לימודי תקשורת שיווקית, חברתית ודיגיטלית

תחום זה מכשיר את הסטודנטים לפרסום ושיווק בכל סוגי המדיה ויצירת תוכן שיווקי איכותי ואפקטיבי. הכשרה זו משמשת אותם גם בתחומי התקשורת החברתית והדיגיטלית, שמלבד לימוד עקרונותיה דורשת יכולות יצירתיות במיוחד להפקת תוכן מתאים.

תחומים מרכזיים נוספים בלימודי התקשורת הםהפרסום, השיווק, יחסי ציבור ודוברות, ומנהלי רשתות חברתיות. הסטודנטים לומדים לפתח חשיבה אסטרטגית הדרושה להגדרת קהל המטרה והתנהגות הצרכנים, להבין את המטרות העסקיות של הארגון לצורך יצירת קריאייטיב אפקטיבי ובו מסר מדויק ומשכנע.

קורסים לדוגמא: יסודות הפרסום והשיווק, דוברות ויחסי ציבור, מדיה חברתית בעידן הרשתות החברתיות, סדנת קמפיין, ניהול רשתות חברתיות, כלים דיגיטליים לבניית אתר, קורסי קריאייטיב בפוטושופ, צילום, אפטר אפקט, סאונד, וקופירייטינג.