ביטול הרשמה ו/או הפסקת לימודים ייעשו באמצעות הודעה בכתב בלבד למחלקת מנהל לומדים, למייל MinhalLom.Blmt@smkb.ac.il או לפקס שמספרו 03-6901218.
כל הודעה טלפונית או הודעה אישית למרצה או למזכירות לא תתקבל ולא תחשב כהודעה רשמית על ביטול לימודים.
עבור תכניות הנפתחות בתחילת שנת הלימודים:
התאריך הקובע לפתיחת שנת הלימודים הינו 17.10.21
מועד ההודעה על הפסקה ו/או ביטול הרשמה יחייב את הסטודנט.ית בתשלום של מלוא/חלקו של שכר הלימוד, בהתאם לנוהלי הפסקת לימודים, המפורטים להלן:
- הודעה בכתב על ביטול הרשמה עד חודש לפני תחילת הסמסטר תזכה את הנרשם.ת בהחזר מלוא התשלום ששולם בגין שכר לימוד.
- הודעה בכתב על ביטול לימודים במהלך החודש לפני תחילת הסמסטר, תחייב את הנרשם.ת ב- 15% משכר הלימוד המלא.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים מיום תחילת הסמסטר ובמהלך החודש הראשון, תחייב את הסטודנט.ית ב-20% משכר הלימוד המלא והאגרות.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים במהלך החודש השני לסמסטר תחייב את הסטודנט.ית ב- 30% משכר הלימוד המלא והאגרות.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים במהלך החודש השלישי לסמסטר תחייב את הסטודנט.ית ב- 50% משכר הלימוד המלא והאגרות.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים במהלך החודש הרביעי לתחילת שנת הלימודים תחייב את הסטודנט.ית ב- 80% משכר הלימוד המלא והאגרות.
- מקרה של הפסקת לימודים החל מהחודש החמישי לתחילת שנת הלימודים ואילך, תחייב את הסטודנט.ית במלוא שכר הלימוד והאגרות.
- אגרת בטוח תאונות אישיות תחויב במלואה החל מהיום הראשון ללימודים
- סטודנט.ית שקיבל.ה הנחה ומפסיק.ה לימודים במהלך השנה, מסיבה כלשהי, תתבטל ההנחה.
עבור תכניות סמסטריאליות הנפתחות בסמסטר א' ו/או סמסטר ב':
התאריך הקובע לפתיחת סמסטר א' הינו 17/10/2021
התאריך הקובע לסמסטר ב' הינו 20/2/2022
לתוכניות שנפתחות בתאריך שונה מהרשום מעלה ,התאריך הקובע יהיה התאריך לתחילת הקורס.
מועד ההודעה על הפסקה ו/או ביטול הרשמה מחייב את הסטודנט.ית בתשלום של מלוא/חלקו של שכר הלימוד, בהתאם לנוהלי הפסקת לימודים, המפורטים להלן:
- הודעה בכתב על ביטול הרשמה עד חודש לפני תחילת הסמסטר, תזכה את הנרשם.ת בהחזר מלוא התשלום ששולם בגין שכר לימוד.
- הודעה בכתב על ביטול לימודים במהלך החודש לפני תחילת הסמסטר, תחייב את הנרשם.ת ב- 15% משכר הלימוד המלא.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים מיום תחילת הסמסטר ובמהלך השבועיים הראשונים תחייב את הסטודנט.ית ב-20% משכר הלימוד המלא והאגרות.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים במהלך המחצית השנייה של החודש הראשון לתחילת הסמסטר, תחייב את הסטודנט.ית ב- 50% משכר הלימוד המלא והאגרות .
- מקרה של הפסקת לימודים החל מהחודש השני לתחילת הסמסטר ואילך, תחייב את הסטודנט.ית במלוא שכר הלימוד והאגרות.
- אגרת בטוח תאונות אישיות תחויב במלואה החל מהיום הראשון ללימודים
- סטודנט.ית שקיבל.ה הנחה ומפסיק.ה לימודים במהלך השנה, מסיבה כלשהי, תתבטל ההנחה.
עבור תכניות הנפתחות בסמסטר קיץ:
התאריך הקובע לפתיחת סמסטר קיץ הינו 01/7/2022
מועד ההודעה על הפסקה ו/או ביטול הרשמה יחייב את הלומד בתשלום של מלוא/חלקו של שכר הלימוד, בהתאם לנוהלי הפסקת לימודים, המפורטים להלן:
- הודעה בכתב על ביטול הרשמה עד חודש לפני תחילת הסמסטר, תזכה את הנרשם.ת בהחזר מלוא התשלום ששולם בגין שכר לימוד.
- הודעה בכתב על ביטול לימודים במהלך החודש לפני תחילת הסמסטר, תחייב את הנרשם.ת ב- 15% משכר הלימוד המלא.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים מיום תחילת הסמסטר ובמהלך השבועיים הראשונים תחייב את את הסטודנט.ית ב-20% משכר הלימוד המלא והאגרות.
- הודעה בכתב על הפסקת לימודים במהלך המחצית השנייה של החודש הראשון לתחילת הסמסטר, תחייב את הסטודנט.ית ב- 50% משכר הלימוד המלא והאגרות .
- מקרה של הפסקת לימודים החל מהחודש השני לתחילת הסמסטר ואילך, תחייב את הסטודנט.ית במלוא שכר הלימוד והאגרות.
- אגרת בטוח תאונות אישיות תחוייב במלואה החל מהיום הראשון ללימודים.
- סטודנט.ית שקיבל.ה הנחה ומפסיק.ה לימודים במהלך השנה, מסיבה כלשהי, תתבטל ההנחה.
כל הודעה טלפונית או הודעה אישית למרצה או למזכירות לא תתקבל ולא תחשב כהודעה רשמית על ביטול לימודים.
עבור תכניות שאינן נפתחות בתחילת סמסטר, המועד הקובע הוא יום פתיחתן.