סדרי הרשמה ונהלים לתכניות בבית הספר ללימודי תעודה תשע"ז

 

סדרי ההרשמה
1. ההרשמה למכללה באחת מן הדרכים הבאות: 

  • באמצעות אתר המכללה – דמי הרישום הינם בסך של 250 ₪. 
  • באמצעות מחלקת השיווק בטלפון 03-6901200, דמי הרישום הינם בסך של 300 ₪.

2. ניתן לשלם את דמי הרישום באחת מן הדרכים הבאות:

  • בכרטיס אשראי באתר המכללה. 
  • בכרטיס אשראי בטלפון מס' 03-6901200. 
  • באמצעות המחאה או במזומן במינהל חשבונות במכללה – מדור שכר לימוד.

הערה: דמי הרישום אינם כלולים במחיר התכנית ואינם מוחזרים, למעט במקרה של ביטול מטעם המכללה.

לברורים בנושא הרשמה ניתן לפנות ל:
עפרה רונן - מינהל לומדים
בית הספר ללימודים מתקדמים

03-6901218


נהלים
שכר לימוד 
הנחות שכר לימוד
השלמת הרישום והקבלה ללימודים
גמול השתלמות
חובות הסטודנט
שינויים וביטולים
נוהל הפסקת לימודים

שכר לימוד

מודגש בזאת שהמכללה אינה מתחייבת לאפשר למאחרים בהסדרי שכר הלימוד ללמוד בשנת הלימודים תשע"ז.

מודגש בזאת שהסדרי תשלום שכר לימוד חלים גם על סטודנטים ששכר הלימוד שלהם ממומן על ידי גוף אחר.

הנחות שכר לימוד

למען הסר ספק, הנחה/מלגה לסטודנט תינתן רק על מרכיב שכר הלימוד ולא תחול על תשלומים ייחודיים או על אגרות.
יובהר כי בכל מקרה לא יהיה כפל הנחות/מלגות, והסטודנט יהיה זכאי לגבוהה מתוכן.

השלמת הרישום והקבלה ללימודים
הקבלה ללימודים במכללה כפופה לקיום כל התנאים כדלקמן:

  • מילוי כל הטפסים והעברת המסמכים הנדרשים במועד, כמפורט בסדרי ההרשמה לתכנית.
  • קבלת מכתב "קבלה ללימודים" ממינהל לומדים.
  • ביצוע הסדר תשלום שכר לימוד מאושר על ידי המכללה תוך שבועיים מקבלת המייל עם המסמכים הרלוונטיים.
  • חתימת הסטודנט על כתב התחייבות לתשלום מלוא שכר הלימוד.

גמול השתלמות

  • לעובדי משרד החינוך - על פי הנחיות משרד החינוך. יש להתעדכן אלו קורסים מתוך התכנית מוכרים לגמול.
  • השעות הנצברות במסגרת העבודה המעשית לא מזכות בגמול.

חובות הסטודנט

  • תשלום מלוא שכר הלימוד בהתאם להסדר התשלום שאושר על ידי המכללה.
  • השתתפות סדירה בכל השיעורים והפעילויות שיתקיימו במסגרת הקורס; נדרשת נוכחות של לפחות 80%.
  • בקורסים המתנהלים במתכונת של סדנאות - תידרש נוכחות של לפחות 90%.
  • הגשת עבודות, תרגילים ועמידה בבחינות, בהתאם לדרישות בכל שיעור.
  • השלמת חובות והגשת עבודות על-פי תקנון בית הספר ללימודי תעודה.

שינויים וביטולים
במקרים יוצאי דופן, שומרת לעצמה הנהלת ביה"ס ללימודי תעודה את הזכות לשנות את מערך הלימודים, משכם ומועדם ומקומם, וכן לדחות את פתיחתו של קורס או להפסיק את מהלכו. פתיחת כל קורס מותנית במספר נרשמים.

נוהל הפסקת לימודים
הפסקת לימודים ו/או ביטול הרשמה ייעשו באמצעות הודעה בכתב בלבד למינהל לומדים, לפקס שמספרו 03-6901218. או לדואר אלקטרוני  Ofra.Ronen@smkb.ac.il תאריך קבלת ההודעה במכללה הוא התאריך הקובע לחישוב יתרת שכר הלימוד.
סטודנט שלא יודיע בכתב על הפסקת הלימודים או ביטול ההרשמה לאחר שהתקבל, יחויב בתשלום מלוא שכר הלימוד והאגרות, גם אם אינו מופיע ללימודים.

התאריך הקובע לפתיחת שנת הלימודים הוא 6.11.2016

אין החזר דמי רישום - למעט בהרשמה לתוכניות וקורסים שיבוטלו על ידי המכללה.

הודעה בכתב על ביטול הרשמה / הפסקת לימודים:

1. עד לתאריך 6.10.2016 תזכה את הנרשם בהחזר התשלום ששולם בגין שכר לימוד.
2. מתאריך 7.10.2016 עד תאריך 5.12.2016 - לא יוחזר 15% משכר הלימוד המלא.
3. מתאריך 6.11.2016 עד 5.12.2016 - תחייב את הלומד ב-1/5 משכר הלימוד המלא.
4. מתאריך 6.12.2016 עד 4.1.2017 - תחייב את הלומד ב-2/5 משכר הלימוד המלא.
5. מתאריך 5.1.2017 ואילך - הלומד יחויב במלוא שכר הלימוד והתשלומים הנלווים.

סטודנט שיבטל לימודיו וקיבל הנחה/מלגה - תבוטל ההנחה/המלגה.

כל הודעה טלפונית או הודעה אישית למרצה או למזכירה לא תתקבל ולא תיחשב כהודעה רשמית על ביטול הלימודים.

צור קשר

מרכז ייעוץ ורישום
א'-ה' 08:00 - 17:00

03-6901200