצה או למזכירה או למחלקה לא תתקבל, ולא תיחשב כהודעה רשמית על ביטול או הפסקת הלימודים. תאריך קבלת ההודעה בכתב במינהל סטודנטים הוא התאריך הקובע לחישוב יתרת שכר לימוד. על הסטודנט לוודא שכתובת מגוריו מעודכנת במינהל סטודנטים (סטודנט שלא יעדכן את כתובתו, יחויב בדמי איתור כתובת). לתשומת ליבכם, דמי הרישום לא יוחזרו בשום מקרה, למעט בהרשמה לתוכניות וקורסים שיבוטלו על ידי המכללה.
במקרה של הפסקת לימודים במהלך השנה, מכל סיבה שהיא, אם הסטודנט היה זכאי להפחתה בשכר לימוד, הנחה או מלגה – תבוטל עבורו ההפחתה, ההנחה או המלגה שניתנה לו.
לאחר ביצוע תחשיב כספי של הפסקת לימודים בהתאם לנוהל, במידה וקיימת יתרת חובה היא תיגבה דרך הסדר התשלומים הקיים או שתשלח לסטודנט דרישת תשלום. במידה וקיימת יתרת זכות היא תוחזר תוך כחודש.
פתיחת שנת הלימודים: 26 באוקטובר 2025
חיוב שכר לימוד במקרה של הפסקת לימודים יבוצע בהתאם לטבלה להלן:
תאריך |
חיוב הסטודנט |
גובה חיוב האגרות |
|
עד שבועיים לפני תחילת הלימודים |
0 |
0 |
|
במהלך השבועיים שלפני תחילת הלימודים |
750 |
0 |
|
מתחילת הלימודים לא כולל היום הראשון ועד 30.11.25 |
1500 |
0 |
|
01.12.25-31.12.25 |
20%* |
20% |
|
01.01.26-31.01.26 |
30%* |
30% |
|
01.02.26-28.02.26 |
40%* |
40% |
|
01.03.26-31.03.26 |
50%* |
50% |
|
01.04.26-30.04.26 |
60%* |
60% |
|
ואילך 1.5.26 |
100%* |
100% |
*ובכל מקרה לא יפחת מגובה דמי המקדמה
פתיחת סמסטר ב': 08.03.26
חיוב שכר לימוד במקרה של הפסקת לימודים יבוצע בהתאם לטבלה להלן:
תאריך |
חיוב הסטודנט |
גובה חיוב האגרות |
עד 21.02.25 |
0 |
0 |
22.02.26-07.03.26 |
750 |
0 |
08.03.26-22.03.26 |
1500 |
0 |
23.03.26-07.04.26 |
40% |
40% |
08.04.26-22.04.26 |
60% |
60% |
23.04.26-07.05.26 |
80% |
80% |
08.05.26 ואילך |
100% |
100% |
הערה: החל מה 8 במרץ 2025 גובה החיוב לא יפחת מגובה דמי המקדמה.
*למען הסר ספק, קורסים שנלמדו ומקבלים עליהם ציון וקרדיטציה מחויבים במלואם.
*נוהל הפסקת לימודים כפוף לתאריך פתיחת הלימודים. במידה ויחול שינוי בתאריך זה, הנוהל יעודכן בהתאם.
הודעה על ביטול הרשמה או הפסקת לימודים חייבת להימסר בכתב למנהל סטודנטים לדוא"ל MinhalLom.Skb@smkb.ac.il.
אישור על קבלת ההודעה יישלח לסטודנט במסרון.
למען הסר ספק, כל הודעה טלפונית/אישית למרצה/למזכירה/למחלקה לא תתקבל, ולא תיחשב כהודעה רשמית על ביטול/הפסקת הלימודים.
תאריך קבלת ההודעה בכתב במנהל סטודנטים הוא התאריך הקובע לחישוב יתרת שכ"ל.
על הסטודנט לוודא שכתובת מגוריו מעודכנת במנהל סטודנטים (סטודנט שלא יעדכן את כתובתו, יחויב בדמי איתור כתובת).
לתשומת לבכם, דמי הרישום לא יוחזרו בשום מקרה, למעט בהרשמה לתוכניות וקורסים שיבוטלו על ידי המכללה.
פתיחת שנת הלימודים: 03.11.24
חיוב שכר לימוד במקרה של הפסקת לימודים יבוצע בהתאם לטבלה להלן:
תאריך |
חיוב הסטודנט |
גובה חיוב האגרות |
עד 19.10.24 |
0 |
0 |
20.10.24-03.11.24 |
750 |
0 |
04.11.24-30.11.24 |
1500 |
0 |
01.12.24-31.12.24 |
*20% |
20% |
01.01.25-31.01.25 |
*30% |
30% |
01.02.25-28.02.25 |
*40% |
40% |
01.03.25-31.03.25 |
*50% |
50% |
01.04.25-30.04.25 |
*60% |
60% |
01.05.25 ואילך |
100% |
100% |
*ובכל מקרה לא יפחת מגובה דמי המקדמה
למען הסר ספק, קורסים שנלמדו ומקבלים עליהם ציון וקרדיטציה מחויבים במלואם.
פתיחת סמסטר ב': 17.03.25
חיוב שכר לימוד במקרה של הפסקת לימודים יבוצע בהתאם לטבלה להלן:
תאריך |
גובה חיוב שכר לימוד |
גובה חיוב האגרות |
|
עד 01.03.25 |
0 |
0 |
|
02.03.25-16.03.25 |
750 |
0 |
|
17.03.25-31.03.25 |
1500 |
0 |
|
01.04.25-16.04.25 |
*40% |
40% |
|
17.04.25-01.05.25 |
*60% |
60% |
|
02.05.25-16.05.25 |
*80% |
80% |
|
ואילך 17.05.25 |
שכ"ל מלא |
100% |
*ובכל מקרה לא יפחת מגובה דמי המקדמה
למען הסר ספק, קורסים שנלמדו ומקבלים עליהם ציון וקרדיטציה מחויבים במלואם.