מרצים

סגל המרצים של קורסי החובה

ד"ר מירי לוין-רוזליס
עוסקת בהערכה, הוראת הערכה ומחקר על הערכה כבר יותר משלושים שנה, כותבת מאמרים רבים בתחום ההערכה והתחומים אחרים, ובבלוג משלה "סוגיות בהערכה", ערכה בשיתוף את הספר "סוגיות בהערכה בישראל", חיברה את הספר "הערכת תכניות? בואו נדבר על זה". הקימה את התכנית לתואר שני בהערכה באוניברסיטת בן-גוריון, ועמדה בראשה במשך כמה שנים. הקימה (בשיתוף) את ההתמחות בהערכה ומדידה במכון מופ"ת ועמדה בראשה עד שנסגרה. במכון דוידסון, הזרוע הביצועית של מכון ויצמן הייתה אחראית ללמידה הארגונית. הייתה ממייסדי איל"ת – אגודה ישראלית להערכת תכניות, ואף עמדה בראשה. כיום חברה בהנהלת האגודה.

 

נעמה בר-און
פסיכולוגית אירגונית וקלינית, מעריכה מומחית, מנהלת "קבוצת משתנים" להערכה וייעוץ אירגוני של תכניות חברתיות וחינוכיות ומנהלת יחידת הערכה במכון דוידסון, שליד מכון ויצמן. עוסקת מזה שנים בהובלה וביצוע של תכניות הערכה רחבות היקף, כמו גם בהוראת הערכה באקדמיה ובהנחיה ופיתוח מקצועי של מעריכים בארגונים שונים. חברה בהנהלת איל"ת - אגודה ישראלית להערכת תכניות.

 

עדי טלמון
בעלת BA  בכלכלה ו- MBA  עם התמחות כפולה בהתנהגות ארגונית, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
בעלת ניסיון בייעוץ ארגוני על שלביו השונים, ארגון ושיטות, ניהול והערכת פרויקטים, הגדרת תהליכים וממשקי עבודה, הטמעת מערכות בקרה וניהול ולמידה ארגונית בחברות בינלאומיות במגזר העסקי.
הקימה (בשיתוף) מיזם לחינוך פיננסי לבני נוער וכיום עוסקת בהובלתו.

 

ורוניקה סטארקוב
מעריכה במכון דוידסון לחינוך מדעי ובמחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע, מדריכה ויועצת הערכה במשרד החינוך, מכשירה רכזי הערכה בית ספריים במכללות לחינוך ומרצה באוניברסיטת חיפה. עוסקת בהערכת תכניות ופרויקטים חינוכיים, בשינוי תפישות בנושא הערכה חינוכית ובפיתוח ושילוב מגוון דרכי הערכה חלופיות בהערכת הישגים.