- המכון לחינוך מתקדם
- הרשות למחקר ולהערכה
- המרכז לחדשנות ועיצוב למידה
- היחידה לפדגוגיה דיגיטלית
- היחידה לקידום ההוראה
- סטאז' - היחידה לכניסה להוראה
- היחידה למעורבות חברתית
- דיקנט הסטודנטים
- מהו"ת - מרכז ללקויי למידה
- המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה
- החממה ליזמות חינוכית חברתית
- המרכז ליזמות
- המרכז לפדגוגיה מתבוננת
- המכון הישראלי לחינוך היסטורי
תנאים לקבלת התמיכה
הצגת מאמר/מחקר וציון מכללת סמינר הקיבוצים בתכנית הכנס במקום הראשון לצד שמו של חבר הסגל.
גובה התמיכה
|
זכאות שנתית (בדולרים) |
זכאות לסבב: תשפ"ב-תשפ"ג (בדולרים)* |
סגל זוטר |
500 |
זכאות שנתית בלבד |
סגל בכיר (כולל קביעות מעל 50%) |
1,200 |
2,400 |
דרגת פרופסור |
1,700 |
3,400 |
בעל תפקיד אקדמי (שאינו ראש מחלקה/ תכנית/ חוג) |
1,700 |
3,400 |
בעל תפקיד אקדמי שהוא ראש מחלקה, תכנית, חוג |
2,000 |
4,000 |
בעל תפקיד אקדמי בכיר |
2,200 |
4,400 |
משתתפים ששמם מופיע בתקציר שמוגש לכנס במקומות: ראשון, שני ושלישי זכאים למלוא התמיכה בהתאם לנוהל טיפוח הסגל.
*התמיכה הדו-שנתית מותנית בהמשך עבודתו של חבר הסגל במכללה בתקופה זו. לא ניתן להעביר כספים בין הסבבים.
בקשת אישור תמיכה בהשתתפות בכנס
יש להגיש את הבקשה לפני מועד הכנס ולוודא קבלת אישור בכתב מרשות המחקר.
באחריות חבר הסגל לשלם את דמי הרישום לכנס, לרכוש כרטיסי טיסה ולהזמין חדר במלון.
חובה לרכוש ביטוח רפואי (על חשבון חבר הסגל) וחובה לערוך ביטוח שינוי/ביטול טיסה.
באחריות חבר הסגל לוודא שהדרכון בתוקף שישה חודשים לפחות ממועד הנסיעה, ואישור ויזה כנדרש לכל מדינה.
לחץ כאן להגשת הבקשה באמצעות הטופס המקוון
בקשות להחזרים כספיים
החזר יינתן כנגד קבלות מקור (או קבלות דיגיטליות) עליהן מצוין שם איש הסגל, אמצעי התשלום ומטבע העסקה.
לאחר הסריקה לטופס המקוון יש להעביר לרשות המחקר מסמכים מקוריים שאינם דיגיטליים. לא ניתן לאשר תשלומים משותפים – כל מרצה ישלם עבור הוצאותיו בלבד.
בקשת מקדמה עבור דמי רישום ו/או טיסות לכנס המתקיים בחו"ל (לא תקף לכנס מקוון)
ניתן להגיש בקשה למקדמה עבור דמי רישום לכנס ו/או כרטיסי טיסה.
המועד האחרון להגשת המקדמה הוא 3 חודשים לפני מועד הטיסה.
במקרה של ביטול ההשתתפות בכנס לאחר תשלום המקדמה, חבר הסגל יצטרך להחזיר את הכסף ששולם לו.
כל מרצה ישלם עבור הוצאותיו בלבד - לא ניתן לאשר תשלומים משותפים.
לחץ כאן להגשת הבקשה באמצעות הטופס המקוון
בקשת החזר לאחר כנס מקוון
יש להגיש את הבקשה עד חודש מתאריך החזרה לארץ.
לא ניתן לאשר תשלומים משותפים - כל מרצה ישלם עבור הוצאותיו בלבד.
הטיפול בבקשת ההחזר ייעשה רק לאחר שהוגשה בקשת תמיכה בכנס ונשלח אישור מרשות המחקר.
לחץ כאן להגשת הבקשה באמצעות הטופס המקוון
בקשת החזר לאחר כנס לא מקוון
יש להגיש את הבקשה עד חודש מתאריך החזרה לארץ.
לא ניתן לאשר תשלומים משותפים - כל מרצה ישלם עבור הוצאותיו בלבד.
הטיפול בבקשת ההחזר ייעשה רק לאחר שהוגשה בקשת תמיכה בכנס ונשלח אישור מרשות המחקר.
לחץ כאן להגשת הבקשה באמצעות הטופס המקוון
החזר עבור חברות בארגון בינלאומי
טופס זה מיועד רק לבקשת החזר עבור חברות בארגון בינלאומי במקרה בו אין הוצאות נוספות (דמי רישום לכנס, טיסות, לינה וכו').
לחץ כאן להגשת הבקשה באמצעות הטופס המקוון
החזר עבור |
מסמכים נדרשים |
הערות |
דמי רישום לכנס |
קבלה |
|
כרטיסי טיסה |
כרטיס אלקטרוני |
יש להעביר מקור לרשות המחקר |
חשבונית מס וקבלה עם חתימה וחותמת כולל פרטי הטיסה |
|
|
כרטיסי עלייה למטוס |
יש להעביר מקור לרשות המחקר |
|
ביטוח ביטול/שינוי טיסה |
יש להעביר חשבונית וקבלה |
|
נסיעות |
קבלות |
מהבית לשדה התעופה וחזרה, ומשדה התעופה למלון וחזרה |
לינה בבית מלון |
חשבונית וקבלה |
עד 267 דולר ללילה. |
השכרת רכב |
קבלה |
עד 59 דולר ליום. באישור רשות המחקר |
אש"ל |
אין צורך במסמכים |
עד 80 דולר ליום, כמספר ימי הכנס. תוספת של יום לפני/ אחרי הכנס |
כללי:
- באחריות חבר הסגל לשלם את דמי הרישום לכנס, לרכוש כרטיסי טיסה ולהזמין חדר במלון
- חובה לרכוש ביטוח רפואי (על חשבון חבר הסגל)
- חובה לערוך ביטוח ביטול/שינוי טיסה
- באחריות חבר הסגל לוודא שהדרכון בתוקף שישה חודשים לפחות ממועד הנסיעה, ואישור ויזה כנדרש לכל מדינה.