תרבות הומניסטית בית ספרית
מודל לתכנון, להפעלה ולהערכה
(כבוד האדם וחירותו, הגשמה עצמית וטיפוח האישיות, עושר תרבותי ואחריות חברתית)
- השקפת עולם ערכית וחזון חינוכי: באמנה הבית-ספרית ובמודעות הפעילה והמגשימה של המורים, התלמידים וההורים
- פיתוח אישיותי וכישורי חיים
- אקלים חברתי
- דיאלוג חינוכי והעצמת האישיות
- גישה קהילתית, סולידריות חברתית ואזרחות פעילה
- השכלה וכישורי חשיבה, רגישות ויצירה (תרבות הידע, שיקול הדעת וההכרעה)
- דרכי לימוד והוראה (בהוראה, מבחנים, עבודות בית, מטלות לימודיות)
- תשתית פיזית
- שדרה פרופסיונלית ואתיקה מקצועית
- תרבות ארגונית וניהולית