מרצים

סגל המרצים של קורסי החובה

ד"ר מירי לוין-רוזליס
עוסקת בהערכה, הוראת הערכה ומחקר על הערכה כבר יותר משלושים שנה, כותבת מאמרים רבים בתחום ההערכה והתחומים אחרים, ובבלוג משלה "סוגיות בהערכה", ערכה בשיתוף את הספר "סוגיות בהערכה בישראל", חיברה את הספר "הערכת תוכניות? בואו נדבר על זה". הקימה את התוכנית לתואר שני בהערכה באוניברסיטת בן-גוריון, ועמדה בראשה במשך כמה שנים. הקימה (בשיתוף) את ההתמחות בהערכה ומדידה במכון מופ"ת ועמדה בראשה עד שנסגרה. במכון דוידסון, הזרוע הביצועית של מכון ויצמן הייתה אחראית ללמידה הארגונית. הייתה ממייסדי איל"ת – אגודה ישראלית להערכת תוכניות, ואף עמדה בראשה. כיום חברה בהנהלת האגודה.

סיגל ריינדרס כפרי (לקראת סיום תואר שלישי)
בעלת ניסיון רב שנים בהערכת פרוייקטים ובניטור רחב היקף במערכת החינוך ברמה הארצית והרשותית ובמיזמים חברתיים, מנהלת יחידת ההערכה ומדידה של אגף החינוך בעיריית הרצליה, מלווה בעלי תפקידים בכירים בבניית תכניות עבודה ובהטמעת ניהול מבוסס נתונים, מומחית לפיתוח מיקצועי בהערכת תכניות ובהערכת הישגים, מרצה במכללת סמינר הקיבוצים ובאונ' תל אביב.

ד"ר נוגה חרמון
עוסקת שנים רבות בתחום המחקר, המדידה וההערכה, ובתחום הוראה והערכה במתמטיקה. מילאה תפקידים בכירים במשרד החינוך ובמסגרת זו ניהלה והעריכה פרויקטים. מלמדת במכללת סמינר הקיבוצים ובעבר באוניברסיטת  תל אביב קורסים בשיטות מחקר, סטטיסטיקה, מדידה והערכה, תרבות הערכה בית ספרית ובו מיקוד בבניית כלים לאבחון בית ספרי. חברה בהנהלת איל"ת - אגודה ישראלית להערכת תוכניות.

נעמה בר-און
פסיכולוגית אירגונית וקלינית, מעריכה מומחית, מנהלת "קבוצת מישתנים" להערכה וייעוץ אירגוני של תכניות חברתיות וחינוכיות ומנהלת יחידת הערכה במכון דוידסון, שליד מכון ויצמן. עוסקת מזה שנים בהובלה וביצוע של תכניות הערכה רחבות היקף, כמו גם בהוראת הערכה באקדמיה ובהנחיה ופיתוח מקצועי של מעריכים בארגונים שונים. חברה בהנהלת איל"ת - אגודה ישראלית להערכת תכניות.

ד"ר ורד רפאלי
מרצה לפסיכולוגיה וחינוך, חוקרת בתחום של הכשרת מורים והתפתחות מקצועית בהוראה ועוסקת בהערכת תכניות. מלמדת קורסים בלמידה, הוראה והערכה, שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות, קבלת החלטות, זהות מקצועית ומיינדפולנס (קשיבות) בחינוך.

ד"ר רוני בן דוב
בעלת תואר שלישי (Ph.D) ושני (MSc.) מהפקולטה לניהול בתכנית להתנהגות ארגונית, באוניברסיטת תל-אביב. מרצה לשעבר ומלווה אקדמית של הפרקטיקום בתוכנית לתואר שני בייעוץ ארגוני באוניברסיטת תל-אביב. כיום מלמדת באוניברסיטה הפתוחה ובמכללת סמינר הקיבוצים, מתמקדת בהוראה ומחקר בתחומי הפסיכולוגיה החברתית וההתנהגות הארגונית.

ורוניקה סטארקוב
מעריכה במכון דוידסון לחינוך מדעי ובמחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע, מדריכה ויועצת הערכה במשרד החינוך, מכשירה רכזי הערכה בית ספריים במכללות לחינוך ומרצה באוניברסיטת חיפה. עוסקת בהערכת תכניות ופרויקטים חינוכיים, בשינוי תפישות בנושא הערכה חינוכית ובפיתוח ושילוב מגוון דרכי הערכה חלופיות בהערכת הישגים.