הפקולטה לחינוך מקדמת מהלך תלת-שנתי לטיפוח של כשירויות הסטודנטים בתחום ההבעה. הכוונה היא למהלך מערכתי שתהיה לו מסה קריטית והשפעה משמעותית על תהליכי ההוראה והלמידה בכל מחלקות הפקולטה לחינוך. ההנחה היא שתהליכים המכוונים להעשרת השפה ולטיפוח כישורי ההבעה והעומק התרבותי של הסטודנטים לא זו בלבד שישפיעו לטובה על הכישורים האינטלקטואליים של הסטודנטים אלא אף יחזקו את הדימוי העצמי שלהם ויהוו נדבך לפיתוח הסמכות שלהם כאנשי חינוך, בהווה ובעתיד.
לפני חמש שנים נכנסה המכללה שלנו לתהליך מובנה לגיבוש חזון ותכנית יעדים. התכנית זכתה לשם "תכנית 10", ולאורה נקבעו ערכי היסוד שלנו והמטרות האסטרטגיות, ששימשו מפת דרכים לניווט המכללה בחמש השנים שחלפו.
בשנתיים האחרונות שמנו לעצמנו למטרה לקדם את נושא התקשורת הפנים ארגונית במכללה. תחושתנו, שצמיחת המכללה המהירה מחייבת התייחסות וטיפול בנושא התקשורת הפנימית בינינו - הלכה וגברה עם הזמן.