מרצים

ד"ר בטי שרייבר- ראש התכנית לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך
בטי שרייבר

חוקרת ומרצה בתחום טכנולוגיות סיוע: יישומים טכנולוגיים מתקדמים לקידום הלמידה של תלמידים ואנשים עם הפרעות בקשב ובלמידה. חוקרת את תחום תפקודים ניהוליים (Executive Function) עבור אוכלוסיות עם צרכים ייחודיים.   מרצה ומנחה בתחום עיצוב אוניברסלי בלמידה Universal Design for Learning (UDL). מובילה את תחום טכנולוגיות סיוע ודף פייסבוק "יש לך פוטנציאל אבללל...". 




ד"ר מירי שיינפלד  

ד"ר מירי שינפלד היא ראש מרכז TEC (טכנולוגיה, חינוך ורב-תרבותיות) שפיתח מודל ללמידה שיתופית מקוונת בסביבה רב-תרבותית. זכתה בפרס משרד החינוך בשיתוף, על יוזמה פדגוגית שעשתה שינוי בהכשרת המורים ב2013 ובפרס האחדות ב2018.  פעילה בכנסים בינלאומיים ובכתיבת ניירות עמדה בנושאי טכנולוגיה בחינוך בישראל, בארה"ב ובמסגרת אונסקו (EduSummIT). . חוקרת ומרצה בתחומים של שונות תרבותית, שיתופיות, הוראה מקוונת ועולמות וירטואלים. ערכה ספר בינלאומי בנושא למידה שיתופית בעולם גלובלי. 

 

 

ד"ר דובי וייס  
דבי וויס

מומחה לעיצוב הוראה (Instructional Design) וליישומי פדגוגיה דיגיטלית בסביבות חדשניות. המייסד הפדגוגי של מיזם "עת-הדעת". בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בפיתוח סביבות למידה והדרכה משולבות מחשב. בוגר מחזור י"א של בית ספר "מנדל" למנהיגות חינוכית. נבחר ע"י עיתון "הארץ" לאחד מ-50 האנשים המשפיעים על החינוך בישראל בשנת 2010 וזכה בציון לשבח בתחרות ראש הממשלה ליזמות וחדשנות (2012) על פועלו החלוצי בתחום הטכנולוגיה החינוכית.

 

 

פרופ' חנן יניב 

חוקר ומפתח מודלים תאורטיים ויישומיים של למידה בשילוב טכנולוגיות קצה בסמינר הקיבוצים, במכללת קיי ובמכללת אפקה להנדסה. מעצב למידה, יוזם, חוקר ומפתח סביבות למידה, כלים, מודלים ותאוריות ממוקדות פדגוגיה הומניסטית.  תחומי עניין: אנרגיות של למידה ועשייה, קבלת החלטות, הקשר שבין מציאות למציאות מדומה, התפתחות ערכית, טכנולוגיות של ידע ושיתופיות. תפישת עולם: הומניסט חסר תקנה.

 

 

 

ד"ר תמי זייפרט 

מומחית ליישום וחקר סביבות חדשניות ופדגוגיה חדשנית בהוראה. תחומי המחקר כוללים: רשתות חברתיות בהקשרים חינוכיים, טכנולוגיות ניידות ויישומן בהוראה, הערכה עצמית והערכת עמיתים מקוונת, עיצוב מרחבי למידה מקוונים. מנחה ומכשירה סגל אקדמי לפיתוח ולהטמעה של מגוון דרכי הוראה-למידה-הערכה חדשניות בהתמחות "תכנון לימודים בעידן המידע" במכון מופ"ת. פוסט דוקטורט בתחום שילוב מחשבי כף יד בהוראה, המעבדה לטכנולוגיות ידע, אוניברסיטת תל-אביב (2005). תואר שני בתרפיה בתנועה באוניברסיטת חיפה (2018). כיום משלבת בין תחום התנועה והטכנולוגיה בהוראה ובמחקר.

 


ד"ר איילת ויצמן​

מובילה את תחום טכנולוגיה בחינוך לחלל בתכנית. עוסקת בשילוב טכנולוגיות מתקדמות פיזיות-דיגיטליות בחינוך, חשיבה מיחשובית יצירתית, רובוטים בשירות ההוראה, חינוך בתחום החלל, אסטרונומיה, פדגוגיות חדשניות בהוראת מדעים.

יועצת בתחום חינוך וחלל בעמותת DMars ומתנדבת בקהילת מחנכי החלל בישראל. בעבר סמנכ"ל חינוך בעמותת SpaceIL. מומחית בשילוב תוכן-פדגוגיה-טכנולוגיה במסגרת צוות אוריינות דיגיטלית בחטיבת הטמעת טכנולוגיות במשרד החינוך.
תואר ד"ר בגאופיזיקה ומדעים פלנטריים ופוסט-דוקטורט באוניברסיטת מישיגן (MSU) בתחום החינוך המדעי.

 

ד"ר אורית צייכנר 

חוקרת סוגיות תרבותיות חברתיות ואתיות במרחב הדיגיטלי. הובילה פיתוח תכנית לימודים בתיכון ב"מידענות סייבר" במשרד החינוך. עוסקת בשיפור איכות ההוראה בסביבות לימוד עתירות מידע וטכנולוגיה בהכשרת מורים ובשילוב בין הטכנולוגיה לפדגוגיה.  מחקריה מתמקדים במקומן ותפקידן של מערכות טכנולוגיות מגוונות בהוראה וב"התערבויות משוב" בסביבת למידה רגילה ובסביבת לימוד מרחוק.  

 

 

 

איציק אביגד

בעל תואר שני במינהל ציבורי מבי"ס ע"ש קנדי של אוניברסיטת הרווארד. מרצה בקורס פיתוח הקוגניציה דרך חשיבה מחשובית. כיום מרצה בתכנית ומורה שיקומי במכון פוירשטיין בירושלים בו הוא מלמד נפגעי ראש לרכוש מחדש מיומנויות למידה. כמו כן הוא מלמד תכנות ורובוטיקה בבתי ספר יסודיים. בעבר היה מנהל בחברת אן. די. אס./סיסקו ונהל צוותים בתחום ההצפנה ועיבוד מידע בעולם שידורי הטלוויזיה הדיגיטליים. איציק גם היה דיפלומט במשרד החוץ שתים עשרה שנה ושירת במספר מדינות בעולם ובארץ.

 

 

אלה פלג

מומחית בשילוב הוראה מתוקשבת בהוראה.  עוסקת שנים רבות בהכשרת מורים ובשילוב למידה הוראה והערכה פדגוגים ודיגיטלים בחינוך.

 

 

 

 

 

 

 

ד"ר דודי פלס  

דודי פלס הוא יזם ומרצה המתמחה במשחקים והוראה. הוא מייסד-שותף בקבוצת OM2, קבוצה המתמחה בבניית מיזמי פינטק. מייסד של חברת Makeree, המפתחת פלטפורמה להוראות דיגטאליות ממושחקות. יו"ר עמותת Games for Peace, שעושה שימוש במשחקים להובלת שינויים חברתיים. ממייסדי עמותת GameIS, המקדמת את תעשיית המשחקים בישראל. הוא מלמד על יזמות, חדשנות ומשחקים במרכז הבינתחומי בהרצליה ובסמינר הקיבוצים. לדודי דוקטורט במדע טכנולוגיה וחברה מאוניברסיטת בר אילן.

 

 

 

דורי (דורון) אורין 

מעצב וחוקר יחסי עיצוב-טכנולוגיה-חברה. עוסק בחשיבה יצירתית, בשילוב בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי ובהיבטים החברתיים-תרבותיים של שימוש בכלים טכנולוגיים. ממקימי קבוצת העיצוב UMAMY, ראש הלימודים המעשיים במחלקה לעיצוב במכללת סמינר הקיבוצים. מרצה בסמינר הקיבוצים ובבצלאל.

 

 

 

 


ד"ר דלית לוי

ד"ר דלית לוי היא בעלת יותר מ20 שנות נסיון בינלאומי במחקר ובפיתוח בתחום השילוב של טכנולוגיות בהוראת המדעים בכלל ובתחום החינוך למדעי המחשב בפרט. לאחר קבלת הדוקטורט מהמחלקה לחינוך למדע בטכניון, היא שימשה כחוקרת במסגרת פוסט-דוקטורט בפרויקט TELS – Technology Enhanced Learning in Science באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה, והובילה את הפיתוח של סביבות למידה ויזואליות ועתירות טכנולוגיה בכימיה ובפיסיקה לבית הספר התיכון. כיום היא משמשת במקביל כמרצה בכירה בחוג למערכות מידע קהילתיות אותו הקימה במכללה האקדמית צפת, וכמרצה לשיטות מחקר איכותניות בסמינר הקיבוצים – המכללה לחינוך, לטכנולוגיה ולאמנויות.

 

ד"ר דנה מרקוביץ-אלפסי

חוקרת ומרצה בתחומי תקשורת וחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. מומחית בהוראת תקשורת וקולנוע, חוקרת תקשורת פוליטית, ועוסקת בהשפעות פסיכולוגיות ופוליטיות של אמצעי התקשורת על החברה והתרבות. מחקריי מתמקדים בהשפעת המראה החיצוני של פוליטיקאים על הנראות התקשורתית שלהם באמצעי תקשורת מסורתיים וחדשניים. מחקריי הוצגו בכנסים מדעיים בארץ ובעולם, זכו לפרסים ומלגות, ופורסמו בכתבי עת אקדמיים בינלאומיים.   מלמדת בתכנית קורסים בשיטות מחקר ובשימושי מדיה וקולנוע בחינוך המיוחד ובחינוך ובהוראה. 

 

 

ורד גינצבורג
ורד גינזבורג

יזמית של אמנות רב תחומית. מרצה לחינוך יצירתי, ספרות ואמנות בסמינר הקיבוצים ובאוניברסיטת תל אביב. הוגה ומנהלת את 'מוזיאון האמפתיה' במכללת סמינר הקיבוצים. יועצת להנגשת אמנות ללקויי ראייה בספרייה המרכזית לעיוורים.

 

 

 

 


 

ד"ר יעל יונדלר 

ד"ר יעל יונדלר . מרצה בקורסים: "הערכת עיצוב פדגוגי של מרחבי למידה דיגיטלים" ; "המורה כמוביל קהילת למידה הומניסטית בונה ידע במרחב ההיברידי - ארגז החול של המורה"; הערכה רחבת היקף בארץ ובעולם; המורה כיזם וכמוביל קהילה בית ספרית. 
מובילה של קהילת המרצים המלמדים בכיתות העתיד במכללה (Future Learning Spaces) וחברה בצוות פדגוגיה דיגיטלית. מומחית בהערכה חינוכית (Assessment for Learning).
תחומי מחקר:  מרחבי למידה עתידיים (FLS), קהילת למידה (Knowledge Building Community), מטה-קוגניציה, אוריינות דיגיטלית.

 

ד"ר ליהיא תלם
ליהיא תלם

ד"ר ליהיא תלם. מורה ומחנכת. מומחית בשימוש בטכנולוגיה בשירות פדגוגיה מעודכנת, רלוונטית ובת קיימא. עוסקת בפיתוח והטמעה של למידה מבוססת פרויקטים. הובילה את תחום התמיכה הלימודית המקוונת בחטיבת הטמעת טכנולוגיות במשרד החינוך. מכשירה מורות ומורים לשילוב טכנולוגיה ויישום פרקטיקות פדגוגיות חלופיות (בדגש על למידה מבוססת פרויקטים) בתהליכים חינוכיים. דוקטורט בחקר השיח בחינוך מתמטי מאוניברסיטת קלגרי בקנדה, פוסט דוקטורנטית בטכניון בתחום החינוך הדיאלוגי.

 

 

ד"ר מיכל הירשמן

יו"ר העמותה הישראלית לניתוח התנהגות היל"ה. מרצה בתחום מחקר יחידני -כמותי ובתחום ניתוח התנהגות.  רכזת התכנית ללימודי תעודה בניתוח התנהגות. מדריכה ומרצה למנתחי התנהגות ובהפעלת תכניות התנהגותיות מערכתיות בבתי ספר וגנים וצוותים חינוכיים. מנחה הורים בתוכניות ביתיות לילדים עם קשיי התנהגות.

 

 

 

 

 

ד"ר מיקי קריץ

מרצה בכיר במכללת סמינר הקיבוצים בתכניות לתואר שני לטכנולוגיה בחינוך, הערכה בחינוך ובתכנית M. Teach. מוביל סביבות מקוונות וייעוץ טכנו-פדגוגי לקורסים המקוונים ולקורסי MOOC של המכללה. פרסם שלשה ספרים בתחום האינטרנט (הוצ' כנרת, זמורה ביתן) וכמה עשרות מאמרים ומחקרים בנושאי החינוך הפרוגרסיבי והוראה בסביבות מקוונות ובסביבות רב-תרבותיות. מלמד קורסים מקוונים רבי-משתתפים בנושאי פדגוגיה דיגיטלית.

 

 


ד"ר סיגל בן-עמרם

מומחית לאוריינות דיגיטלית ולחינוך לשימוש מושכל במידע.  חברת צוות פדגוגיה דיגיטלית בסמינר הקיבוצים - מנחה ומלווה מרצים לשילוב פדגוגיה דיגיטלית בהוראה ובלמידה.בעלת ניסיון רב בהכשרת מורים. לשעבר, חברה במטה תכנית התקשוב של משרד החינוך ושותפה לפיתוח תכניות לימודים בתחום שילוב התקשוב בהוראה ואוריינות דיגיטלית.

 

 

 

 

ד"ר סיגל עוזרי רוייטברג 
סיגל עוזרי

אנתרופולוגית וסוציולוגית, מרצה וחוקרת. תחומי העניין המחקרי שלה הם: מחקר איכותני; תרבות פוליטית, רב-תרבותיות, גזענות, שינויים דוריים, מחאות חברתיות והקשרים שבין תרבות, פוליטיקה וחינוך. פרסמה את ספרה:  "סוציאל-דמוקרטיה מקומית: עלייתו של דור פוליטי חדש במפלגת העבודה הישראלית (2006-2009)" בהוצאת יד טבנקין והוצאת מאגנס, האוניברסיטה העברית, 2020.

 

 

 

 

ערן שפירא

במאי ומפיק, חוקר ויוצר קולנוע ווידאו בשילוב עם טכנולוגיות חדשות.

מרצה לטלוויזיה, טכנולוגיות וידאו חדשניות בהוראה ופיתוח פורמטים במדיה דיגיטלית בסמינר הקיבוצים ובאוניברסיטת תל אביב.

 

 

 

 

 

 

 

ד"ר צביה אלגלי

עוסקת בפיתוח מנהיגות דיגיטלית ובהובלת שינוי ויזמות במערכות חינוך. מלווה את המיזם הלאומי ללמידה דיגיטלית קמפוסIL כיועצת אקדמית, ובעלת נסיון עשיר בהובלת מיזמי חינוך מתוך אמונה שחינוך הומניסטי ואוריינות מדעית לכל הם בסיס לקידום חברה בריאה ושיוויונית.

 

 

 

 

 

 

ד"ר בטי שרייבר- ראש התכנית לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך
בטי שרייבר

חוקרת ומרצה בתחום טכנולוגיות סיוע: יישומים טכנולוגיים מתקדמים לקידום הלמידה של תלמידים ואנשים עם הפרעות בקשב ובלמידה. חוקרת את תחום תפקודים ניהוליים (Executive Function) עבור אוכלוסיות עם צרכים ייחודיים.   מרצה ומנחה בתחום עיצוב אוניברסלי בלמידה Universal Design for Learning (UDL). מובילה את תחום טכנולוגיות סיוע ודף פייסבוק "יש לך פוטנציאל אבללל...". 




ד"ר מירי שיינפלד  

 

ד"ר מירי שינפלד היא ראש מרכז TEC (טכנולוגיה, חינוך ורב-תרבותיות) שפיתח מודל ללמידה שיתופית מקוונת בסביבה רב-תרבותית. זכתה בפרס משרד החינוך בשיתוף, על יוזמה פדגוגית שעשתה שינוי בהכשרת המורים ב2013 ובפרס האחדות ב2018.  פעילה בכנסים בינלאומיים ובכתיבת ניירות עמדה בנושאי טכנולוגיה בחינוך בישראל, בארה"ב ובמסגרת אונסקו (EduSummIT). . חוקרת ומרצה בתחומים של שונות תרבותית, שיתופיות, הוראה מקוונת ועולמות וירטואלים. ערכה ספר בינלאומי בנושא למידה שיתופית בעולם גלובלי. 

 

 

ד"ר דובי וייס  
דבי וויס

מומחה לעיצוב הוראה (Instructional Design) וליישומי פדגוגיה דיגיטלית בסביבות חדשניות. המייסד הפדגוגי של מיזם "עת-הדעת". בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בפיתוח סביבות למידה והדרכה משולבות מחשב. בוגר מחזור י"א של בית ספר "מנדל" למנהיגות חינוכית. נבחר ע"י עיתון "הארץ" לאחד מ-50 האנשים המשפיעים על החינוך בישראל בשנת 2010 וזכה בציון לשבח בתחרות ראש הממשלה ליזמות וחדשנות (2012) על פועלו החלוצי בתחום הטכנולוגיה החינוכית.

 

 

פרופ' חנן יניב 

חוקר ומפתח מודלים תאורטיים ויישומיים של למידה בשילוב טכנולוגיות קצה בסמינר הקיבוצים, במכללת קיי ובמכללת אפקה להנדסה. מעצב למידה, יוזם, חוקר ומפתח סביבות למידה, כלים, מודלים ותאוריות ממוקדות פדגוגיה הומניסטית.  תחומי עניין: אנרגיות של למידה ועשייה, קבלת החלטות, הקשר שבין מציאות למציאות מדומה, התפתחות ערכית, טכנולוגיות של ידע ושיתופיות. תפישת עולם: הומניסט חסר תקנה.

 

 


ד"ר תמי זייפרט 


מומחית ליישום וחקר סביבות חדשניות ופדגוגיה חדשנית בהוראה. תחומי המחקר כוללים: רשתות חברתיות בהקשרים חינוכיים, טכנולוגיות ניידות ויישומן בהוראה, הערכה עצמית והערכת עמיתים מקוונת, עיצוב מרחבי למידה מקוונים. מנחה ומכשירה סגל אקדמי לפיתוח ולהטמעה של מגוון דרכי הוראה-למידה-הערכה חדשניות בהתמחות "תכנון לימודים בעידן המידע" במכון מופ"ת. פוסט דוקטורט בתחום שילוב מחשבי כף יד בהוראה, המעבדה לטכנולוגיות ידע, אוניברסיטת תל-אביב (2005). תואר שני בתרפיה בתנועה באוניברסיטת חיפה (2018). כיום משלבת בין תחום התנועה והטכנולוגיה בהוראה ובמחקר.

 


ד"ר איילת ויצמן​

מובילה את תחום טכנולוגיה בחינוך לחלל בתכנית. עוסקת בשילוב טכנולוגיות מתקדמות פיזיות-דיגיטליות בחינוך, חשיבה מיחשובית יצירתית, רובוטים בשירות ההוראה, חינוך בתחום החלל, אסטרונומיה, פדגוגיות חדשניות בהוראת מדעים.

יועצת בתחום חינוך וחלל בעמותת DMars ומתנדבת בקהילת מחנכי החלל בישראל. בעבר סמנכ"ל חינוך בעמותת SpaceIL. מומחית בשילוב תוכן-פדגוגיה-טכנולוגיה במסגרת צוות אוריינות דיגיטלית בחטיבת הטמעת טכנולוגיות במשרד החינוך.
תואר ד"ר בגאופיזיקה ומדעים פלנטריים ופוסט-דוקטורט באוניברסיטת מישיגן (MSU) בתחום החינוך המדעי.

 

ד"ר אורית צייכנר 

חוקרת סוגיות תרבותיות חברתיות ואתיות במרחב הדיגיטלי. הובילה פיתוח תכנית לימודים בתיכון ב"מידענות סייבר" במשרד החינוך. עוסקת בשיפור איכות ההוראה בסביבות לימוד עתירות מידע וטכנולוגיה בהכשרת מורים ובשילוב בין הטכנולוגיה לפדגוגיה.  מחקריה מתמקדים במקומן ותפקידן של מערכות טכנולוגיות מגוונות בהוראה וב"התערבויות משוב" בסביבת למידה רגילה ובסביבת לימוד מרחוק.  

 

 

 

איציק אביגד

בעל תואר שני במינהל ציבורי מבי"ס ע"ש קנדי של אוניברסיטת הרווארד. מרצה בקורס פיתוח הקוגניציה דרך חשיבה מחשובית. כיום מרצה בתכנית ומורה שיקומי במכון פוירשטיין בירושלים בו הוא מלמד נפגעי ראש לרכוש מחדש מיומנויות למידה. כמו כן הוא מלמד תכנות ורובוטיקה בבתי ספר יסודיים. בעבר היה מנהל בחברת אן. די. אס./סיסקו ונהל צוותים בתחום ההצפנה ועיבוד מידע בעולם שידורי הטלוויזיה הדיגיטליים. איציק גם היה דיפלומט במשרד החוץ שתים עשרה שנה ושירת במספר מדינות בעולם ובארץ.

 

 

אלה פלג

מומחית בשילוב הוראה מתוקשבת בהוראה.  עוסקת שנים רבות בהכשרת מורים ובשילוב למידה הוראה והערכה פדגוגים ודיגיטלים בחינוך.

 

 

 

 

 

 

 

ד"ר דודי פלס  

דודי פלס הוא יזם ומרצה המתמחה במשחקים והוראה. הוא מייסד-שותף בקבוצת OM2, קבוצה המתמחה בבניית מיזמי פינטק. מייסד של חברת Makeree, המפתחת פלטפורמה להוראות דיגטאליות ממושחקות. יו"ר עמותת Games for Peace, שעושה שימוש במשחקים להובלת שינויים חברתיים. ממייסדי עמותת GameIS, המקדמת את תעשיית המשחקים בישראל. הוא מלמד על יזמות, חדשנות ומשחקים במרכז הבינתחומי בהרצליה ובסמינר הקיבוצים. לדודי דוקטורט במדע טכנולוגיה וחברה מאוניברסיטת בר אילן.

 

דורי (דורון) אורין 

מעצב וחוקר יחסי עיצוב - טכנולוגיה - חברה. עוסק בחשיבה יצירתית, בשילוב בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי ובהיבטים החברתיים-תרבותיים של שימוש בכלים טכנולוגיים. ממקימי קבוצת העיצוב UMAMY, ראש הלימודים המעשיים במחלקה לעיצוב במכללת סמינר הקיבוצים. מרצה בסמינר הקיבוצים ובבצלאל.

 

 

 

 

ד"ר דלית לוי

ד"ר דלית לוי היא בעלת יותר מ20 שנות נסיון בינלאומי במחקר ובפיתוח בתחום השילוב של טכנולוגיות בהוראת המדעים בכלל ובתחום החינוך למדעי המחשב בפרט. לאחר קבלת הדוקטורט מהמחלקה לחינוך למדע בטכניון, היא שימשה כחוקרת במסגרת פוסט-דוקטורט בפרויקט TELS – Technology Enhanced Learning in Science באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה, והובילה את הפיתוח של סביבות למידה ויזואליות ועתירות טכנולוגיה בכימיה ובפיסיקה לבית הספר התיכון. כיום היא משמשת במקביל כמרצה בכירה בחוג למערכות מידע קהילתיות אותו הקימה במכללה האקדמית צפת, וכמרצה לשיטות מחקר איכותניות בסמינר הקיבוצים – המכללה לחינוך, לטכנולוגיה ולאמנויות.

 

ד"ר דנה מרקוביץ-אלפסי

חוקרת ומרצה בתחומי תקשורת וחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. מומחית בהוראת תקשורת וקולנוע, חוקרת תקשורת פוליטית, ועוסקת בהשפעות פסיכולוגיות ופוליטיות של אמצעי התקשורת על החברה והתרבות. מחקריי מתמקדים בהשפעת המראה החיצוני של פוליטיקאים על הנראות התקשורתית שלהם באמצעי תקשורת מסורתיים וחדשניים. מחקריי הוצגו בכנסים מדעיים בארץ ובעולם, זכו לפרסים ומלגות, ופורסמו בכתבי עת אקדמיים בינלאומיים.   מלמדת בתכנית קורסים בשיטות מחקר ובשימושי מדיה וקולנוע בחינוך המיוחד ובחינוך ובהוראה. 

 

 

ורד גינצבורג
ורד גינזבורג

יזמית של אמנות רב תחומית. מרצה לחינוך יצירתי, ספרות ואמנות בסמינר הקיבוצים ובאוניברסיטת תל אביב. הוגה ומנהלת את 'מוזיאון האמפתיה' במכללת סמינר הקיבוצים. יועצת להנגשת אמנות ללקויי ראייה בספרייה המרכזית לעיוורים.

 

 

 

 

 

 

ד"ר יעל יונדלר 

ד"ר יעל יונדלר . מרצה בקורסים: "הערכת עיצוב פדגוגי של מרחבי למידה דיגיטלים" ; "המורה כמוביל קהילת למידה הומניסטית בונה ידע במרחב ההיברידי - ארגז החול של המורה"; הערכה רחבת היקף בארץ ובעולם; המורה כיזם וכמוביל קהילה בית ספרית. 
מובילה של קהילת המרצים המלמדים בכיתות העתיד במכללה (Future Learning Spaces) וחברה בצוות פדגוגיה דיגיטלית. מומחית בהערכה חינוכית (Assessment for Learning).
תחומי מחקר:  מרחבי למידה עתידיים (FLS), קהילת למידה (Knowledge Building Community), מטה-קוגניציה, אוריינות דיגיטלית.

 

ד"ר ליהיא תלם
ליהיא תלם

ד"ר ליהיא תלם. מורה ומחנכת. מומחית בשימוש בטכנולוגיה בשירות פדגוגיה מעודכנת, רלוונטית ובת קיימא. עוסקת בפיתוח והטמעה של למידה מבוססת פרויקטים. הובילה את תחום התמיכה הלימודית המקוונת בחטיבת הטמעת טכנולוגיות במשרד החינוך. מכשירה מורות ומורים לשילוב טכנולוגיה ויישום פרקטיקות פדגוגיות חלופיות (בדגש על למידה מבוססת פרויקטים) בתהליכים חינוכיים. דוקטורט בחקר השיח בחינוך מתמטי מאוניברסיטת קלגרי בקנדה, פוסט דוקטורנטית בטכניון בתחום החינוך הדיאלוגי.

 

 

ד"ר מיכל הירשמן

יו"ר העמותה הישראלית לניתוח התנהגות היל"ה. מרצה בתחום מחקר יחידני -כמותי ובתחום ניתוח התנהגות.  רכזת התכנית ללימודי תעודה בניתוח התנהגות. מדריכה ומרצה למנתחי התנהגות ובהפעלת תכניות התנהגותיות מערכתיות בבתי ספר וגנים וצוותים חינוכיים. מנחה הורים בתוכניות ביתיות לילדים עם קשיי התנהגות.

 

 

 

 

 

ד"ר מיקי קריץ

מרצה בכיר במכללת סמינר הקיבוצים בתכניות לתואר שני לטכנולוגיה בחינוך, הערכה בחינוך ובתכנית M. Teach. מוביל סביבות מקוונות וייעוץ טכנו-פדגוגי לקורסים המקוונים ולקורסי MOOC של המכללה. פרסם שלשה ספרים בתחום האינטרנט (הוצ' כנרת, זמורה ביתן) וכמה עשרות מאמרים ומחקרים בנושאי החינוך הפרוגרסיבי והוראה בסביבות מקוונות ובסביבות רב-תרבותיות. מלמד קורסים מקוונים רבי-משתתפים בנושאי פדגוגיה דיגיטלית.

 

 

 

ד"ר סיגל בן-עמרם

מומחית לאוריינות דיגיטלית ולחינוך לשימוש מושכל במידע.  חברת צוות פדגוגיה דיגיטלית בסמינר הקיבוצים - מנחה ומלווה מרצים לשילוב פדגוגיה דיגיטלית בהוראה ובלמידה.בעלת ניסיון רב בהכשרת מורים. לשעבר, חברה במטה תכנית התקשוב של משרד החינוך ושותפה לפיתוח תכניות לימודים בתחום שילוב התקשוב בהוראה ואוריינות דיגיטלית.

 

 


 

ד"ר סיגל עוזרי רוייטברג 
סיגל עוזרי

אנתרופולוגית וסוציולוגית, מרצה וחוקרת. תחומי העניין המחקרי שלה הם: מחקר איכותני; תרבות פוליטית, רב-תרבותיות, גזענות, שינויים דוריים, מחאות חברתיות והקשרים שבין תרבות, פוליטיקה וחינוך. פרסמה את ספרה:  "סוציאל-דמוקרטיה מקומית: עלייתו של דור פוליטי חדש במפלגת העבודה הישראלית (2006-2009)" בהוצאת יד טבנקין והוצאת מאגנס, האוניברסיטה העברית, 2020.

 

 

 

 

ערן שפירא

במאי ומפיק, חוקר ויוצר קולנוע ווידאו בשילוב עם טכנולוגיות חדשות.

מרצה לטלוויזיה, טכנולוגיות וידאו חדשניות בהוראה ופיתוח פורמטים במדיה דיגיטלית בסמינר הקיבוצים ובאוניברסיטת תל אביב.

 

 

 

 

 

 

ד"ר צביה אלגלי

עוסקת בפיתוח מנהיגות דיגיטלית ובהובלת שינוי ויזמות במערכות חינוך. מלווה את המיזם הלאומי ללמידה דיגיטלית קמפוסIL כיועצת אקדמית, ובעלת נסיון עשיר בהובלת מיזמי חינוך מתוך אמונה שחינוך הומניסטי ואוריינות מדעית לכל הם בסיס לקידום חברה בריאה ושיוויונית.