מכתבים מבוגרי המכינה

 

אור בס, 22, פ"ת

"אני רוצה כל כך ללמוד ולהתפתח,ולמה זה כל כך קשה לעזאזל?" שלום,שמי אור בס,ואני בן 22 מפ"ת. אני לקוי למידה. התבקשתי לכתוב מאמר בן עמוד,שיסביר לך,איש התקשורת,קצת על לקויי הלמידה,על מכינת ניצני מהו"ת והשפעותיה ועל המאבק המתגבש של לקויי הלמידה למען זכויותינו בחברה,באקדמיה,בצבא,במקומות העבודה ובממסד.וזה לא קל...

עידן לוי

טוב אני מתחיל עם מעין הקדמה. אני בהחלט חושב שמי שלקח את המכינה הזאת ברצינות והפיק ממנה לקחים ובאמת לקח ממנה אסטרטגיות אז יבין פחות או יותר מה אני הולך לכתוב פה עכשיו . ומי שלא!!! וחשב שזה רק קטע עיוני אז אתה טועה המכינה הזאת אני לפחות חושב יותר בא כדי להכין אותנו לעתיד מבחינה נפשית מאשר לימודית, נכון האסטרטגיות באמת עוזרות אבל העזרה הרבה באה לתת לנו את האמונה בעצמנו את האמונה שאנחנו צרכים דבר אחד עידוד והרבה עידוד להבין שאנחנו אנשים מיוחדים, אנשים שיוצרים, אנשים שהיכולת הבנה שלנו מדהימות..

עדי סלומון

אני חושבת שאני יכולה לחלק את סיפוריי חיי לשניים - החלק הראשון הוא כל מה שהתרחש מילדותי ועד לפני שנה, והחלק השני זה בעצם כל מה שהתרחש בשנה האחרונה. נשמע דרמטי מאוד אבל כל-כך מוחשי, אני חושבת שרק מי שהכיר אותי "לפני" ו"אחרי" יצליח להבין במה מדובר ולהתפעל מאותו שינוי.

מכתב מטל

רציתי לשאול אותך מה עושים עם חרדת מבחנים? האם יש אבחון ואיך מטפלים? מדובר בילד בכיתה ט שלא אובחן אף פעם וככל הנראה אין שום סימנים ללקות למידה אבל אני לא מקצועית בדבר...

חן עשהאל, מכינת מהו"ת, קיץ 2008

לצוות מהו"ת המדהימים... כשהיינו בתהליך של המכינה תמיד הייתם אומרים לנו שאנחנו נרגיש את השינוי שחל בנו רק אחרי שנסיים את המכינה ולא הבנתי למה אמרתם לנו את זה. עכשיו אני מבינה למה. עכשיו אני מבינה את התהליך שחל בי הן בלימודים והן מבחינת הגדילה והצמיחה האישית שלי.